LJ70 kütusepumba jama
Moderaatorid: jr, Moderators
LJ70 kütusepumba jama
Sellline probleem siis 89a väljalase 2,4td LJ70-ga et ei lähe käima kuna käsi kütusepump tõmbab õhu vahele ja kütet peale ei anna. kindlaks tehud et viga pumbas.
Nüüd aga küsimus järgmine - kas seda pumpa annab kuidagi remontida või on seda saada kuskilt odavalt? Kui on siis kas siinsetel kodanikel leidub või kui romulast otsida siis mis oleks võimalikult odav variant ja sobiv? Tekkis ka selline mõte et kas teda sinna üldse vaja on? kas ma kohe otse ei või ühendada kõrgsurvepumbaga?
Ette tänades
Nüüd aga küsimus järgmine - kas seda pumpa annab kuidagi remontida või on seda saada kuskilt odavalt? Kui on siis kas siinsetel kodanikel leidub või kui romulast otsida siis mis oleks võimalikult odav variant ja sobiv? Tekkis ka selline mõte et kas teda sinna üldse vaja on? kas ma kohe otse ei või ühendada kõrgsurvepumbaga?
Ette tänades
võta fs-ga ühendust...ta midagi kompunnis
loe teemat: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=4756&highlight=hj60
loe teemat: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=4756&highlight=hj60
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Vabandust, et nüüd natuke lahmin, aga näiteks vanemal 3,4D-l läks 1:1 le peale standartne käsipump, mis ka enamusel veokatel jms diislitel peal seisab. maksis 100+ eeku ja letikaup. Pole lähemalt seda uuemat uurinud, aga kahtlustan sama olema.
NB! ettevaatust pumba all olevate juusvedrude ja klappidega, kui need pidama ei jää, siis rohkem tööd.
NB! ettevaatust pumba all olevate juusvedrude ja klappidega, kui need pidama ei jää, siis rohkem tööd.
mulle tundub et filter nii sitane et ei käi miskit läbi lihtsalt , siis tõmbabki vaakumi sisse ja pumbanupu põhja. Kui käsipumba vahelt ära võtad ja miskil moel peaksid teepeale jääma sellepärast et filter jälle umbes(vesi paaki ja sealt filtrisse ntx) ning isegi kui saad kütte jooksma uuesti(ntx on uus küttefilter kaasas), siis kütte paagist pumbani saamine ilma kompressori ja käsipumbata on kindlasti kuidagi võmalik aga keerukas. Võta ühendust www.maasturid.ee, kui käsipump pees, aga tee ruttu, Vepskii Les hakkab kohe kohe. Filtri müüb sulle suvaline autokaupmees VIN koodi järgi. Pane edaspidi paagist filtrisse tulevale voolikule läbipaistev peenpuhastus filter vahele..siis näed alati kui paagist on mingit sitta tulnud..või kui mingi jando jälle siis lihtsam kohe üks probleem ntx välistada.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
läbipaistev filter olemas aga see on peale käsipumpa.
Aga seal pumba küljes ju veel mingi hunnik juhtmeid(anduri omad). kui nüüd on pump läbi ja uue ostan siis ma kujutan ette et see vanamudeli filter ei istu ju sinna??? või on need samad?
ses mõttes et kui nüüd ostan prooviks uue filtri ja selgub et ei ole ika filtris siis on see kasutu?!?!
Eriti ei viitsi neid asju hunnikusse osta kui pärast midagi teha pole.
Nagu aru saan siis kallid need jupid polegi. Kujutasin juba tuhandeid ette.
Aga seal pumba küljes ju veel mingi hunnik juhtmeid(anduri omad). kui nüüd on pump läbi ja uue ostan siis ma kujutan ette et see vanamudeli filter ei istu ju sinna??? või on need samad?
ses mõttes et kui nüüd ostan prooviks uue filtri ja selgub et ei ole ika filtris siis on see kasutu?!?!
Eriti ei viitsi neid asju hunnikusse osta kui pärast midagi teha pole.
Nagu aru saan siis kallid need jupid polegi. Kujutasin juba tuhandeid ette.
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
kui sul filter on sitane siis pead ta niikuinii ära vahetama, võta ta näppu ja talla autoosade poodi, siis ei saa ju vale asja saada. Alumised juhtmed on veeanduri juhtmed. Veeandur paikneb filtri alaosas avauses, kui mingid juhtmed lähevad viltrit kinni hoidva kronsa/käsipumba sisse, siis on see arvatavasti eelsoojendussüsteemi 1 osa. Ja pisike läbipaistev filter pista ikka selle vooliku vahele mis paagist tuleb..sest siis vahetad 25 eeguseid läbipaistvaid ja tead mis toimub mitte suuri filtreid ja ei näe kui paagist on miskit sitta tulnud. Kust sa said selle auto üldse? eestist või kust? mis ajalugu on? kui ei tea mitte midagi, siis on sul hulga kontrollimist ja nokitsemist ees.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
masin eesti oma ja võistlusmasin.
Täna lähen vaatan kas saan äkki kuskilt filtri ja vb ka pumba uue kui ta 100.- maksab.. siis kindel et töötab vähemalt. Ja selle 25 eequse filtri kruvin ka vahele. .selle peale ise nagu ei tulnudki.
Tänud ja vaatan edasi mis saab.. siis annan ka siia teada
Täna lähen vaatan kas saan äkki kuskilt filtri ja vb ka pumba uue kui ta 100.- maksab.. siis kindel et töötab vähemalt. Ja selle 25 eequse filtri kruvin ka vahele. .selle peale ise nagu ei tulnudki.
Tänud ja vaatan edasi mis saab.. siis annan ka siia teada
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
probleemile uued seletused. Nimelt filter sai vahetatud kuid midagi erilist ei muutunud. nüüd aga uus küsimus. Kui masinat käima tõmmata siis läheb praktiliselt kohe. Nii kui sidur lahti lasta siis kohe ka käib. kas see probleem või viidata rohkem eelsüüteküünaldele?
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
Mis ta sul siis teeb või ei tee? Tõmbab õhu vahele või siis lihtsalt ei käivitu? Muhvigi aru ei mahu.
Kui tõmbab õhu vahele ja muid kohti avastanud ei ole on suure tõenäosusega viga paagi juures st. paagi peal olev kütuse toru on murdunud/mõrane. Paak maha (paras kepp) ja toru korda. Oli enda autol sama jama.
Kui tõmbab õhu vahele ja muid kohti avastanud ei ole on suure tõenäosusega viga paagi juures st. paagi peal olev kütuse toru on murdunud/mõrane. Paak maha (paras kepp) ja toru korda. Oli enda autol sama jama.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
paagi probleemi ei ole veel küll uurinud. Algul oli selline mõte küll, et õhk vahel äkki. Aga kui õhk vahel kas siis tõmmates läheks ta kohe käima? Samas kui käiata starteriga kohapeal võtab aega see väga kaua, kuid lõpuks siiski läheb. Sellepärast nagu enda peas lasi mõtte, õhk küttesüsteemis, nagu minema.. Kuid teadjamad vennad siin oskavad kindlasti öelda mis keiss võib olla
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
jah soojalt läheb ilusti käima.. sel juhul lähevad need kontrolli
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
Soe käivitus ei pruugi ainult küünalde viga ka näidata. Küte ei pruugi lihtsalt nii ruttu tagasi vajuda. Aga aru ma ei saa, miks sa etteande pumba ja kõrgsurvepumba vahele läbipaistvat voolikut ei pane
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Sai probleemile lahenduse. Käivitus oli küünalde viga. kõik küünlad olid läbi. samuti käsipumba vahelt imes õhku ja kõrgsurvepump oli ilgelt sodi täis ja läks kogu kupatusega vahetusse.
Nüüd lahenesid kaks probleemi:
Nimelt käivitus korras ja see, et kui pööret masinale anda siis kadus tühikäik ära ja hakkas välja surema.
Tänud, kes aitasid ja teistele ka siit äkki abi isegi
Nüüd lahenesid kaks probleemi:
Nimelt käivitus korras ja see, et kui pööret masinale anda siis kadus tühikäik ära ja hakkas välja surema.
Tänud, kes aitasid ja teistele ka siit äkki abi isegi
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük