4Rrunneri jahutussüsteem
Moderaatorid: jr, Moderators
4Rrunneri jahutussüsteem
Peale jahtusvedeliku väljalaskmist ja süsteemi täitmist kostub salongiradikast solinat, kui gaasi anda. See viitab vist õhule süsteemis? Kuidas õhku välja saada? Korra ajasin nina (auto oma) taeva poole ja ootasin mõned sekundid, kuid see ei aidanud. Kui õhk on süsteemis, kas see ajab ka radika kummivoolikud rohkem punni? Radika korgi surveklapp paistis näpuvahel testides töötavat...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Meil on kollil originaalne 4runneri radikas, mis on viidud auto taha pikkade voolikutega ning õnnestus täiesti ilusti süsteem ainult radika kaudu õhuvabaks saada...
Aega läks lihtsalt veidi kauem, et kogu õhk välja tuleks. Tuli vahepeal pumpa ringi ajada jne.
Aega läks lihtsalt veidi kauem, et kogu õhk välja tuleks. Tuli vahepeal pumpa ringi ajada jne.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Panda
- Fitting 38"
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
- Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
- Kontakt:
Meil on kollil originaalne 4runneri radikas, mis on viidud auto taha pikkade voolikutega ning õnnestus täiesti ilusti süsteem ainult radika kaudu õhuvabaks saada...
Järelikult on teil radika kork kõige kõrgem jahutussüsteemi punkt
Kust te voolikud vedasite? Kas auto põhja alt või salongist? Kas sama jämedad kui originaalvoolkud ?
Endal ka plaan radikas taha tuppa viia
Aitab jamast. Hetkel veel ei tea kuidas lahendada. 
Järelikult on teil radika kork kõige kõrgem jahutussüsteemi punkt

Kust te voolikud vedasite? Kas auto põhja alt või salongist? Kas sama jämedad kui originaalvoolkud ?
Endal ka plaan radikas taha tuppa viia


4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
On küll kõige kõrgem punkt see kork, aga kas ta originaalseades ka mitte kõige kõrgem pole? Võibolla ei ole ka, täpselt enam ei mäleta.Panda kirjutas: Järelikult on teil radika kork kõige kõrgem jahutussüsteemi punkt![]()
Kust te voolikud vedasite? Kas auto põhja alt või salongist? Kas sama jämedad kui originaalvoolkud ?
Endal ka plaan radikas taha tuppa viiaAitab jamast. Hetkel veel ei tea kuidas lahendada.
Aga voolikud on veetud kere karpide seest ja kasutatud on jah originaaljämedusega voolikuid + mõned vaskpõlved. Aga täpsustuseks, et auto ei ole siis kere poolest mitte 4runner, vaid Suzuki

NB! Kui vaskpõlvesid või üleminekuid kasutama peaksid, siis tee kindlasti toru otstesse mingid randid, sest jahutussüsteemis on päris suur surve ja sileda vase otsast viskas nagu nalja vooliku minema.
Ma kasutasin rantide tegemiseks kahte moodust, joota peale vasktraat või lihtsam - lihtsalt näpitsatega ratsida see serv veidi väljapoole turritama.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Äkki teate mis kopsik see on: http://www.hot.ee/ahtokivi/Pildid/Voolikud.jpg Asub salongiradikasse mineva vooliku küljes. Äkki ongi õhutamiseks? Üldiselt ma ei näe lihtsat võimalust nende voolikute kaudu vedelikku juurde valada. Need voolikud on küll kõrgemal kui radiaatori kork, kuid ma ei saa hästi aru, mis mõte on vedeliku tase kõrgemaks ajada kui radika täitmisava.... Kui korgi maha keerad tuleks vedelik ikkagi välja.
Mul lähen auto soojaks nagu vaja ja keema ka ei kipu minema, nii et ainult solina likvideerimiseks ei viitsi palju vaeva. Aga tahaks lihtsalt aru saada, miks õhk iseenesest välja ei tule. Salongiradika sissevoolu ja väljavoolu torud peaks olema radika ülemises servas nii et teoreetiliselt ei saakski seal miski soliseda.
Mul lähen auto soojaks nagu vaja ja keema ka ei kipu minema, nii et ainult solina likvideerimiseks ei viitsi palju vaeva. Aga tahaks lihtsalt aru saada, miks õhk iseenesest välja ei tule. Salongiradika sissevoolu ja väljavoolu torud peaks olema radika ülemises servas nii et teoreetiliselt ei saakski seal miski soliseda.