garfield kirjutas:Silma jäi seekord järjekordne lätlaste jõhkrutsemine, mis meid väga kurjalt raja kõrval huilgama pani (mullu võisluste käigus saime ise nende sõidustiili "tunda"). Mis keeles saax selgex teha, et pinges vintsitrossist üle ei sõideta?
Me olime kahekesi autos, kui tüüp tahtis end meie tagastange külge haakides, Cruiserit katusele keerata. Tema järgi tuli väga viisakas venelaste ekipaaž, kes selle asemel, et sekundeid võita, hakkas meid katusele vintsima. Seekord said lätakad ka karistada selle eest, kuigi lõpptulemust see oluliselt ei muutnud. Samas hommikul aitasid ühed teised lätlased meid rellaka jm vajalikuga, et saaks auto õigeks ajaks tehnilisse. Juu on häid inimesi kui ka jobusi kõikide rahvuste seas, isegi nende seas kel kuus varvast..
Tänaks ka mõnusa raja eest, kahju ainult, et ajakavast ei suutnud korraldajad kuidagi kinni pidada. Tigedaks tegi loomulikult ka see, et üks vabaklassi team ei oska ikka kuidagi metsas käituda. Kisatakse üle metsa nagu oleks üksi metsas ja vintsiliin veetakse ka üle raja. Jumalaeest, et keegi kiirem mööda ei saaka ja kui palud, et lase tross lõdvaks me sõidame mööda, siis saadetakse pikalt.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht. http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
PALTO(hoolikud) tänavad "PEA"metsalisi ja kaasvõistlejaid ja fänne igati vaffa motospordiürituse eest
Meie tiimile oli se ka 1 aastapäev, seega tähtsündmus niiehk naa.
Esimese päeva lõpus peale viimase punkti võtmist rikistunud esisild ei suutnud meid murda, öösel kell 1 hakkasid sõbrad Oll ja Maasikas Põhjaeestist karavaniga Jõgevestele tulema ja haakisid Valgejõekandist esisilla kasti ja padavai tulema, hommiku 5.30 hakkas silla install, kahest sillast sai 1 ja kell 8 olime täis võitlusvaimu.
Mina ei tea kas villisejumal oli kaine või oli meil miski ohvriand viimata aga kestvustrassil lõpetas lepingu tagasild, mis meid katkestajate rivisse viis. Ent offroad ei olnud meil selleks korraks läbi, kolmas katse ja kõikse vihasem oli TR Rekka mida poleks suutnud läbida ilma kaasvõistlejate abita, Tänud Vahemetslasele ja Castrul66 tiimile kes mind ikkagi edestasid, nagu pildilt näha. Tehnilise kontrolli ja stardi andis Veiko ja tema kaaskond
Jep, kirsiks sellel mõnusal tordil oli tõesti koos Vahemetslastega selle kollase kolaka sikutamine. Ja omakorda Vahemetslastele suured tänud minu Volvo-veoka mäkketirimise eest!
Pühapäeva hommik ei tundunud küll eriti positiivne, kuid õhtuks kui kõik nii Casrtul-tiimi masinad ja ka pinutäis haagissuvilaid said tahedama maa rataste alla, hakkas olemine peris mõnusaks minema - praegu mõtlen küll, et siis oleks võnud ühe päevakese veel paarutada...
Nii et teised korraldajad - kas on oodata ka teie üritusel Veoka-klassi?
Viimati muutis Cruizsub, N Mär 21, 2013 11:16 am, muudetud 1 kord kokku.
Kaks saia, üks piim Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986) Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8;VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Tere.See ,et võistlus 2 tundi viibis selle aja oleks sisustanud võistlus masinaid parklas uurides.Siit ka väike mõte korraldajatele.Võiks olla iga masina (pean silmas TR3 ,võib ka teiste klasside) juures tutvustav leht.Nimelt, mis marki on antud aparaadil (mootor, rehv, sillad, käigukast , raam, kere, vintsid, ülekanded ja lukud sildades jne).Oleks päris huvitav teada saada millega tegu.Muidu üritusega väga rahul,eriti positiivse mulje jätsid kohtunikud.Edu korraldajatele.
Olin mina seal kohtunik. Vaatan, Habe tuleb esimesena ja paneb raginal põõsastesse ning kukub tasakesi vintsima. Ise laseb veel südamerahuga seitsmel autol endast lahedasti mööda sõita...
Viimati muutis Landy, L Sept 05, 2009 10:35 am, muudetud 1 kord kokku.
Nõnnaks, nüüd on pildid aparaadist arvutisse kopeeritud, suurem saast ja enamus dubleerivaid kaadreid eemaldatud. Kuigi kohtuniku töö kõrvalt polnud eriti mahti klõpsida, siis ikka sai teisi kuratlikult palju.
Seega olege lahked ja proovige siit: http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2009.htm
meelpärased pildid leida.
Kes tahab ISIKLIKU kasutuse jaoks originaalsuuruses pilti, peab mulle maili saatma!
Jarel kirjutas:Tere.See ,et võistlus 2 tundi viibis selle aja oleks sisustanud võistlus masinaid parklas uurides.Siit ka väike mõte korraldajatele.Võiks olla iga masina (pean silmas TR3 ,võib ka teiste klasside) juures tutvustav leht.Nimelt, mis marki on antud aparaadil (mootor, rehv, sillad, käigukast , raam, kere, vintsid, ülekanded ja lukud sildades jne).Oleks päris huvitav teada saada millega tegu.Muidu üritusega väga rahul,eriti positiivse mulje jätsid kohtunikud.Edu korraldajatele.
Tee siis uurimustöö, saada Kõigile e.maile info saamiseks ja prindi ja meisterda postamendid.. või tee suu lahti kui sa auto juures oled. Ei hakka keegi sellise tiluliluga tegelema.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Jarel kirjutas:Nimelt, mis marki on antud aparaadil (mootor, rehv, sillad, käigukast , raam, kere, vintsid, ülekanded ja lukud sildades jne).Oleks päris huvitav teada saada millega tegu.
See haakub ilmselt SELLE TEEMAGA. Ehk siis EAL leiab mingi motivaatori, kuidas võiskonnad endast ja oma autost inffi saatma panna ja korraldaja leiab mingi viisi kuidas see eksponeerida.
Samas jah, tegemist on ikkagist võistluse, mitte näitusega ja seega on tegemist kolmanda järgu probleemiga. Pealegi on enamik sinu teadmishimust, visuaalsel vaatlusel rahuldatav. Land cruiseril on reeglina land cruiseri "marki" kere ja raam. Volvo sillad tunneb iga endast lugupidav offrõuder une pealt ära ja ARB'e sildades, iseloomustab kolm spetsiifilist nuppu salongis. Rehvi mark, mudel ja mõõdud on ikka rehvi peal kirjas.