Koolipoisi UAZ
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Koolipoisi UAZ
Tere foorumlased.
Olen andunud fännina pikemat aega jälginud foorumit ja vahetevahel ka raja äärde vaatama juhtunud kui tööst ja perest vaba aega üle jääb.
Kevadel sai soetatud vana hea UAZ 469. Agara koolipoisina tahaks seda autot natukene ´´paremaks´´ muuta. Kindel soov ja tahtmine teha võistlusautoks. Hetkel plaan ehitada TR2 auto. Kuna aeg ja raha on siiski piiratud võtab asi aega. Kui TTK kahe aasta pärast läbi saab siis lahinguväljal näeme.
Plaanitud muudatused ühe UAZ juures:
MB 3,0 R5 mootor+ automaatkäigukast (olemas ja ootavad paigaldust)
roolivõimendi
ketaspidurid ( plaan oli, aga siis vist ei lasta TR2 sõitma)
vints ette/taha (on kellelgi kogemusi Sprutiga?)
31x10,5 15/16 rehvid (sõltub rahakotist ja varasemate kasutajate kogemustest)
blokeeruvad diferentsiaalid ette/taha. Keeratavad hub´id.
pisemat sorti tõste.
Plekk- kere
Auto läheb ka igapäevasesse kasutusse. Naine pani juba mõttes olevale autole käpa peale, aga loodan ehk saan minagi rooli taha.
Oodatud kõik soovitused ja ettepanekud. Samuti on erilises hinnas erinevate kasutajate kogemused UAZ- i ehitamisel.
Samuti olen eriline võhik navigeerimise teemadel.
Olen andunud fännina pikemat aega jälginud foorumit ja vahetevahel ka raja äärde vaatama juhtunud kui tööst ja perest vaba aega üle jääb.
Kevadel sai soetatud vana hea UAZ 469. Agara koolipoisina tahaks seda autot natukene ´´paremaks´´ muuta. Kindel soov ja tahtmine teha võistlusautoks. Hetkel plaan ehitada TR2 auto. Kuna aeg ja raha on siiski piiratud võtab asi aega. Kui TTK kahe aasta pärast läbi saab siis lahinguväljal näeme.
Plaanitud muudatused ühe UAZ juures:
MB 3,0 R5 mootor+ automaatkäigukast (olemas ja ootavad paigaldust)
roolivõimendi
ketaspidurid ( plaan oli, aga siis vist ei lasta TR2 sõitma)
vints ette/taha (on kellelgi kogemusi Sprutiga?)
31x10,5 15/16 rehvid (sõltub rahakotist ja varasemate kasutajate kogemustest)
blokeeruvad diferentsiaalid ette/taha. Keeratavad hub´id.
pisemat sorti tõste.
Plekk- kere
Auto läheb ka igapäevasesse kasutusse. Naine pani juba mõttes olevale autole käpa peale, aga loodan ehk saan minagi rooli taha.
Oodatud kõik soovitused ja ettepanekud. Samuti on erilises hinnas erinevate kasutajate kogemused UAZ- i ehitamisel.
Samuti olen eriline võhik navigeerimise teemadel.
Pärnu/ Tihemetsa
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
kirjutasid: Hetkel plaan ehitada TR2 auto
Lugedes sinu ümbereehitusplaane, siis ei ole sa TR2 tehniliste reeglitega küll tutvunud!
Lugedes sinu ümbereehitusplaane, siis ei ole sa TR2 tehniliste reeglitega küll tutvunud!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
olen põgusalt tutvunud . Ilmselt on probleem minupoolses tõlgendamises.
Sellepärast ju olengi sellisel kujul teema üles riputanud, et saaks teiste kogemuste ja tarkuse najal endale asjad selgeks teha. Keelatud see ju pole? Ei taha kohe suure hurraaga ehitama hakata ja pärast nentida, et ups......
Sellepärast ju olengi sellisel kujul teema üles riputanud, et saaks teiste kogemuste ja tarkuse najal endale asjad selgeks teha. Keelatud see ju pole? Ei taha kohe suure hurraaga ehitama hakata ja pärast nentida, et ups......
Pärnu/ Tihemetsa
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
31" rehv sobib pigem TR1 või äärmisel juhul vaba klassi.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Mis sel siis viga on?kotkas kirjutas:Arvan, et autom. kast pole kõigeparem valik metsa
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Mismoodi tunne?t6nu kirjutas:see vist on ka maitse asi. mõned võistlevadki automaadiga ja pole häda miskit, samas kui oled talvel lumes automaatkastiga kinni istund, siis eks metsavahel mudas või liivas ole samamoodi tunne:-)Arto kirjutas:Mis sel siis viga on?kotkas kirjutas:Arvan, et autom. kast pole kõigeparem valik metsa
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
On juhtunud, et raamini mudas olles ja edasi tagasi nõkerdades on lihtsalt kast üle kuumenenud, seda saab vältida lisa jahutusega jne. olen veel metsas sõitnud cherokee ja RAM iga pole ikka see mis manuaaliga tunnetus pole õige ja ei saa nii edasi tagasi nikerdada kui saab manuaaliga autom. k.vahetab käiku aeglasemalt ja on vast suurem ja kaalult raskem. aga eks ta jah rohkem maitse asi on.
Valisin automaatkasti lootuses, et raskemates tingimustes ja suuremate rehvidega ei lõhu ära pooltelgesid ja ei tapa ära sidurit. Iseenesest tundub loomulik käigukastiõli lisajahutus. Originaalis on selleks pisikene radiaator. Raske mootori tõttu tuleb leida lahendus telgedele langeva koormuse suhtes.
Pärnu/ Tihemetsa