Koolipoisi UAZ

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
anttil
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: R Nov 24, 2006 8:24 pm
Asukoht: Pärnu

Koolipoisi UAZ

Postitus Postitas anttil »

Tere foorumlased.

Olen andunud fännina pikemat aega jälginud foorumit ja vahetevahel ka raja äärde vaatama juhtunud kui tööst ja perest vaba aega üle jääb.

Kevadel sai soetatud vana hea UAZ 469. Agara koolipoisina tahaks seda autot natukene ´´paremaks´´ muuta. Kindel soov ja tahtmine teha võistlusautoks. Hetkel plaan ehitada TR2 auto. Kuna aeg ja raha on siiski piiratud võtab asi aega. Kui TTK kahe aasta pärast läbi saab siis lahinguväljal näeme.

Plaanitud muudatused ühe UAZ juures:

MB 3,0 R5 mootor+ automaatkäigukast (olemas ja ootavad paigaldust)
roolivõimendi
ketaspidurid ( plaan oli, aga siis vist ei lasta TR2 sõitma)
vints ette/taha (on kellelgi kogemusi Sprutiga?)
31x10,5 15/16 rehvid (sõltub rahakotist ja varasemate kasutajate kogemustest)
blokeeruvad diferentsiaalid ette/taha. Keeratavad hub´id.
pisemat sorti tõste.
Plekk- kere


Auto läheb ka igapäevasesse kasutusse. Naine pani juba mõttes olevale autole käpa peale, aga loodan ehk saan minagi rooli taha.


Oodatud kõik soovitused ja ettepanekud. Samuti on erilises hinnas erinevate kasutajate kogemused UAZ- i ehitamisel.

Samuti olen eriline võhik navigeerimise teemadel.
Pärnu/ Tihemetsa
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

kirjutasid: Hetkel plaan ehitada TR2 auto
Lugedes sinu ümbereehitusplaane, siis ei ole sa TR2 tehniliste reeglitega küll tutvunud!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
anttil
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: R Nov 24, 2006 8:24 pm
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas anttil »

olen põgusalt tutvunud . Ilmselt on probleem minupoolses tõlgendamises.
Sellepärast ju olengi sellisel kujul teema üles riputanud, et saaks teiste kogemuste ja tarkuse najal endale asjad selgeks teha. Keelatud see ju pole? Ei taha kohe suure hurraaga ehitama hakata ja pärast nentida, et ups......
Pärnu/ Tihemetsa
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

31" rehv sobib pigem TR1 või äärmisel juhul vaba klassi.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
kotkas
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: K Aug 20, 2008 10:14 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas kotkas »

Arvan, et autom. kast pole kõigeparem valik metsa ja mootori valikul peaks kaalu arvestama mida kergem seda parem, sest kaal mõjub väga palju, rohkem kui jõud. Ja rehvid ikka vähemalt 33 või 35 varem või hiljem jäävad need nii kui nii väikseks :lol:
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

kotkas kirjutas:Arvan, et autom. kast pole kõigeparem valik metsa
Mis sel siis viga on?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
t6nu
Fitting 38"
Postitusi: 235
Liitunud: N Juul 29, 2004 3:06 pm

Postitus Postitas t6nu »

Arto kirjutas:
kotkas kirjutas:Arvan, et autom. kast pole kõigeparem valik metsa
Mis sel siis viga on?
see vist on ka maitse asi. mõned võistlevadki automaadiga ja pole häda miskit, samas kui oled talvel lumes automaatkastiga kinni istund, siis eks metsavahel mudas või liivas ole samamoodi tunne:-)
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

t6nu kirjutas:
Arto kirjutas:
kotkas kirjutas:Arvan, et autom. kast pole kõigeparem valik metsa
Mis sel siis viga on?
see vist on ka maitse asi. mõned võistlevadki automaadiga ja pole häda miskit, samas kui oled talvel lumes automaatkastiga kinni istund, siis eks metsavahel mudas või liivas ole samamoodi tunne:-)
Mismoodi tunne?
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
kotkas
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: K Aug 20, 2008 10:14 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas kotkas »

On juhtunud, et raamini mudas olles ja edasi tagasi nõkerdades on lihtsalt kast üle kuumenenud, seda saab vältida lisa jahutusega jne. olen veel metsas sõitnud cherokee ja RAM iga pole ikka see mis manuaaliga tunnetus pole õige ja ei saa nii edasi tagasi nikerdada kui saab manuaaliga autom. k.vahetab käiku aeglasemalt ja on vast suurem ja kaalult raskem. aga eks ta jah rohkem maitse asi on.
anttil
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: R Nov 24, 2006 8:24 pm
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas anttil »

Valisin automaatkasti lootuses, et raskemates tingimustes ja suuremate rehvidega ei lõhu ära pooltelgesid ja ei tapa ära sidurit. Iseenesest tundub loomulik käigukastiõli lisajahutus. Originaalis on selleks pisikene radiaator. Raske mootori tõttu tuleb leida lahendus telgedele langeva koormuse suhtes.
Pärnu/ Tihemetsa
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”