ajalugu on näidanud,et vabas ja tr-2es on on vägagi konkurentsi,poodjumi võimeline auto.siit ka küsimus,miks just tr-1? vabas võib olla tugevad stanged,tõste,suuremad rehvid jne...

see on minu isiklik arvamus muidugi.
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Aga lihtsalt teadmiseks, mitte ükski mersu sõiduauto mootor ei istu G`le kohe vahele. VL kollektor on kindlasti teistsugune, karter ja mootori kinnituskäpad ei sobi jne.trc kirjutas:Nagu eelpool juba manitud siis on versiooniks ka mootorivahetus.
Sel juhul on juba alternatiive oluliselt rohkem.
3,0L R6 diisel (OM606) -177hp - Leidub punnsilma e. W210 peal
3,5L R6 Diisel (OM603) - 136hp - Leidub näiteks W140 S-Klassi peal
2,9L R5 Diisel (OM602) - 120hp näiteks mõne avariilise Sprinteri pealt…
Lisaks erinevad bensiinimootorid. Alates 2.3l, lõpetades 5L V8 ja 6l V12'ga
Eriku märkus õige. Aga. Need kõik mainitud mootorid on ka G'l kasutuses tehaseseades. E. modifikatsioonid/lisajuppide ostud loomulikult vajalikud kui ta kuskilt mujalt kui G pealt tuleb.erik kirjutas:Aga lihtsalt teadmiseks, mitte ükski mersu sõiduauto mootor ei istu G`le kohe vahele. VL kollektor on kindlasti teistsugune, karter ja mootori kinnituskäpad ei sobi jne.trc kirjutas:Nagu eelpool juba manitud siis on versiooniks ka mootorivahetus.
Sel juhul on juba alternatiive oluliselt rohkem.
3,0L R6 diisel (OM606) -177hp - Leidub punnsilma e. W210 peal
3,5L R6 Diisel (OM603) - 136hp - Leidub näiteks W140 S-Klassi peal
2,9L R5 Diisel (OM602) - 120hp näiteks mõne avariilise Sprinteri pealt…
Lisaks erinevad bensiinimootorid. Alates 2.3l, lõpetades 5L V8 ja 6l V12'ga
Ei neil plekkkong!margus61 kirjutas:Kas kaltsukatusega, nagu meie masinad?