A. Sultsi Mälestusvõistlus 2009 / 20.-22 november
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
A. Sultsi Mälestusvõistlus 2009 / 20.-22 november
Esimese info aasta viimase võistluse kohta leiab siit:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
Veiko
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Kristjan 4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
Idanaabri meeskond teeb kõik mis võimalik, et joonel olla TR-3 mes! Lähiajal vastus.
IdaNaaber 310
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Võistluse infokanal asub jätkuvalt aadressil: www.4x4offroad.ee
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Üks traditsiooniline seiklus seal kandis kindlasti toimub. Mis/kus/millal - sellest järgmisel nädalal.margus61 kirjutas:Kas Turisti rada ka plaanite maha panna? Põgusal tutvumisel materjalidega ühtegi märki silma ei jäänud.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kas juhendi punktidest 9.3 ja 9.4 tuleneb see, et põhitrassist nt 99% läbinud kuid vahetult enne finisit katkestanud võistkond tulemust kirja ei saa, kuid nt rajal mõne KP vahele jätnud(otse võistluskeskusesse sõitnud aga enne kella 7.00 finisisse jõudnud võistkond saab?Ehk täpsustate millal loetakse võistkond(juhendis kirjas küll võiskonna-tegu ilmselt prantslaste hõrgutisega) katkestanuks?
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Ootaks samuti sellele küsimusele täpse sõnastusega vastust.Vahur kirjutas:Kas juhendi punktidest 9.3 ja 9.4 tuleneb see, et põhitrassist nt 99% läbinud kuid vahetult enne finisit katkestanud võistkond tulemust kirja ei saa, kuid nt rajal mõne KP vahele jätnud(otse võistluskeskusesse sõitnud aga enne kella 7.00 finisisse jõudnud võistkond saab?Ehk täpsustate millal loetakse võistkond(juhendis kirjas küll võiskonna-tegu ilmselt prantslaste hõrgutisega) katkestanuks?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kindlasti annavad peakorraldaja ja peakohtunik lõpliku vastuse.Maasturid kirjutas:Ootaks samuti sellele küsimusele täpse sõnastusega vastust.
Minu arvates määratleb tulemuse punkt:
9.2. Tulemused arvestatakse eraldi võistlusklassides:VABA, TR1, TR2, TR3, MOTO. Võitjaks loetakse võistkond, kes finišeerib esimesena. Jõudnud finišisse annab võistkond finišikohtunikule osalejakaardi ning finišikohtunik eemaldab võistlusautolt elektroonilised andurid. Võistluse tulemusi korrigeeritakse vajadusel vastavalt faktikohtuniku poolt võistlejakaardile tehtud allkirjastatud märkusele (näiteks seismine raudteeülesõidu taga).
Peakohtunikul on õigus lõpetada võistlus enne määratud finišit ning kuulutada välja tulemused. Sellisel juhul arvestatakse tulemused viimasest ajakontrolli võtuga punktist, mille on läbinud vähemalt 60% startinud autodest.
Juhul kui auto on lagunenud enne esialgset finišit ning peakohtunik on muutnud finiši asukohta, sõltub tulemuse saamine sellest kas oled läbinud uue finiši asukoha või ei. Seega kui oled olnud eespool 60% sõitjatest siis saad tulemuse kirja ka sel juhul.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Juhendi 9.2 järgi on selgelt arusaadav mis juhtub siis kui ükski auto ei jõua finisisse.Minu küsimus on ikkagi selle kohta millised võistkonnad loetakse lõpetanuks ja millised katkestanuks tavaolukorras kus osad autod jõuavad läbida kogu raja.Soovisin lihtsalt kinnitust sellele kas olen õigesti juhendist arusaanud.
Praegu tundub juhendi järgi mulle nii-.
Kõik võistkonnad,kes ei ole kella 7.00-ks jõudnud omal jalal või kaasvõistlejate abil finisisse ning kes ei ole läbinud kõiki KP-sid , loetakse katkestanuteks ja jäävad nullipoisteks.Iseenesest on see ju tervitatav, sest selline süsteem tagab kindlasti tagasihoidlikuma ja autot säästvama sõidustiili.
Praegu tundub juhendi järgi mulle nii-.
Kõik võistkonnad,kes ei ole kella 7.00-ks jõudnud omal jalal või kaasvõistlejate abil finisisse ning kes ei ole läbinud kõiki KP-sid , loetakse katkestanuteks ja jäävad nullipoisteks.Iseenesest on see ju tervitatav, sest selline süsteem tagab kindlasti tagasihoidlikuma ja autot säästvama sõidustiili.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Sellest olen ka mina selliselt aru saanud. Tulemuse saamiseks tuleb jõuda läbides kõiki KP-sid finišisse, või KP-sse mis muudeti finišiks.Vahur kirjutas:Juhendi 9.2 järgi on selgelt arusaadav mis juhtub siis kui ükski auto ei jõua finisisse.Minu küsimus on ikkagi selle kohta millised võistkonnad loetakse lõpetanuks ja millised katkestanuks tavaolukorras kus osad autod jõuavad läbida kogu raja.Soovisin lihtsalt kinnitust sellele kas olen õigesti juhendist arusaanud.
Praegu tundub juhendi järgi mulle nii-.
Kõik võistkonnad,kes ei ole kella 7.00-ks jõudnud omal jalal või kaasvõistlejate abil finisisse ning kes ei ole läbinud kõiki KP-sid , loetakse katkestanuteks ja jäävad nullipoisteks.Iseenesest on see ju tervitatav, sest selline süsteem tagab kindlasti tagasihoidlikuma ja autot säästvama sõidustiili.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kas ei oleks siiski mõtekas järjestada ka need võiskonnad kes ei jõua kontrollajaga finisisse. katkestanuteks lugeda need kes on võtnud alla poole puntidesst Nendel kes on mingi punkti vahele jätnud loetakse viinaseks võetud puntiks viimane järjest võetud punkt.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kui ainult finisheerimine aluseks võtta, siis möödunud aastal oleks TR-1s mälu järgi olnud võitja ja ülejäänud katkestanud. Kui nüüd selles olukorras finishit paar punkti tagasi nihutada, siis pole sugugi kindel, et enim punkte läbinud võistkond ka uues finishis parimaks osutub. Seega ei peaks parmusjärjestust ja võistluse läbimist määrama välja valitud finishipunkti läbimine vaid etteantud aja jooksul suurima hulga kontrollpunktide läbimine ning võrdsete punktide korral loeb aeg. Ma ei näe üldse mingit põhjust miks peaks näiteks 20-st punktist 9 läbimise korral võistkonna katkestanuks kuulutama. Siis on tal 9 punkti ja asub paremusjärjestuses just seal kus asub. Tulemuse kirja saamiseks tuleb mingiks hetkeks x jõuda kohtunike juurde ja oma kiip tühjaks laadida.
Lisaks on ettepanek kontrollpunktide asukohad ka legendis ära märkida. Kasvõi kujul, et kontrollpunkt 2 asub legendipunktide 34 ja 36 vahel. See vähendaks juhuse osa tulemuste kujunemisel.
Lisaks on ettepanek kontrollpunktide asukohad ka legendis ära märkida. Kasvõi kujul, et kontrollpunkt 2 asub legendipunktide 34 ja 36 vahel. See vähendaks juhuse osa tulemuste kujunemisel.