K:Mitsubishi pajero 1988. 2,3TD 2 uksega....kas kõlbab metsa
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
K:Mitsubishi pajero 1988. 2,3TD 2 uksega....kas kõlbab metsa
Sai ostetud siis selline isend endale...rohkem pühapäeva autoks...
Endal on mul huvi metsas müttamise vastu...pole päris 100% tegelema hakanud aga nyyd arvan et põhjust oleks?
Kas see auto kõlbab selleks ning millised modifikatsioonid oleks vaja koheselt teha?
Kaasa siis esirauad koos vintsiga...vints esialgu ei tööta..järgmine nädal vaadatakse üle.
Endal on mul huvi metsas müttamise vastu...pole päris 100% tegelema hakanud aga nyyd arvan et põhjust oleks?
Kas see auto kõlbab selleks ning millised modifikatsioonid oleks vaja koheselt teha?
Kaasa siis esirauad koos vintsiga...vints esialgu ei tööta..järgmine nädal vaadatakse üle.
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Re: K:Mitsubishi pajero 1988. 2,3TD 2 uksega....kas kõlbab m
Imre323 kirjutas:Sai ostetud siis selline isend endale...rohkem pühapäeva autoks...
Endal on mul huvi metsas müttamise vastu...pole päris 100% tegelema hakanud aga nyyd arvan et põhjust oleks?
Kas see auto kõlbab selleks ning millised modifikatsioonid oleks vaja koheselt teha?
Kaasa siis esirauad koos vintsiga...vints esialgu ei tööta..järgmine nädal vaadatakse üle.
sai ka sellisega (hobi korras) alustatud.
nõrk koht nr.1 esimesed poolteljed ja pooltelje otsad.muidu üldiselt peab auto vastu küll.
nõuandeid ja mõningaid juppe saad minukäest.56505247
külje (puu pöörde) rauad 300.-komplekt
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
aga on tehtud...taavik kirjutas:Pühapäeviti kerges mudas käimiseks oleks selle auto juures kõige vajalikum modifikatsioon vist juhi sõiduoskus ja võibolla ka vähe "karedam" rehv. Sellest peaks alustuseks piisama. Kolli sellest tegema ei hakkaks.
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
-
taavik
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Kindlasti on, kuid ma ei näe pühapäevasõitudeks selles mõtet. Normaalsest amordist, kergest torsioonikeeramisest ning viisakast rehvist piisab täiesti, et metsas hakkama saada. Alati ei pea ju kihutama piki forwarder'i rööpaid - neist saab ju ka lihtsalt üle või mööda sõita.
Kui minna metsa mudavanni plaaniga, siis võiks näiteks hi-lift ka olemas olla ning mingid kohad, kust sellega autot tõsta saaks, näiteks RAMBO pakutud küljerauad.
Kui minna metsa mudavanni plaaniga, siis võiks näiteks hi-lift ka olemas olla ning mingid kohad, kust sellega autot tõsta saaks, näiteks RAMBO pakutud küljerauad.
Tahaks ikka julmas mudas müttata..:)
tahaks äkki kunagi jõuda nii kauagele kui see pajero seal ..
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=f6bd
Esialgu oleks abi sellesti kui saaks alla uued amordid...vintsi tööle ning mingid monster rehvid alla.
plaan ikkagi rummulukud osta...koos siis diffrite ja asjadega..äkki...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=f6bd
Esialgu oleks abi sellesti kui saaks alla uued amordid...vintsi tööle ning mingid monster rehvid alla.
plaan ikkagi rummulukud osta...koos siis diffrite ja asjadega..äkki...
-
taavik
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Re: Tahaks ikka julmas mudas müttata..:)
Need peaksid kõik olemas olema, mis neist ikka osta enam.Imre323 kirjutas: plaan ikkagi rummulukud osta...koos siis diffrite ja asjadega..äkki...
-
taavik
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Kõik sõltub sellest, kui karm on sinu arust pühapäevane sõit metsas. Minu tõld liigub igapäevaselt metsas, muudatusteks on 32'' MT rehv, Koni amordid, rauad. Enamasti sellest piisab. Saab lõbutseda, vajadusel metsast puid vedada, maal pehmetel teedel haagist vedada ning vajadusel kedagi päästmas käia.
Aeg-ajalt tuleb ikka ette olukordi, kus muda lendab üle katuse ja rattad kaotavad kontakti maakeraga ning siis üleni mudasena traktoriste läbi helistades mõtlen küll, et võiks ikka selle krdi vintsi ka külge panna.
Aga rohkem ma küll ei näe mõtet muutmiseks.
Eks süües kasvab isu ning varsti on nagunii auto liiga madal, mootor liiga lahja, rehv väike ja sile, sillakäiku vähe jne.
Kui kõik see kätte jõuab, eks siis selle aja peale tead sa juba ise ka väga hästi, mida auto juures muuta on vaja ning millest puudust tunned. Seniks lammutaks ma seda Pajerot sellisena nagu ta on - saadki tagasihoidlikumas kohas harjutada mudas sõitmist, mitte kohe põhjatus mülkas vintsimist.
Ning paratamult on ju nii, et mida paremaks auto läbivus muutub, seda sügavamale peab sellele järgi minema.
Aeg-ajalt tuleb ikka ette olukordi, kus muda lendab üle katuse ja rattad kaotavad kontakti maakeraga ning siis üleni mudasena traktoriste läbi helistades mõtlen küll, et võiks ikka selle krdi vintsi ka külge panna.
Aga rohkem ma küll ei näe mõtet muutmiseks.
Eks süües kasvab isu ning varsti on nagunii auto liiga madal, mootor liiga lahja, rehv väike ja sile, sillakäiku vähe jne.
Kui kõik see kätte jõuab, eks siis selle aja peale tead sa juba ise ka väga hästi, mida auto juures muuta on vaja ning millest puudust tunned. Seniks lammutaks ma seda Pajerot sellisena nagu ta on - saadki tagasihoidlikumas kohas harjutada mudas sõitmist, mitte kohe põhjatus mülkas vintsimist.
Ning paratamult on ju nii, et mida paremaks auto läbivus muutub, seda sügavamale peab sellele järgi minema.
Njaa....võib olla on sul isegi õigus.
Kui aus olla ega siis päris võistlustele kohe küll ei kipu minema...vaja vähe selle pilliga harjuda ja vaadata mida teha vaja/vahetada.
Arvan ka et esialgu aitab vintsist ja raudadest...eks siis tuleb vaid tigedamad rehvid alla panna.
Vb amordid vahetada...muidud nagu täitsa toimib:)
Kui aus olla ega siis päris võistlustele kohe küll ei kipu minema...vaja vähe selle pilliga harjuda ja vaadata mida teha vaja/vahetada.
Arvan ka et esialgu aitab vintsist ja raudadest...eks siis tuleb vaid tigedamad rehvid alla panna.
Vb amordid vahetada...muidud nagu täitsa toimib:)
amortide pealt ära kokku hoia, pane kohe konid alla, pole pärast kirumist..et oli seda säästu siis vaja. rehve telli saksast, kui oled mõõdu välja mõelnud..palju soodsam. http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... s_p=Rehvid kui tahad eraldi metsarattaid ja igapäevasõiduks, siis pane metsa protid .. www.maasturid.ee (malatesta ja insa turbo ntx. kullamäe madis just müüs häid rehve oma TR-1 auto alt).. 2in1 sa väga ei saa prottiega, esiteks uluvad enamasti asfaltil, teiseks kuluvad kole ruttu ja muidu lagunevad, kolmandaks ei pruugi väga hästi balanssi saada neid. Kokkuvõtteks tuleb lõpuks tehase rehv targem osta. Discoverer STT-d on mu LC73 all kulunud 10000km-ga 4-5mm, enamus asfalt siiski. pane need kui tahad 2in1 rehve.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td