Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Tõstaks teema uuesti ülesse.
Nimelt plaan see laupäev 26.09 minna kaema neid metsateid, mis SINNA jäävad (Kaberneeme-Ihasalu vahel). Oskab keegi kommenteerida, mis seisukorras nad seal on? Kas on õige eeldada, et kui on kaardil ju siis on (kuidagi)sõidetav?
Eelmine sügis oli see keskmine tee (pikk sirge kaardi järgi) ilma aeglustita neliveolisega läbitav. Olgugi et nii juhipoolne , kui ka kõrvalistuja poolne külg vajusid üle poole ratta teekatte (turvas jm sodi )sisse. Aga läbi vedas. Lihtsalt oli keegi mingi suurema kolakaga sisse vajunud ja siis sõtkunud seal.Väiksemaid radu ei proovinud.
Läksin sinna ilma mingi müttamise plaanita ning tundus see sirge lõik lihtsalt otsesem tee olevat. Aga lõpptulemus oli nagu alati.
PS Põhjaplastikud vajavad tähelepanu.
Sõitsin need teed pea kõik ristipõiki kevadel läbi, enamus teid läbitavad ka sõiduautoga. Kui merepoole kipud siis seal saaks korralikut ka muda maitse suhu, või kui n.n. Lakessoo" poole ja kuivendus kraavide vahele minna. Soft roadiks täitsa ok, peamised teed kõva pinnasega kuid auklikud, Jõesuu ja Kalevi-Liiva vaheline sirge mingil määral remonditud ja suht sile, samuti n.n. 6Km posti juurest sisse keerates käis suvel silumine K-L poole. Ihasalu risti ja Kaberneeme otseteel saab korraliku amordi testi kui 60+ kiirusega sõita , viimaselt merepoole on 4-5 sissesõidu teed mis ennem mereranda jõudmist lõppevad väga vesiselt.
Kui need mereäärsed välja arvata (mis on lihtsalt liivased), siis on kõik teed läbitavad suvalise sõiduautoga. Käin seal pea iga nädalavahetus koera jalutamas ja muidu metsas, seega pilt üsna selge.
Sihid-kraavikaldad on teine teema, aga sealt soovitas Landy millalgi oma kogemusele toetudes eemale hoida (viitega kurjale metsavahile)
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Jundi oja suudmes ja Kaberneeme poole, ennem kui mereliivani välja saab on suht vesine, kuna olen sealt kandist pärit, siis tean mida räägin.
Illustreeriv pilt ka, vesine kant märgitud punasega.
Tegelikult mõtlesin neid halle niite (mis zuumides valgeks lähevad), mitte neid valgeid. Aga eks kui minekust asja saab, siis saab pärast muljetada.
Leidsin vanade teemade hulgast sellise kaardi, seal neid halle radu hulgim peal. http://www.lahe.net./landy/varia/kaart-taastamiseks.jpg
Seal endisel laskealal on SUV-ide ga küll mõnus ja jõukaohane hullata, mujal peab tähelepanelik olema ja pehmeid kohti vältima (kaardil kollasega):
Kahe aasta tagune olukord: http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... ygis07.htm
Soe soovitus on kasutada Regio teedeatlsest täpsemat (paber) kaarti!
Väike KAART kah teekonnaga mälu järgi joonistatud.
Neid metsasihte mis Landy joonistas vaatama ei jõudnudki. See liivane lõik ja mahamärgitud rada seal vanas sõjaväeosas oli päris huvitav. Lisaks oli liiva kohati ka seal rannaääres. Ilmselt vana piirivalveriba.
Tõsise maasturiga sinna ilmselt minna ei ole mõtet, uni tuleb peale
Oja oli väikese luure järel täiesti läbitav, huvitav kuidas Landy seltskonnal sinna LR õnnestus ära uputada
Landy kirjutas:Seal endisel laskealal on SUV-ide ga küll mõnus ja jõukaohane hullata, mujal peab tähelepanelik olema ja pehmeid kohti vältima (kaardil kollasega):
Kahe aasta tagune olukord: http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... ygis07.htm
Soe soovitus on kasutada Regio teedeatlsest täpsemat (paber) kaarti!
Kas sellistesse kohtadesse saab
kuidagi kuiva jalaga kah ligi? Mu pargimaastur ujuda ei oska, samas sooviks proovida liivas liikumist...
Terve see ala seal "kuiva jalaga" läbitav. Muidu see liivaväljak ja mõned düünid kus need LR püherdavad oli kohe seal militaarrajatise lähiümbruses http://kaart.otsing.delfi.ee/index.php? ... cc4c88#tc3
Sealt rada mööda edasi oli laskeväljak.