Ei hakka uut teemat tegema. Niisiis varsti plaanis soetada midagi 4x4 vallast. Hinnaskaala jääks kuni 60000.- kui sõiduauto maha saan müüa siis kuni 80000eeki.
siiani olen vaadanud patroleid, hiluxeid, pajerosid ja gallopere.
Sooviks töökindlat, vastupidavat ja tugevat masinat, võimalikult uut et hiljem oleks kergem müüa aastate pärast kui vaja uuema vastu vahetada. diislit siiamaani pole olnud niisiis suur eelarvamus nendes mootorites nähes mida omanikud pakasega teevad tänaval. hiluxiga olen sõitnud ja täitsa meeldib see diisli jõud madalatel pööretel. ilma turbota vast ei vaataks. sõbrad kiidavad turbosid kõik.
vajadus seisneb vähesel määral metsas liikudes ja järelhaagist vedadesenamasti. kavatsen küttepuude müügiga alustada.
Kes oskab soovitada või mainida mis on suuremad plussid-miinused siis ootan arvamusi.
No küttepuude müüjad sõidavad meil Tartus näiteks müügikohtadesse GAZ53-ga...Respo haagise täiega sa rikkaks küll ei saa Aga kui tõsist juttu rääkida, siis nagu teada Pajero = suures osas Galloperiga (minul pidas Pajero II gen. täitsa hästi vastu), samas pole küll ise omanud, kuid Hilux tundub ka vastupidav tööloom olevat - nii vähemalt mitmest kohast kõrvu hakanud.
Ma ei saa aru, mille poolest see viimane valge Pajero teistest parem on? Rehvid on karvasemad? No krt. rehvid jõuad ju igale autole alla osta, kuid näiteks SuperSelect nelivedu juba nii naljalt Pajerole peale ei soeta! SS nelivedu puudub näiteks laienditeta Pajerotel. SS nelivedu pole sulle mõtet siin ümberjutustama hakata, kuna läheb pikaks ja avastamisröömu siin foorumis peab ka jääma
täpselt! a mis see superselect nelivedu on? jaa jaa.. sellest loen ise nagunii juba. ega see valge ei erinegi teistest, tundub olevat veidi lift-itud või siis ka mitte. mul maal vaja metsas liikuda vahest. valge jääb seega välja.
4-runnereid olen ka piilunud kuid need enamasti 3.0 ja bensiinimootoritega V6-d. mingit röögatut mootorit ei tahaks ja eriti uimast ka mitte. katsun nelivedude kohta edasi lugeda ja aru saada.
vman kirjutas:täpselt! a mis see superselect nelivedu on? jaa jaa.. sellest loen ise nagunii juba. ega see valge ei erinegi teistest, tundub olevat veidi lift-itud või siis ka mitte. mul maal vaja metsas liikuda vahest. valge jääb seega välja.
4-runnereid olen ka piilunud kuid need enamasti 3.0 ja bensiinimootoritega V6-d. mingit röögatut mootorit ei tahaks ja eriti uimast ka mitte. katsun nelivedude kohta edasi lugeda ja aru saada.
Sellel viimasel ju samuti laiendid puudu, ehk puudub ka superselect nelivedu ja on üldse kuidagi armetu välimusega. Aga Pajero 2,8td mootori nõrkadest kohtadest on ka siin foorumis Mitsu alafoorumis palju juttu.
KUi soovid metsa välja vedama hakata siis võta parem NISSAN PATROL
Nende mitsudega on nii ,et seal liiga palju muid pudinaid väljas pool nt. plastik , mis metsas korra käies mõnuga küljest ära tulevad. Tean omast käest
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
proovitud-nähtud, see pole ikka see.
nüüd siis pilk 4runnerite ja pajero sportide peal ikka.
patrolile ei hamma hakkas peale hetkel sellisele mida tahan
samas tahtsin üht asja veel küsida. nimelt, kuidas diisel on ökonoomsem kui võtavad enamvähem samasse auku kütet kui bensukad. 12-15l/100km???
diisel vist isegi praegu kõrgema hinnaga kui bens. diislitega kokkupuuted endiselt puuduvad. räägitakse ökonoomsusest aga kus see väljendub?