Klaperjaht 2009 Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 21
- Liitunud: E Dets 25, 2006 8:33 am
- Asukoht: tallinn / lõuna-eesti
- Kontakt:
Tervitused,
Mõned pildid viimasest päevast - ATV lastesõit ja meeste sõidu algus peamiselt @ http://www.flickr.com/photos/toivo/sets ... 188020028/
Samad pildid fullscreenis slideshowna kõige mugavam vaatamiseks http://www.flickr.com/photos/toivo/sets ... 0028/show/
Eraldi tahaks tänada läti (eesti? vene?) poissi kes üpris päeva lõpus - autasustamise alguses - tagastas mu autovõtmed lava juures ja kelle vaev seal kohapeal ähmiga jäi korvamata, sest olin nad mõttes juba maha kandnud ning tegelesin enda ja auto muul viisil Tallinnasse saamise planeerimisega. Samuti tänu kõigile kes vahepealse logistika planeerimise ja võtmete otsimisega aitasid. Kui keegi teab leidjat - võtke ühendust.
T.
Mõned pildid viimasest päevast - ATV lastesõit ja meeste sõidu algus peamiselt @ http://www.flickr.com/photos/toivo/sets ... 188020028/
Samad pildid fullscreenis slideshowna kõige mugavam vaatamiseks http://www.flickr.com/photos/toivo/sets ... 0028/show/
Eraldi tahaks tänada läti (eesti? vene?) poissi kes üpris päeva lõpus - autasustamise alguses - tagastas mu autovõtmed lava juures ja kelle vaev seal kohapeal ähmiga jäi korvamata, sest olin nad mõttes juba maha kandnud ning tegelesin enda ja auto muul viisil Tallinnasse saamise planeerimisega. Samuti tänu kõigile kes vahepealse logistika planeerimise ja võtmete otsimisega aitasid. Kui keegi teab leidjat - võtke ühendust.
T.
Tänan korraldajaid ja asjamehi asjaliku ürituse eest. Mina jäin isiklikult üritusega väga rahule ja väga rahustav oli üle pika aja rajale saada (seekord siis juhtival vintsmani kohal). Põhisõit jäi lühikeseks, aga see puhtalt minu laiskus, ei leidnud meelekindlust tagaveolist autot trossi otsas terve ringi sikutada
Joomase motopubliku eest pole mõtet korraldajaid kiruda ja soovin parimat asjade lahenemisel,
Allakirjutanu
Tuuker Jass

Joomase motopubliku eest pole mõtet korraldajaid kiruda ja soovin parimat asjade lahenemisel,
Allakirjutanu
Tuuker Jass
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
klapper
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Lõpuks ka HMM Teami muljed Klapperjahist. http://hmm.i6043.ee/?p=25#more-25
Tundub, et TR3 hakkab jälle jalgu alla saama.
Tänud korraldajatele ja arvukatele kaasvõistlejatele.
Tundub, et TR3 hakkab jälle jalgu alla saama.
Tänud korraldajatele ja arvukatele kaasvõistlejatele.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Teie Blogi piltide alt algava arvustuse kriitiline sisu on täiesti põhjendatud. Võistlejale võib tõesti jääda mulje, et oled tola keda rahvale näidatakse. Sest ega seda publikut tegelikult ei huvita, keda ja kuidas stardipositsioonile määratakse. Ega neid kokkuvõttes ei huvita ka, milline sittakäi selle võistluse võidab. Samas võistluse formaat iseenesest on olnud läbi aegade põnev nii pealtvaatajatele ja kui võistlejatele. Kui vaid saaks võistlejatele rohkem mõelda ja nende elu päriselt ka sportlikust seisukohast huvitavaks teha.
Ei virise, vaid vaataks seda asja ka võistleja seisukohast.
Ei virise, vaid vaataks seda asja ka võistleja seisukohast.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2884
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
100% nõus. Ehk oleme veidi ka ise süüdi. Järelkajade rubriiki kirjutab valdav enemus kiidulaulu korraldajatele. Mis siis et tulemust ei ole, auto on pilbasteks, istmed ligunenud, vintsman poolsurnud jne. Kui startijatest saab tulemuse alla 50- 70%, ON see korraldaja kala, mitte võistlejate käpardlus või küündimatus. Nagu ka eelnevalt mainisin, oleme me klapperil klounid, kelle ikaldumiste ja ebaõnnestumiste vaatamist rahvale müüakse. Ja tõepoolest, see ei ole virisemine, lihtsalt kriitika. Ehk õnnestub korraldajatel järgmine kord paremini.erik kirjutas:Teie Blogi piltide alt algava arvustuse kriitiline sisu on täiesti põhjendatud. Võistlejale võib tõesti jääda mulje, et oled tola keda rahvale näidatakse. Sest ega seda publikut tegelikult ei huvita, keda ja kuidas stardipositsioonile määratakse. Ega neid kokkuvõttes ei huvita ka, milline sittakäi selle võistluse võidab. Samas võistluse formaat iseenesest on olnud läbi aegade põnev nii pealtvaatajatele ja kui võistlejatele. Kui vaid saaks võistlejatele rohkem mõelda ja nende elu päriselt ka sportlikust seisukohast huvitavaks teha.
Ei virise, vaid vaataks seda asja ka võistleja seisukohast.
Tehtud, mõeldud.
Eks elu ole üks suur kompromiss. Antud juhul oli ilmselt valida, kas teha võistlus pealtvaatajatele "ägedaks" või võistlejate jaoks mugavaks. Näiteks esimesel päeval olid paljud pealtvaatajad pettunud, et enamik suurest mäest laskujaid panid ringi teisest mäest üles, mitte otse mudaauku kinni. Rahvas tahtis ikka draamat ja pori näha. Kui vaadata teiste võistluste telepromosi, siis näidatakse ikka põlevaid autosi või suuri avariisi. Enamike kahjuks ei huvita sport vaid action. Sportlaste jaoks võib action jälle olla midagi väga ebameeldivat.erik kirjutas:Teie Blogi piltide alt algava arvustuse kriitiline sisu on täiesti põhjendatud. Võistlejale võib tõesti jääda mulje, et oled tola keda rahvale näidatakse. Sest ega seda publikut tegelikult ei huvita, keda ja kuidas stardipositsioonile määratakse. Ega neid kokkuvõttes ei huvita ka, milline sittakäi selle võistluse võidab. Samas võistluse formaat iseenesest on olnud läbi aegade põnev nii pealtvaatajatele ja kui võistlejatele. Kui vaid saaks võistlejatele rohkem mõelda ja nende elu päriselt ka sportlikust seisukohast huvitavaks teha.
Ei virise, vaid vaataks seda asja ka võistleja seisukohast.
Kuna enamik Klapperi tulust tuleb ilmselt publikult, siis on korraldajad sunnitud natukene vähem võistlejate mugavusele ja veidi rohkem vaatemängulisusele rõhku panema. Selles valguses on muidugi täiesti arusaamatu, miks peab siis proloogil, mida niikuinii enamik publikust ei näe, autod ära tapma-uputama. Mul ei lähe elu sees meelest 27'dast naasnud Movistari "Täitsa p**ses, see ei ole NORMAALNE!". Palju paremini ei mõjunud ka Prax, kes nägi välja nagu Arnold Swarzenegger, kes oli nagu just välja roninud mudasest mäeküljest, kust ta end Predatori eest peitis.
Põhimõtteliselt näeks ma kahte lahendust: kas teha proloog oskus-kiirussõidu vormis, kusagil kinnisel territoorimil. Minugipärast, kasvõi sealsamas karjääris, aga väiksemas mahus. Või siis kui on plaanis sama karm eelsõit teha, siis võiks sõidud nimetada Esimeseks ja Teiseks päevaks. Kummagi päeva tulemuse eest saaks punkte ja punktide liitmisel saaks teada lõpliku edetabeli. Antud juhul oli tegemist seksiga, millele eelnes liiga pikk ja kurnav eelmäng. Selle tulemusena lõpetas nii mõnigi riist töölepingu ja tema opereerijad pidid järgmine päev nukralt teiste mudaorgiat pealt vaatama.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Targutaks ka vähe.
Selle aasta proloog oli tegelt vägev kuni punktini 27(numbris kindel pole).
Seal selgus,et kahed ja kolmed on kinni püüdnud vabaklassi masinad mis on sinna tekitanud ikka korraliku ummiku.Algul oli suht naljakas vaadata kuidas ühe puu küljes on ca 6-7 trossi ja igaüks üritab punktile läheneda omast küljest.Mingit järjekorda polnud võistlejatel võimalik sinna ka parima tahtmise juures tekitada.Seega ei jäänud ka meil üle muud kui kasutada läti taktikat ja lihtsalt julmalt vahele pressida.Kusjuures toimis
Edasi sa rõõmsalt vintsida järgmise puntini mille saime ilma suurtemate probleemideta kätte.Seejärel väike valearvestus ja korralik uppumine kus tänu meeskonnale Würth lõpuks ka pääsesime(Suured tänud Andresele
)laagrisse jõudsime umbes-täpselt kell 4 öösel.
Järgmisel päeval startisime viimaste seas, kuid sõitsime välja põhisõidul 2 koha mis on hea tulemus, arvestades eelmisel päeval/ööl toimunut.
Seega lõpetuseks:sellise raskusastmega proloog on täielik jama(kuigi kolmele paras).Mõttetu auto lõhkumine.Põhisõidu rada oli aga väga heal tasemel(täpselt kolmele paras).
Selle aasta proloog oli tegelt vägev kuni punktini 27(numbris kindel pole).
Seal selgus,et kahed ja kolmed on kinni püüdnud vabaklassi masinad mis on sinna tekitanud ikka korraliku ummiku.Algul oli suht naljakas vaadata kuidas ühe puu küljes on ca 6-7 trossi ja igaüks üritab punktile läheneda omast küljest.Mingit järjekorda polnud võistlejatel võimalik sinna ka parima tahtmise juures tekitada.Seega ei jäänud ka meil üle muud kui kasutada läti taktikat ja lihtsalt julmalt vahele pressida.Kusjuures toimis

Edasi sa rõõmsalt vintsida järgmise puntini mille saime ilma suurtemate probleemideta kätte.Seejärel väike valearvestus ja korralik uppumine kus tänu meeskonnale Würth lõpuks ka pääsesime(Suured tänud Andresele

Järgmisel päeval startisime viimaste seas, kuid sõitsime välja põhisõidul 2 koha mis on hea tulemus, arvestades eelmisel päeval/ööl toimunut.
Seega lõpetuseks:sellise raskusastmega proloog on täielik jama(kuigi kolmele paras).Mõttetu auto lõhkumine.Põhisõidu rada oli aga väga heal tasemel(täpselt kolmele paras).
Teatavasti tagant järgi targutustel ei pidavat kaalu olema. Ehk siis minu mõtte on selles, et küsige oma küsimised enne võistlust. Nagu näiteks:
Kuidas ja mill viisil saab autode kohta tehnilist infot?
Kas on võimalik saada ka XS T-särke?
Jne.
Ajakava nihkumine põhivõistlusel sai alguse sellest, et kohtunike koosoleku alguseks ei olnud kõik kohtunikud kohal. See omakorda johtus sellest, et proloog kestis vara hommikuni välja. See omakorda sai alguse sellest, et võistlejatel polnud mingit taktikat, mindi lihtsalt ummisjalu peale proloogile selle nimel, et saada põhivõistlusele parem stardi positsioon. Sellega ei taha ma väita, et taktikaliselt oleks olnud proloog õige vahele jätta. Mõned eelised muidugi oleks: korras tehnika ja puhand võistkond põhisõiduks.
Võistlustrassi kohta oli ja on jätkuvalt minul kaks vastandliku tunnet:
Rada vaadates oli tunne, et seda rada saaks läbida kanuu või süstaga kiiremini kui autoga.
Rajal aga, lõhkudes ühe tagumise rehvi, sõites maha mõlemad esi rehvid, tõmmates katki tutikas vintsitross, lisaks katkine vahekast, sõitsime välja parima tulemuse nende vaba klassi autode vahel kes ei suutnud oma esimest ringi lõpetada. Ise oleme rahul:). Ja kui poleks olnud kaasa elavat publikut siis tühja me nii kagele oleks jõudnud.
Kokkuvõttes: see ongi Klaperjaht oma välja kujunenud proloogi ja põhivõistlusega. Kuna meie, võistlejad, ei saa teha endale personaalselt sobivat rada ja võistluste formaati, siis jääb meil üle vaid paremini valmistuda järgmiseks Klaperiks.
Aare
Kuidas ja mill viisil saab autode kohta tehnilist infot?
Kas on võimalik saada ka XS T-särke?
Jne.
Ajakava nihkumine põhivõistlusel sai alguse sellest, et kohtunike koosoleku alguseks ei olnud kõik kohtunikud kohal. See omakorda johtus sellest, et proloog kestis vara hommikuni välja. See omakorda sai alguse sellest, et võistlejatel polnud mingit taktikat, mindi lihtsalt ummisjalu peale proloogile selle nimel, et saada põhivõistlusele parem stardi positsioon. Sellega ei taha ma väita, et taktikaliselt oleks olnud proloog õige vahele jätta. Mõned eelised muidugi oleks: korras tehnika ja puhand võistkond põhisõiduks.
Võistlustrassi kohta oli ja on jätkuvalt minul kaks vastandliku tunnet:
Rada vaadates oli tunne, et seda rada saaks läbida kanuu või süstaga kiiremini kui autoga.
Rajal aga, lõhkudes ühe tagumise rehvi, sõites maha mõlemad esi rehvid, tõmmates katki tutikas vintsitross, lisaks katkine vahekast, sõitsime välja parima tulemuse nende vaba klassi autode vahel kes ei suutnud oma esimest ringi lõpetada. Ise oleme rahul:). Ja kui poleks olnud kaasa elavat publikut siis tühja me nii kagele oleks jõudnud.
Kokkuvõttes: see ongi Klaperjaht oma välja kujunenud proloogi ja põhivõistlusega. Kuna meie, võistlejad, ei saa teha endale personaalselt sobivat rada ja võistluste formaati, siis jääb meil üle vaid paremini valmistuda järgmiseks Klaperiks.
Aare
[quote="Aare"]Teatavasti tagant järgi targutustel ei pidavat kaalu olema. Ehk siis minu mõtte on selles, et küsige oma küsimised enne võistlust. Nagu näiteks:
Kuidas ja mill viisil saab autode kohta tehnilist infot?
Kas on võimalik saada ka XS T-särke?
Jne.
Selleks, et esitada küsimusi enne võistlust peaks teadma millist infi ei ole korraldajad võistlustel välja pannud. Eelnevalt aga kõikide tekkida võivate küsimustega korraldajate poole pöörduda... ABSURD
Ajakava nihkumine põhivõistlusel sai alguse sellest, et kohtunike koosoleku alguseks ei olnud kõik kohtunikud kohal. See omakorda johtus sellest, et proloog kestis vara hommikuni välja.
Sellele oleks pidanud korraldaja varem mõtlema ja tegema kergema proloogi või reaalsema ajakava.
See omakorda sai alguse sellest, et võistlejatel polnud mingit taktikat, mindi lihtsalt ummisjalu peale proloogile selle nimel, et saada põhivõistlusele parem stardi positsioon.
Loomulikult lähevad võistlejad ilma taktikata rajale kui formaat ei võimalda taktikat. Järjestikused punktid ja tulemise saamiseks tuleb kõik ära võtta See on põhjuste otsimine
Kuidas ja mill viisil saab autode kohta tehnilist infot?
Kas on võimalik saada ka XS T-särke?
Jne.
Selleks, et esitada küsimusi enne võistlust peaks teadma millist infi ei ole korraldajad võistlustel välja pannud. Eelnevalt aga kõikide tekkida võivate küsimustega korraldajate poole pöörduda... ABSURD
Ajakava nihkumine põhivõistlusel sai alguse sellest, et kohtunike koosoleku alguseks ei olnud kõik kohtunikud kohal. See omakorda johtus sellest, et proloog kestis vara hommikuni välja.
Sellele oleks pidanud korraldaja varem mõtlema ja tegema kergema proloogi või reaalsema ajakava.
See omakorda sai alguse sellest, et võistlejatel polnud mingit taktikat, mindi lihtsalt ummisjalu peale proloogile selle nimel, et saada põhivõistlusele parem stardi positsioon.
Loomulikult lähevad võistlejad ilma taktikata rajale kui formaat ei võimalda taktikat. Järjestikused punktid ja tulemise saamiseks tuleb kõik ära võtta See on põhjuste otsimine
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2884
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Loodan siiralt et meie, võistlejad, saame konstruktiivse kriitika ja - mõtetega mõjutada organisaatorite tegevust järgmiste võistluste ettevalmistamisel ja -ajal.Aare kirjutas:Teatavasti tagant järgi targutustel ei pidavat kaalu olema. Ehk siis minu mõtte on selles, et küsige oma küsimised enne võistlust. Nagu näiteks:
Kuidas ja mill viisil saab autode kohta tehnilist infot?
Kas on võimalik saada ka XS T-särke?
Jne.
Ajakava nihkumine põhivõistlusel sai alguse sellest, et kohtunike koosoleku alguseks ei olnud kõik kohtunikud kohal. See omakorda johtus sellest, et proloog kestis vara hommikuni välja. See omakorda sai alguse sellest, et võistlejatel polnud mingit taktikat, mindi lihtsalt ummisjalu peale proloogile selle nimel, et saada põhivõistlusele parem stardi positsioon. Sellega ei taha ma väita, et taktikaliselt oleks olnud proloog õige vahele jätta. Mõned eelised muidugi oleks: korras tehnika ja puhand võistkond põhisõiduks.
Võistlustrassi kohta oli ja on jätkuvalt minul kaks vastandliku tunnet:
Rada vaadates oli tunne, et seda rada saaks läbida kanuu või süstaga kiiremini kui autoga.
Rajal aga, lõhkudes ühe tagumise rehvi, sõites maha mõlemad esi rehvid, tõmmates katki tutikas vintsitross, lisaks katkine vahekast, sõitsime välja parima tulemuse nende vaba klassi autode vahel kes ei suutnud oma esimest ringi lõpetada. Ise oleme rahul:). Ja kui poleks olnud kaasa elavat publikut siis tühja me nii kagele oleks jõudnud.
Kokkuvõttes: see ongi Klaperjaht oma välja kujunenud proloogi ja põhivõistlusega. Kuna meie, võistlejad, ei saa teha endale personaalselt sobivat rada ja võistluste formaati, siis jääb meil üle vaid paremini valmistuda järgmiseks Klaperiks.
Aare
Oleks proloog piirdunud raiesmikuga ja miks mitte ka karjääriga, oleks põhisõidu ring olnid kiireimatele läbitav 15 minutiga (aeglaseimad 30-45) ja ei oleks 50% ringide arvu nõuet, oleksime meie igati rahul olnud ja usun et paljud teisedki. Formaat iseenesest ju hea ja vaatemänguline, lihtsalt tegelikud olud ei vasta arvväärtustele või vastupidi.
Kuidas see paremini valmistumine peaks välja nägema???? Nt. meie "0" tulemus tuli läbitud (va. ummistunud 27.) proloogi, põhisõidu 2 täisringi ja praktiliselt terve autoga finishijoone ületamise "krooniks". OK, see ei toimunud väga kiiresti, küll aga praktiliselt katkematu protsessina, kahe sõidu peale kokku kulus tehnilisele järeleaitamisele kindlalt alla tunni (rattavahetus+ jagaja kuivatamine). Kusjuures ei ole tegemist Vaba nõrgeima autoga.
Tehtud, mõeldud.
Hei,
Klaperit on peetud mitte üks ega ka kaks aastat (sellel rajala). Harjutage,
harjutage ja veel kord, ja kui sellest ei piisa tulge järgmine kord uuesti.
Väidetavalt on Klaperil järgmisel aastal juubel. Teeme üheskoos parima Klaperi..
Veel lisaksin, et Klaperi formaat: 3 tundi sõiduaega (kes sõidab, kes mitte)
on parim. Teised võistlused kus on punktist A punkti B sõit või mööda kinnist ringi (kevad ja sügis sõidud) on olnud meie tiimile edukad läbi aastate:)
Kahjuks ei korraldata enam traielit või muud osavus- täpsus sõitu, sealt on pärit ka enamus meie tiimi karikatest.
Ehk, kui ise ei tee teeb keegi teine....
Aare
Klaperit on peetud mitte üks ega ka kaks aastat (sellel rajala). Harjutage,
harjutage ja veel kord, ja kui sellest ei piisa tulge järgmine kord uuesti.
Väidetavalt on Klaperil järgmisel aastal juubel. Teeme üheskoos parima Klaperi..
Veel lisaksin, et Klaperi formaat: 3 tundi sõiduaega (kes sõidab, kes mitte)
on parim. Teised võistlused kus on punktist A punkti B sõit või mööda kinnist ringi (kevad ja sügis sõidud) on olnud meie tiimile edukad läbi aastate:)
Kahjuks ei korraldata enam traielit või muud osavus- täpsus sõitu, sealt on pärit ka enamus meie tiimi karikatest.
Ehk, kui ise ei tee teeb keegi teine....
Aare
To: Aare
Ei saa sust aru?
Mida ma peaks harjutama? Kas ajakavast mittekinnipidamist?
Või info puudumist?
Ei räägitud ju midagi halba sõidu formaadi kohta. Rada oli nagu oli, kellele meeldis rohkem kellele vähem. Loomulikult oleks normaalne, et proloog ei oleks põhisõidust pikem... raskem jne. Ja kui on, siis tuleks ka proloogi läbimist ka väärikalt hinnata. Tänavu olid võrsed need kes proloogi läbisid ja aega ei jõudnud kui ka need kes üldse proloogi ei sõitnud (võtsid ainult stardi,finishi)
Jutt sellest , et proloog oli nii raske kuna Klapper on Balti Karika etapp ja etapi punkte ei saa lihtsalt mingi kolmetunnise krossiga välja jagada on jama. Siis tuleb mingi teine võisatlus Balti Karika etapiks valida või ametlikult formaati muuta ja teha kaheosaline võistus kus on nii orjrenteerumietapp kui ka kross mis mõlemad annavad punkte vms. See tähendab ei piisaks ainult krossi sõitmisest et võistlusel tulemus kirja saada.
Ei saa sust aru?
Mida ma peaks harjutama? Kas ajakavast mittekinnipidamist?
Või info puudumist?
Ei räägitud ju midagi halba sõidu formaadi kohta. Rada oli nagu oli, kellele meeldis rohkem kellele vähem. Loomulikult oleks normaalne, et proloog ei oleks põhisõidust pikem... raskem jne. Ja kui on, siis tuleks ka proloogi läbimist ka väärikalt hinnata. Tänavu olid võrsed need kes proloogi läbisid ja aega ei jõudnud kui ka need kes üldse proloogi ei sõitnud (võtsid ainult stardi,finishi)
Jutt sellest , et proloog oli nii raske kuna Klapper on Balti Karika etapp ja etapi punkte ei saa lihtsalt mingi kolmetunnise krossiga välja jagada on jama. Siis tuleb mingi teine võisatlus Balti Karika etapiks valida või ametlikult formaati muuta ja teha kaheosaline võistus kus on nii orjrenteerumietapp kui ka kross mis mõlemad annavad punkte vms. See tähendab ei piisaks ainult krossi sõitmisest et võistlusel tulemus kirja saada.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
No see on nüüd küll puhas hädaldamine... kui kõige lahjema tr2 autoga sai ilma lõhkumata tr3 raja peal sõita ja traktoreid jälitadaMovistar kirjutas:Targutaks ka vähe.
Selle aasta proloog oli tegelt vägev kuni punktini 27(numbris kindel pole).
Seal selgus,et kahed ja kolmed on kinni püüdnud vabaklassi masinad mis on sinna tekitanud ikka korraliku ummiku.Algul oli suht naljakas vaadata kuidas ühe puu küljes on ca 6-7 trossi ja igaüks üritab punktile läheneda omast küljest.Mingit järjekorda polnud võistlejatel võimalik sinna ka parima tahtmise juures tekitada.Seega ei jäänud ka meil üle muud kui kasutada läti taktikat ja lihtsalt julmalt vahele pressida.Kusjuures toimis![]()
Edasi sa rõõmsalt vintsida järgmise puntini mille saime ilma suurtemate probleemideta kätte.Seejärel väike valearvestus ja korralik uppumine kus tänu meeskonnale Würth lõpuks ka pääsesime(Suured tänud Andresele)laagrisse jõudsime umbes-täpselt kell 4 öösel.
Järgmisel päeval startisime viimaste seas, kuid sõitsime välja põhisõidul 2 koha mis on hea tulemus, arvestades eelmisel päeval/ööl toimunut.
Seega lõpetuseks:sellise raskusastmega proloog on täielik jama(kuigi kolmele paras).Mõttetu auto lõhkumine.Põhisõidu rada oli aga väga heal tasemel(täpselt kolmele paras).

Aga no ära sabista algajaile on ikka algus raske

Korraldajatele : kui proloog on sama raskusastmega siis võiks katsetel olla tiba pikem aeg ,eriti kui on oht et teiste lahjemate klasside masinad (tr3 )võivad rajal ummikuid tekitada
