Unimogi mootor
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Unimogi mootor
Mure siis selline,kas keegi avalikustaks unimog 404 sidurivõlli mõõdud(kandelaagri otsast,nuutide pealt ja nuutide arvu).Parem veel kui mõni "Teadjamees"teab, kas unimogi 2,2L bensuka asemele istub ilma suuremate modimisteta mõni diisel MB mootor.Need peaksid ju olema sõidukatelt laenatud mootrid.
[/quote]
[/quote]
http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm
kasuta googlit ,moogile erinevate mootorite paigaldamisest on tohutult palju teemasid.
kasuta googlit ,moogile erinevate mootorite paigaldamisest on tohutult palju teemasid.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Aga meeldetuletuseks, mootori vahetamine ei tasu ennast peaaegu mitte kunagi ära, kui see töö võetakse ette kokkuhoidu silmas pidades. Paremat sooritust aga keskpärase diisliga ei saa, kuna viimase töö- ja pöördevahemik muudab suu masina äärmiselt aeglaseks ja kohmakaks, rääkimata mürast kabiinis.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
"Unijeebiku" TEAM-i Margus Peetsil on aukartust ärtava mogi mootori vahetuse kogemus ja teadmiste pagas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ei ole kohanud suurema müraga ja lahjemat 6R mootorit ,kui on mogi 2,2L mootor.Jah tuleb tunnistada,et käivitub hästi,aga niiskust rääkimatta veest süütesüsteemi läheduses ,vot siis alles läheb vandumiseks.Ning kui on soov kasutada kuuendat käiku peab kellegi tagant lükkama panema ja kütuse kulu 30-60 l/100km. Nii,et ikkagi mootori vahetus jõus ja mõningad andmed tere-tulnud,juba tulnutele.
Ma kardan, et mootorivahetuse ja mogi osa pealt on vaid 1 seltskond, kes asju lõpuni teab ja see seltskond ökoprojekte ei harrastaLandy kirjutas:"Unijeebiku" TEAM-i Margus Peetsil on aukartust ärtava mogi mootori vahetuse kogemus ja teadmiste pagas.
Mog on mog, laske tal olla mog. Kui nagu korraks keegi viitsiks mõelda, mida nad mootori vahetamisega ette võtavad, aga ei.
Ikka ja jälle on märksõnaks diisel ja ökonoomsus, arvutada aga oma töötunde ja sealt saadud tulu ei suuda keegi.
Exelis on olemas funktsioon sum() kus sulgude sisse tuleb panna kas read või veerud.
Nüüd võiks keegi mootorivahetaja siia kirjutada, mis read tal omaarust sinna saab, ning numbrid taha. Oma ajakulu ka arvestada kuluna, ntx 100 eek tund.
Ning siis teine tulp, kus on kirjas kui mitu km see antud isend sõidab, kus keskkonnas ja mis moodi.
Ma lihtsalt ei suuda uskuda, et sealt kasumlik number tuleb...
Siinkohal ma ei hakka rääkima, et mogi mootori pöörded lähevad kõrgemale, kui 3500 pööret, ntx 4800
esimesel käigul on ntx mog oma ülekannetega liikumas 2,84 kmh. ..
midagi, mille peale mõelda, ning okei, sõites 4 ja 5 käik annavad sama pöörde juures (4800) 48 kmh / 77 kmh
Nüüd pane sinna otsa diisel, mis käib sul kuni 3000 pöördekest ja räägime uuesti, miks sul seda vahetust vaja on. Arvutused tehtud tingimusel, et ratas on 39 tolli suur.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
SIBEX projekti tarvis tehtud mõõtmised, aravutused ja töö.erik kirjutas:Ja millist sa mõtled? Ajad pada lihtsalt.Landy kirjutas:"Unijeebiku" TEAM-i Margus Peetsil on aukartust ärtava mogi mootori vahetuse kogemus ja teadmiste pagas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Lihtsalt mõtteaineks, esimene diisliga moog oli 406 ja edaspidi see nii jäigi. Aga 406`l ja 404`l on erinevad silla ja käigukasti ülekanded, huvitav miks nii. Bolt on, ei istu sinna otsa mitte ükski diiselmootor. Kõik vajavad suuremal või vähemal määral ümberehitamist. Olen 100 % kindel, et ka tavaline sõiduauto sidur ei pea sellel projektil kuigi kaua vastu. Reaalne kogemus ütleks, et sinna võiks panna näiteks Jeep`i 4,0 sissepritsega ridamootori koos tugevdatud siduriga. Mis loomulikult ei ole lihtne töö aga, et mootor oma karakteristikult sinna sobib on järgiproovitud. Ökonoomusest niipalju, et siis ta võtab sul maanteepeal u. 30 - 35 sajale ja jaksab minna ka ja mitte vähe.
Kas sa mõtled, et saksa insenerid projekteerisid 6`nda käigu naljapärast, mitte eales. Tee oma auto veermik ja mootor korda. Moog, oma 2,2 liitrise mootoriga jaksab vedada 6 tonnist koormat ja hoida siis veel maanteel kiirust 70 - 75 km/h tunnis. Kulutades siis u. 40 liitrit sajale. See minu ja K.Kotka jutt on elu, mitte internetitarkus.
Kas sa mõtled, et saksa insenerid projekteerisid 6`nda käigu naljapärast, mitte eales. Tee oma auto veermik ja mootor korda. Moog, oma 2,2 liitrise mootoriga jaksab vedada 6 tonnist koormat ja hoida siis veel maanteel kiirust 70 - 75 km/h tunnis. Kulutades siis u. 40 liitrit sajale. See minu ja K.Kotka jutt on elu, mitte internetitarkus.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Tervitused foorumlastele.
Lugedes selle teema vastuseid, jääb siiski arusaamatuks, miks keegi ei vasta alguses tõstatatud küsimustele? Kõik püüavad teema algatajat ümber veenda mootori vahetuse ebapraktilisuses. Kui antud mootor aastast '60 midagi on ajast ja arust ja diisel kütuse kättesaadavus kordades kergem (loe odavam), siis miks pärssida kodaniku algatusvõimet vahetamaks mootor diisli vastu. Võistlus radadel ja kauba veol marsruudil Tallinn- Tartu seda masinat kindlasti ei kohta, vaid abimehena mõni kütt metsa viia ja hiljem hea õnne korral ka saak koju küll. Siis seltsimehed ikkagi kas keegi avitab kodanikku küsitud mõõtudega, või peab ikka kõik ise järgi uurima.
Samas jäi silma ka foorumi päises asuv:
4x4.ee
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
Lugedes selle teema vastuseid, jääb siiski arusaamatuks, miks keegi ei vasta alguses tõstatatud küsimustele? Kõik püüavad teema algatajat ümber veenda mootori vahetuse ebapraktilisuses. Kui antud mootor aastast '60 midagi on ajast ja arust ja diisel kütuse kättesaadavus kordades kergem (loe odavam), siis miks pärssida kodaniku algatusvõimet vahetamaks mootor diisli vastu. Võistlus radadel ja kauba veol marsruudil Tallinn- Tartu seda masinat kindlasti ei kohta, vaid abimehena mõni kütt metsa viia ja hiljem hea õnne korral ka saak koju küll. Siis seltsimehed ikkagi kas keegi avitab kodanikku küsitud mõõtudega, või peab ikka kõik ise järgi uurima.
Samas jäi silma ka foorumi päises asuv:
4x4.ee
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
eimidagierilist
Teadmiseks :K.Kotkas kirjutas:Landy kirjutas:"Unijeebiku" TEAM-i Margus Peetsil on aukartust ärtava mogi mootori vahetuse kogemus ja teadmiste pagas.
Siinkohal ma ei hakka rääkima, et mogi mootori pöörded lähevad kõrgemale, kui 3500 pööret, ntx 4800
esimesel käigul on ntx mog oma ülekannetega liikumas 2,84 kmh. ..
midagi, mille peale mõelda, ning okei, sõites 4 ja 5 käik annavad sama pöörde juures (4800) 48 kmh / 77 kmh
Nüüd pane sinna otsa diisel, mis käib sul kuni 3000 pöördekest ja räägime uuesti, miks sul seda vahetust vaja on. Arvutused tehtud tingimusel, et ratas on 39 tolli suur.
2,8 Patroli diisel käib 5500 rpm
3,3 Patroli td käib sinna 4800rpm alla.
Teiste diislite kogemused puuduvad.
HM Racing Team
Õhtust,
Kui kindlasti tahad Unimog 404 S-i diisliks ringi ehitada, siis vaata http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm .
Jahimees vast ei viitsi leiduriks hakata.
Küll aga võiks kütt kasutada sakslase Gerald Dietrich-u teadmisi ja juba läbiproovitud lahendusi. Viidatud weebileht kirjeldabki küsitud lahendust.
Edu soovides,
Frank
Kui kindlasti tahad Unimog 404 S-i diisliks ringi ehitada, siis vaata http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm .
Jahimees vast ei viitsi leiduriks hakata.
Küll aga võiks kütt kasutada sakslase Gerald Dietrich-u teadmisi ja juba läbiproovitud lahendusi. Viidatud weebileht kirjeldabki küsitud lahendust.
Edu soovides,
Frank