Ax kirjutas:Vaatan mina seda üldarvestuse protokolli ja ei saa mette aru mida sees siis tähendab.
Äkki seletab keegi mida see kohanumber seal taga tähendab?
Ei saa Teie küsimusest täpselt aru aga proovin asja selgitada.
1.Igal lisakatsel saate tulemuse läbitud punktide arvu ja nende võrdsuse korral läbitud aja järgi.
2.Lisakatse koha järgi saate kohapunktid vastavalt kohapunkti tabelile, vt. eal.4x4.ee
3.Lisakatsed omavad koefitsenti vastavalt katse raskusele, seega saadud kohapunktid korrutatakse läbi koefitsendiga.
4.Saadud kohapunktid liidetakse.
5.Parimaks tulemuseks tuleb läbida rohkem lisakatseid ning saada võimalikult suur summa kohapunkte.
Loodan, et on arusaadav. Kui ei küsige julgelt edasi.
Ax kirjutas:Vaatan mina seda üldarvestuse protokolli ja ei saa mette aru mida sees siis tähendab.
Äkki seletab keegi mida see kohanumber seal taga tähendab?
Ei saa Teie küsimusest täpselt aru aga proovin asja selgitada.
1.Igal lisakatsel saate tulemuse läbitud punktide arvu ja nende võrdsuse korral läbitud aja järgi.
2.Lisakatse koha järgi saate kohapunktid vastavalt kohapunkti tabelile, vt. eal.4x4.ee
3.Lisakatsed omavad koefitsenti vastavalt katse raskusele, seega saadud kohapunktid korrutatakse läbi koefitsendiga.
4.Saadud kohapunktid liidetakse.
5.Parimaks tulemuseks tuleb läbida rohkem lisakatseid ning saada võimalikult suur summa kohapunkte.
Loodan, et on arusaadav. Kui ei küsige julgelt edasi.
Tahaks korraldajatele jagada nii piitsa kui präänikut.Seda siis TR1 piloodi vaatenurgast ja istumiskõrgusest.
Katsed (v.a. Jõe) olid tegelikult ju läbitavad ja neilt kõikidelt jõudis ära võtta miinimum arv punkte.Ja seda ilma meeletu vintsimisvõistluseta.Kes soovis aga koguda üle poole võimalikust punktisummast, pidi muidugi enam pingutama.Eriti popp oli kiiruskatse Offroadpargis, mis vaatamata rajameistri ennustustele ja rasketehnika valmisolekule kujunes mõnusaks lõpukatseks.
Mõruks pilliks kujunes kõigepealt pikimalt ja suurima koefitseniga(1,5) Langi katselt maha arvatud 50-nene punkti ,mis nt Küllole(Vaba) tõi katselt nulli.Sama oleks juhtunud ka meiega kui oleksime piirdunud min.punktide kogumisega.Sõnumi saatmine tunde peale katse lõpetamist ei ole kindlasti õiglane nende suhtes kes ootasid järjekorras(meie nt ca 20min) selle punkti juurde mineva ainsa sihi otsas või olid taktikaliselt otsustanud võtta kõigilt katsetelt min punktid et saada kõik katsed kirja(TR1-s oleks selleks piisanud III kohaks).
Eraldi teema on muidugi Jõekatse.
Esiteks koefitsent 0,5 ja erinõue võtta ära kuuest samaväärsest punktist vähemalt neli. BS!!!
Kui katse võitja(TR1-s) kulutab selleks ca 6h30min versus ca 4h20min Langi katse (koef. 1,5) või versus Alansi(0,5) 3,5min võitja siis on korraldaja/rajameister ikka totaalselt "puusse pannud".
Teiseks-lubatud veetakistuste sügavus TR1-e RAJAL/TRASSIL(0,8-1m)
TR1-e autod ei ole mõeldud sõitmiseks/vintsimiseks 1,5-1,6 meetri sügavuses vees.Ma saan aru kui mõni "maasikas"punkt pannakse nii sügavale ja iga tiim ise otsustab kas ta riskib selle võtmisega või mitte.AGA MITTE RAJAL ja alternatiivsete trajektooride puudumisel.
Pole eriti lahe sõita läbimärjana tunde autos mille soojendus ei tööta-suvel kui õues on +25 on see talutav kuid miinuskraadide juures tervisele ja elule kahjulik/ohtlik.Ma tahaks näha kas selle JAMA korraldaja(d) julgevad silma vaadadata nt uustulnukatest Reguler-i tiimi meestele kellele antud katse jäi kogu võistluse esimeseks ja viimaseks(loodetavasti mitte elu viimaseks offroadvõistluseks).
Mina isiklikult kavatsen esitada materjaalse NÕUDE korraldajate vastu, sest sellist karistamatuse tunnet radade ettevalmistamise juures ei kannata minu õiglustunne küll välja.Auhinna leti järgi peaks korraldajatel nõude(nõuete) rahuldamiseks veel resursse küll olema.
Sellega olen arvestanud et sildades tuleb peale igat Kukepead õli vahetada aga ei ole ju normaalne, et peale võistlust on vaja välja vahetada suur osa auto salongis olevatest elektrisüsteemi osadest(nt kõik näidikud,lülitid,salongiventilaator,kompressor jne).Lisaks vajab kap.remonti nii atm.käigukast kui mootor.
Viimati muutis Vahur, K Nov 04, 2009 9:06 am, muudetud 1 kord kokku.
Reguleri uppumine oli 90% ebaõnne ja 10% meeskonna vähesest kogemusest tingitud juhtum.
Kahju jah et see võistlus nii lühikeseks jäi, aga saime aru ,et off-road jumal ei andesta.
Vabandused KONN a võistkonnale ,et ankrust lahkusime.
Enda õigustuseks ütlen ainult seda ,et nähes vanade kalade tulekut (Vahur ja Maasturid) otsustasime ruumi teha ja lasta neil teid abistada mitte ise ees töllata.
Kaardi lugeja igatahes plaanib tulevikus võistlus radadele naasta.
Tänud igati põneva ja väsitava Kukepea eest Teades mis jama sealt Jõe katselt saada võib jätsime me selle katse tegemata ja pingutasime kogu vaimu neljale katsele ja see tasus ära.Kuigi esimesel Poldre või midaiganes see oli tahtis sumps koos ujuva palgiga HR.Obama (mikide maale)juurde minna Peale Langi katset põles töötulede kaitse täielikult maha ,hea et kapotialune tuld ei võtnud ,Arupealse katse lõpus jõe ääres sain lõpuks kanni ka märjaks ,sinna sulpsas korraks ka kaardilugeja koos fotokaga Keskusesse tagasijõudes magama ei julenud minna ja sai siis sprindikatse ka edukalt läbitud .Võistlused läbi ja sai garage poole suundutud,et riisirakett ulualla ajada,kohapeal selgus ,et sisse oli pekstud minu igapäevaliikuri juhiukse aken + ühe suzuki esiklaas +BMW esiklaas,lõpuks koju jõudes ja 3 õlle ära rüübates sai täis 37 tundi ülevaolekut, kukkusin jalapealt voodisse
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Tervitus.Saime suht vähe sõita,sattusime kohta kus almatuur jäi vee alla.Sai vahetatud uus starter ja süütepool,lõpuks selgus et vigane veel aju,kuid seda meil kaasas polnud!Läks aega mis läks aga lõppuks saime ikka omal jõul välja!Õnneks oli esmaspäevaks vesi kõvasti langenud.Esimene võistlus läheb ikka aia-taha.Arvan ,et saime piisavalt kogemusi ja elamusi Kukepealt.Järgmise korrani!!!
Mulle meeldib metsas,ka ilma autota !!! ( ostan metsamaad)