Klaperjaht 2009 Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Nii tagasiside huvides, kirjutaks ka paar rida 1 Hobujõu poolt.
Proloog: Tegelikult oli tänavune proloog ju hea ja paraja raskusastmega, jupi parem kui eelmine aasta (see siis minu subjektiivne arvamus)
Jah see seksikas ümberpööramise punk oli natuke mööda, aga korraldaja on ka inimene ja kõige peale ju lihtsalt ei tule. Ilmselt on paljud nõus, et ideaalne proloog oleks olnud, kui 2 ja vaba oleks sihi lõpus kohe vasakule pööranud ja 3-ed käinud seal parempoolsel sihil solberdamas.
Seal pöördepunktis maadlesime tunnikese looduse ja tehniliste nüanssidega, taustaks leegitsev Porivormel ja rikkis solenoididega autod.
Saades uuesti liikvele jõudis meieni tõdemus, et kõik on jälle korras ja põhisõidul oleme võitlusvõimelised. Head stardiaega me enam ei lootnud, kuid punktid olid kõik võetud, seega midagi väga hullu ju ka polnud. Isegi midagi märkimisväärset remontida polnud, lisasime tunni jooksul paar nipukat ja auto parklasse.
Järgmine päev oli üllatus omajagu, kui selgus et me suisa 2 aja välja sõitsime.
Põhisõidust: Kuna stardi koht oli hea ja rada oli stardi hetkel veel väga mõnus, läks esimene ring kenasti. Teisel ringil oli tunda, et portaali omanikud on juba märkimisväärselt popid rööpad tekitanud. Kolmandal ringil olid rööpad veelgi popimad ja liikumine juba kaunis vaevaline. Seda kaunistas savitunud radikas ja umbes ringi keskel lõppenud laadimine. Kõik need asjad kokku andsid mõista, et peaks püsti hull olema, kui üritaks veel ühele ringile minna. Nii ootasime liidri ära ja piirdusime 3 ringiga, mis tõi igati vahva 2 koha. Väga hästi sobisid siia konteksti sõnad briifingult: See ei ole silmad ruutus kihutamine, Klapper ongi strateegia
Kokkuvõtvalt ei olnud vast rada üle mõistuse raske, lihtsalt pisut piiripealne. See et asjad venivad on pigem Klapperi eripära, kui nüüd tohutu tragöödia. Omajagu katsumus oli Veixi ja ta Volvo päästmine, aga eks sellistele olukordadele ette mõeldes ongi Vaiko kutsunud kohale suure hulga rasketehnikat e. Veokate klassi. Tänud kõigile kes abiks olid.
Igatahes tänud korraldajatele ja jõudu kõigi jamade klaarimisel, mis kokku suudeti keerata.
Proloog: Tegelikult oli tänavune proloog ju hea ja paraja raskusastmega, jupi parem kui eelmine aasta (see siis minu subjektiivne arvamus)
Jah see seksikas ümberpööramise punk oli natuke mööda, aga korraldaja on ka inimene ja kõige peale ju lihtsalt ei tule. Ilmselt on paljud nõus, et ideaalne proloog oleks olnud, kui 2 ja vaba oleks sihi lõpus kohe vasakule pööranud ja 3-ed käinud seal parempoolsel sihil solberdamas.
Seal pöördepunktis maadlesime tunnikese looduse ja tehniliste nüanssidega, taustaks leegitsev Porivormel ja rikkis solenoididega autod.
Saades uuesti liikvele jõudis meieni tõdemus, et kõik on jälle korras ja põhisõidul oleme võitlusvõimelised. Head stardiaega me enam ei lootnud, kuid punktid olid kõik võetud, seega midagi väga hullu ju ka polnud. Isegi midagi märkimisväärset remontida polnud, lisasime tunni jooksul paar nipukat ja auto parklasse.
Järgmine päev oli üllatus omajagu, kui selgus et me suisa 2 aja välja sõitsime.
Põhisõidust: Kuna stardi koht oli hea ja rada oli stardi hetkel veel väga mõnus, läks esimene ring kenasti. Teisel ringil oli tunda, et portaali omanikud on juba märkimisväärselt popid rööpad tekitanud. Kolmandal ringil olid rööpad veelgi popimad ja liikumine juba kaunis vaevaline. Seda kaunistas savitunud radikas ja umbes ringi keskel lõppenud laadimine. Kõik need asjad kokku andsid mõista, et peaks püsti hull olema, kui üritaks veel ühele ringile minna. Nii ootasime liidri ära ja piirdusime 3 ringiga, mis tõi igati vahva 2 koha. Väga hästi sobisid siia konteksti sõnad briifingult: See ei ole silmad ruutus kihutamine, Klapper ongi strateegia

Kokkuvõtvalt ei olnud vast rada üle mõistuse raske, lihtsalt pisut piiripealne. See et asjad venivad on pigem Klapperi eripära, kui nüüd tohutu tragöödia. Omajagu katsumus oli Veixi ja ta Volvo päästmine, aga eks sellistele olukordadele ette mõeldes ongi Vaiko kutsunud kohale suure hulga rasketehnikat e. Veokate klassi. Tänud kõigile kes abiks olid.
Igatahes tänud korraldajatele ja jõudu kõigi jamade klaarimisel, mis kokku suudeti keerata.
1 Hobujõud
KLAPERJAHT 2009
Klaperjaht nagu ikka...kift üritus ja mega rahul 

Viimati muutis Cruizsub, N Mär 21, 2013 11:24 am, muudetud 1 kord kokku.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Mõned mõtted ka siis minu poolt targutajate klubist:
Ilm sobis ideaalselt.Rada kasta polnud vaja,sest vihm tegi selle ära.
Telk oli Vaikol geniaalne idee kuhu vihma eest varju pugeda.
Lageraie mõjus vaateväljale soosivalt.
Veokad jätsid tõsiselt hea mulje.
Juunior ATV-lased sõidavad juba praegu kiirelt mis siis paari aasta pärast saab?
Neidude koor oli väga hea.Disco oli liialt vali.
Jäätist sai.Positiivne.
Osad karjääri punkid olid tõsiselt ära peidetud.
Ajakava muutustest oleks võinud sagedamini teada anda.
Parklast minemasaamise käigus said ka need autod mudaseks mis alguses ei pidanud saama.Lahe.
Kui seda loeb keegi söögi pakkujatest siis palun tule järgmine aasta jälle ja paku midagi muud peale õlis valmisatud asjade ning ma luban sulle ,et ma tulen sinu juurde sööma.Miskipärast ma arvan,et ma pole ainus.
Tore oli kohata inimesi keda polnud kaua näinud.
Üht koma teist sai ka remonditud seega tööriista kasti kaasavõtt õigustas.
Edu
Veiko.
Ilm sobis ideaalselt.Rada kasta polnud vaja,sest vihm tegi selle ära.
Telk oli Vaikol geniaalne idee kuhu vihma eest varju pugeda.
Lageraie mõjus vaateväljale soosivalt.
Veokad jätsid tõsiselt hea mulje.
Juunior ATV-lased sõidavad juba praegu kiirelt mis siis paari aasta pärast saab?
Neidude koor oli väga hea.Disco oli liialt vali.
Jäätist sai.Positiivne.
Osad karjääri punkid olid tõsiselt ära peidetud.
Ajakava muutustest oleks võinud sagedamini teada anda.
Parklast minemasaamise käigus said ka need autod mudaseks mis alguses ei pidanud saama.Lahe.
Kui seda loeb keegi söögi pakkujatest siis palun tule järgmine aasta jälle ja paku midagi muud peale õlis valmisatud asjade ning ma luban sulle ,et ma tulen sinu juurde sööma.Miskipärast ma arvan,et ma pole ainus.
Tore oli kohata inimesi keda polnud kaua näinud.
Üht koma teist sai ka remonditud seega tööriista kasti kaasavõtt õigustas.
Edu
Veiko.
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Panda
- Fitting 38"
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
- Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
- Kontakt:
4x4 garage : Panda,et sa Ülgase vahelt kõik koprad kinni püütud saaksid,pead tulema Kostiverest 4x4 garagest läbi,loozi õnn naeratas ka sulle,sulle kuuluvad korralikud koprapüünis-rauad on meie käes.
Tänud. Kuulsin jah Eero käest et olite meie eest väljas
Panda ei kasuta neid mitte kunagi sihipäraselt vaid lööb need garaazi seinale. Panda armastab metsloomi ja üldse loomi ning viib neile metsa süüa, rääkimata siis nende püüdmisest kõige julmemal viisil(raudadega).
Aga liigun ikka sealkandis ringi ja tulen võtan nad ära kuna elus ei ole mul kordagi kunagi looziga vedanud
Raitz : Teisel ringil oli tunda, et portaali omanikud on juba märkimisväärselt popid rööpad tekitanud. Kolmandal ringil olid rööpad veelgi popimad ja liikumine juba kaunis vaevaline. Seda kaunistas savitunud radikas ja umbes ringi keskel lõppenud laadimine. Kõik need asjad kokku andsid mõista, et peaks püsti hull olema, kui üritaks veel ühele ringile minna.
Saite seega tunda sel aastal seda mida meie vabad eelmisel aastal peale teie sõitu
Tänud. Kuulsin jah Eero käest et olite meie eest väljas

Panda ei kasuta neid mitte kunagi sihipäraselt vaid lööb need garaazi seinale. Panda armastab metsloomi ja üldse loomi ning viib neile metsa süüa, rääkimata siis nende püüdmisest kõige julmemal viisil(raudadega).
Aga liigun ikka sealkandis ringi ja tulen võtan nad ära kuna elus ei ole mul kordagi kunagi looziga vedanud

Raitz : Teisel ringil oli tunda, et portaali omanikud on juba märkimisväärselt popid rööpad tekitanud. Kolmandal ringil olid rööpad veelgi popimad ja liikumine juba kaunis vaevaline. Seda kaunistas savitunud radikas ja umbes ringi keskel lõppenud laadimine. Kõik need asjad kokku andsid mõista, et peaks püsti hull olema, kui üritaks veel ühele ringile minna.
Saite seega tunda sel aastal seda mida meie vabad eelmisel aastal peale teie sõitu

4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Mis temast siis sai?Ax kirjutas:Lihtsalt vend oli ilusasti lintide taga ja veokas tuli tagurpidi mäest alla läbi lintide. Vana ei suutnud nii kiiresti liikuda ja jäi puusade kohaga tagumise ratta alla.
Lihtsalt väga rumal kokkusattumus.
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Cooper kirjutas:Hea foorumikasutaja ja võistluse muljetaja !
Selle-sinase kahetsusväärse õnnetuse tulemusena avatakse ilmselt kriminaalasi. See pole üldsegi naljakas, seda enam, kui soovime sedalaadseid üritusi ka tulevikus külastada, nendel võistelda ning neid nautida.
Ma arvan, et alatoonist on selgelt välja loetav mis kõnealuste piltide ja videotega peaks tegema.
Kui kellelgi on vaja neid siiski avalikustada, siis võib kindel olla, et nad satuvad ise ka tunnistajapinki, seepärast lisage nendele materjalidele kohe enda andmed ning telefoni numbrid.
Tänan.
Vaiko
Saan aru. Vabandust et nii uudishimulik olen!

Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Tänan omaltpoolt team Artist´i poolt korraliku lahingu eest.
Karjääri punktid olid veidike geopeituse moodi aga see selleks.
Kahjuks põhivõistlusel üks esimestest aukudest neelas meie juhi vasaku käe kaks näppu.
Veidike mõttepausi ja kaasvõistleja ilusasti kiirabisse toimetatuna jätkasime jüngriga sõitu.
Rada oli võrreldes eelmise aastaga tunduvalt parem. Sai sõita kah, mitte kümmnete kilomeetrite kaupa vintsida.
Aitäh ja järgmise kohtumiseni.
Ja Mait, saa terveks, usune et juba paari kuu pärast mängid sa selle käega uuesti pilli.
Karjääri punktid olid veidike geopeituse moodi aga see selleks.
Kahjuks põhivõistlusel üks esimestest aukudest neelas meie juhi vasaku käe kaks näppu.
Veidike mõttepausi ja kaasvõistleja ilusasti kiirabisse toimetatuna jätkasime jüngriga sõitu.
Rada oli võrreldes eelmise aastaga tunduvalt parem. Sai sõita kah, mitte kümmnete kilomeetrite kaupa vintsida.
Aitäh ja järgmise kohtumiseni.
Ja Mait, saa terveks, usune et juba paari kuu pärast mängid sa selle käega uuesti pilli.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Suured tänud ka minu poolt korraldajatele! Olin jah, sunnitud poole trassi pealt autot vahetama: Land Cruiseri - valge, punase triibuga WV (vist)väikebussi vastu. Nüüdseks olen siis arstide poolt ilusti kenasti kokku lapitud, kõik pulgad, küll kipsis ja sidemeis, aga küljes tagasi.
Igal juhul valus, aga tõhus õppetund- kui sõidad, hoia oma jäsemed autos seespool, juhtugu mis tahes, olgu siis uks lahti või mis iganes.... ja süüdistada saan ainult ennast.
Kuid tiimikaslased Võrrimees ja Jünger tegid ära kõva töö, startisime ju eelviimaselt positsioonilt.
Aitäh ja ühtegi pilli veel põõsasse ei viska.
PS. Erilised tänud muidugi Maasturite Tomile, ilma kelle abita poleks me kohe kindlasti põhisõidule jõudnud.
Igal juhul valus, aga tõhus õppetund- kui sõidad, hoia oma jäsemed autos seespool, juhtugu mis tahes, olgu siis uks lahti või mis iganes.... ja süüdistada saan ainult ennast.
Kuid tiimikaslased Võrrimees ja Jünger tegid ära kõva töö, startisime ju eelviimaselt positsioonilt.
Aitäh ja ühtegi pilli veel põõsasse ei viska.
PS. Erilised tänud muidugi Maasturite Tomile, ilma kelle abita poleks me kohe kindlasti põhisõidule jõudnud.
Viimati muutis Neuser, N Sept 03, 2009 6:47 am, muudetud 1 kord kokku.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
[/url]
Viimati muutis Cruizsub, N Mär 21, 2013 11:23 am, muudetud 1 kord kokku.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Kas siia http://mylaps.com/results/showevent.jsp?id=466534 TR-2,3 ja vaba ajad ka üles pannakse?
Tänudtotu kirjutas:Meie fännklaabi fotograafilt mõned pildid: http://pilt.delfi.ee/album/142655/

Üks väike idee järgmiseks korraks. Kui jäme-albiino-mees on järgmine kord jälle plaanis õhtujuhiks palgata, siis võiks talle mõne asjaga kursis oleva paarilise anda. Oli selgelt tunda, et kodutöö oli tegemata. Samas ainult teadjamees jääks sõu poolega hätta. Paari puhul räägiks üks, et tuleb nilbe nimega tiim ja teine seletab, et eranditult kõik selles meeskonnas on perverdid ja joodikud

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Pealtvaatajana teeks uuel aastal rõõmu kui ka raja esimese tõsise mäe ja tema all oleva tiigi juurde jõuaks kommentaatori jutt. Tehniliselt keeruline-nõus-aga mitte võimatu. Üldiselt peab ütlema, et ülejäänud rajal oli Vaino jutt kenasti kuulda.
Muljed vägevad, tänud korraldajatele!
Pildid:
http://picasaweb.google.com/andresvijar ... Nbw3r2WtAE#
http://picasaweb.google.com/andresvijar ... 7eC865izQg#
Muljed vägevad, tänud korraldajatele!
Pildid:
http://picasaweb.google.com/andresvijar ... Nbw3r2WtAE#
http://picasaweb.google.com/andresvijar ... 7eC865izQg#
- Pizike Metsaline
- Rookie
- Postitusi: 4
- Liitunud: T Mär 17, 2009 12:54 pm
- Asukoht: Lääne-Virumaa