A. Sultsi Mälestusvõistlus 2009 / 20.-22 november

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

A. Sultsi Mälestusvõistlus 2009 / 20.-22 november

Postitus Postitas Veiko »

Esimese info aasta viimase võistluse kohta leiab siit:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Idanaabri meeskond teeb kõik mis võimalik, et joonel olla TR-3 mes! Lähiajal vastus.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Njaa lugesin ka jutu juba läbi. Kui auto kestab siis tahame samuti reas olla.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Võistluse infokanal asub jätkuvalt aadressil: www.4x4offroad.ee
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

Kas Turisti rada ka plaanite maha panna? Põgusal tutvumisel materjalidega ühtegi märki silma ei jäänud.
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

margus61 kirjutas:Kas Turisti rada ka plaanite maha panna? Põgusal tutvumisel materjalidega ühtegi märki silma ei jäänud.
Üks traditsiooniline seiklus seal kandis kindlasti toimub. Mis/kus/millal - sellest järgmisel nädalal.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Kas juhendi punktidest 9.3 ja 9.4 tuleneb see, et põhitrassist nt 99% läbinud kuid vahetult enne finisit katkestanud võistkond tulemust kirja ei saa, kuid nt rajal mõne KP vahele jätnud(otse võistluskeskusesse sõitnud aga enne kella 7.00 finisisse jõudnud võistkond saab?Ehk täpsustate millal loetakse võistkond(juhendis kirjas küll võiskonna-tegu ilmselt prantslaste hõrgutisega) katkestanuks?
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Vahur kirjutas:Kas juhendi punktidest 9.3 ja 9.4 tuleneb see, et põhitrassist nt 99% läbinud kuid vahetult enne finisit katkestanud võistkond tulemust kirja ei saa, kuid nt rajal mõne KP vahele jätnud(otse võistluskeskusesse sõitnud aga enne kella 7.00 finisisse jõudnud võistkond saab?Ehk täpsustate millal loetakse võistkond(juhendis kirjas küll võiskonna-tegu ilmselt prantslaste hõrgutisega) katkestanuks?
Ootaks samuti sellele küsimusele täpse sõnastusega vastust.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

Maasturid kirjutas:Ootaks samuti sellele küsimusele täpse sõnastusega vastust.
Kindlasti annavad peakorraldaja ja peakohtunik lõpliku vastuse.
Minu arvates määratleb tulemuse punkt:

9.2. Tulemused arvestatakse eraldi võistlusklassides:VABA, TR1, TR2, TR3, MOTO. Võitjaks loetakse võistkond, kes finišeerib esimesena. Jõudnud finišisse annab võistkond finišikohtunikule osalejakaardi ning finišikohtunik eemaldab võistlusautolt elektroonilised andurid. Võistluse tulemusi korrigeeritakse vajadusel vastavalt faktikohtuniku poolt võistlejakaardile tehtud allkirjastatud märkusele (näiteks seismine raudteeülesõidu taga).
Peakohtunikul on õigus lõpetada võistlus enne määratud finišit ning kuulutada välja tulemused. Sellisel juhul arvestatakse tulemused viimasest ajakontrolli võtuga punktist, mille on läbinud vähemalt 60% startinud autodest.

Juhul kui auto on lagunenud enne esialgset finišit ning peakohtunik on muutnud finiši asukohta, sõltub tulemuse saamine sellest kas oled läbinud uue finiši asukoha või ei. Seega kui oled olnud eespool 60% sõitjatest siis saad tulemuse kirja ka sel juhul.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Kas ei oleks loogiline järjestada võistkonnad läbitud ajavõtupunktide arvu, seejärel aja järgi? E. analoogselt eelmisele aastale. Kes läbivad finisi, järjestuvad ette, kellel jääb 1 punkt puudu, nende järgi jne.
Tehtud, mõeldud.
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Juhendi 9.2 järgi on selgelt arusaadav mis juhtub siis kui ükski auto ei jõua finisisse.Minu küsimus on ikkagi selle kohta millised võistkonnad loetakse lõpetanuks ja millised katkestanuks tavaolukorras kus osad autod jõuavad läbida kogu raja.Soovisin lihtsalt kinnitust sellele kas olen õigesti juhendist arusaanud.
Praegu tundub juhendi järgi mulle nii-.
Kõik võistkonnad,kes ei ole kella 7.00-ks jõudnud omal jalal või kaasvõistlejate abil finisisse ning kes ei ole läbinud kõiki KP-sid , loetakse katkestanuteks ja jäävad nullipoisteks.Iseenesest on see ju tervitatav, sest selline süsteem tagab kindlasti tagasihoidlikuma ja autot säästvama sõidustiili.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

Vahur kirjutas:Juhendi 9.2 järgi on selgelt arusaadav mis juhtub siis kui ükski auto ei jõua finisisse.Minu küsimus on ikkagi selle kohta millised võistkonnad loetakse lõpetanuks ja millised katkestanuks tavaolukorras kus osad autod jõuavad läbida kogu raja.Soovisin lihtsalt kinnitust sellele kas olen õigesti juhendist arusaanud.
Praegu tundub juhendi järgi mulle nii-.
Kõik võistkonnad,kes ei ole kella 7.00-ks jõudnud omal jalal või kaasvõistlejate abil finisisse ning kes ei ole läbinud kõiki KP-sid , loetakse katkestanuteks ja jäävad nullipoisteks.Iseenesest on see ju tervitatav, sest selline süsteem tagab kindlasti tagasihoidlikuma ja autot säästvama sõidustiili.
Sellest olen ka mina selliselt aru saanud. Tulemuse saamiseks tuleb jõuda läbides kõiki KP-sid finišisse, või KP-sse mis muudeti finišiks.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Kas ei oleks siiski mõtekas järjestada ka need võiskonnad kes ei jõua kontrollajaga finisisse. katkestanuteks lugeda need kes on võtnud alla poole puntidesst Nendel kes on mingi punkti vahele jätnud loetakse viinaseks võetud puntiks viimane järjest võetud punkt.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Libekala
Lord of the Numbers
Postitusi: 94
Liitunud: K Aug 31, 2005 2:18 pm

Postitus Postitas Libekala »

Kui ainult finisheerimine aluseks võtta, siis möödunud aastal oleks TR-1s mälu järgi olnud võitja ja ülejäänud katkestanud. Kui nüüd selles olukorras finishit paar punkti tagasi nihutada, siis pole sugugi kindel, et enim punkte läbinud võistkond ka uues finishis parimaks osutub. Seega ei peaks parmusjärjestust ja võistluse läbimist määrama välja valitud finishipunkti läbimine vaid etteantud aja jooksul suurima hulga kontrollpunktide läbimine ning võrdsete punktide korral loeb aeg. Ma ei näe üldse mingit põhjust miks peaks näiteks 20-st punktist 9 läbimise korral võistkonna katkestanuks kuulutama. Siis on tal 9 punkti ja asub paremusjärjestuses just seal kus asub. Tulemuse kirja saamiseks tuleb mingiks hetkeks x jõuda kohtunike juurde ja oma kiip tühjaks laadida.
Lisaks on ettepanek kontrollpunktide asukohad ka legendis ära märkida. Kasvõi kujul, et kontrollpunkt 2 asub legendipunktide 34 ja 36 vahel. See vähendaks juhuse osa tulemuste kujunemisel.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Tähistatud kontrollpunkte ei saa kahjuks legendis ära märkida, sest siis leidub kindlasti keegi kes kavaldama hakkab ja lõigata püüiab.
Punktide korraliku tähiistuse korral ei tohiks see probleem olla.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”