Klaperjaht 2009 Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Vägev värk! Kiidan kõvasti orgunnijaid ja vaevanägijaid. Suured tänud Fiona plikadele taskulambi eest, et pimedad saaks rihmasid vahetada proloogi viimases kohustuslikus punktis (26 oli vist).
Tuska teeb vaid see, et ruutus silmad põhjustavad vennatappu siiamaani. Kui Mait noomib enne võistlust, et olge viisakad ja ärge tehke seda ja toda.. siis kõik mõmisevad heakskiitvalt. Vabaklass on kõnealune asi jah. Rajal aga on hambad ristis ja viisakus meelest läinud. Sõidetakse pimesi kõik liiklus punktis kinni, ilma et süveneda ja saata vintsman vahtima, kust targem oleks minna, et kokkuvõtteks saaks sealt kõik kiiremini minema. JA siis nügitakse vintsida ninad kokku ja kirutakse et kuskile pole minna. Kui korraldaja paneb lindid maha , et teha mingi liikluskorraldus,vältimaks ajuvaba tegevust siis on suurtel meestel näpp püsti,pisar silmas ja nina tatine, et korraldajaonu kiusab. (meenub ajaloost) Anna vabad käed ja võimalus neile kannatajatele ja nad muutuvad albaanidest möödasõidu maailmameistriteks ja afgaanidest liiklusgeeniusteks eesmärgiga sõita üksteisele otsa, üle, mööda ja sõita iga vaba auk kinni, et kindlasti keegi liikuma ei saaks. Lõpuks ollakse ise kõige õigem arvustaja, kui korraldajal on midagi kahe silma vahele jäänud.
Ausust ja austust üksteise ja iseenda vastu..võiks rohkem olla. Võidab niikuinii parim ja paremini ette valmistunu. Aus võit on magusam.
Peace.
Tuska teeb vaid see, et ruutus silmad põhjustavad vennatappu siiamaani. Kui Mait noomib enne võistlust, et olge viisakad ja ärge tehke seda ja toda.. siis kõik mõmisevad heakskiitvalt. Vabaklass on kõnealune asi jah. Rajal aga on hambad ristis ja viisakus meelest läinud. Sõidetakse pimesi kõik liiklus punktis kinni, ilma et süveneda ja saata vintsman vahtima, kust targem oleks minna, et kokkuvõtteks saaks sealt kõik kiiremini minema. JA siis nügitakse vintsida ninad kokku ja kirutakse et kuskile pole minna. Kui korraldaja paneb lindid maha , et teha mingi liikluskorraldus,vältimaks ajuvaba tegevust siis on suurtel meestel näpp püsti,pisar silmas ja nina tatine, et korraldajaonu kiusab. (meenub ajaloost) Anna vabad käed ja võimalus neile kannatajatele ja nad muutuvad albaanidest möödasõidu maailmameistriteks ja afgaanidest liiklusgeeniusteks eesmärgiga sõita üksteisele otsa, üle, mööda ja sõita iga vaba auk kinni, et kindlasti keegi liikuma ei saaks. Lõpuks ollakse ise kõige õigem arvustaja, kui korraldajal on midagi kahe silma vahele jäänud.
Ausust ja austust üksteise ja iseenda vastu..võiks rohkem olla. Võidab niikuinii parim ja paremini ette valmistunu. Aus võit on magusam.
Peace.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Landy kirjutas:Täinud Pille!
Nüüd on minu MARSAHL-i kepike ka pildile jäädvustatud.
http://www.rallifotod.eu/album210/klaperjaht0565.jpg
P.S. Teinekord võid ju raja äärest hõigta, kui ma su kaamerapargil liiga ees kaperdan, ega ma kõiki nimesid veel nägupidi kokku ei vii.


- Panda
- Fitting 38"
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
- Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
- Kontakt:
Kallis rato olen sinuga ühel nõul. Kunagi tehti nii, et osadele võistlejatele anti alguspunkt ühest otsast pihta hakata ja teistel vastupidi pööratult. Ma ei saa aru miks seda süsteemi enam ei kasutata. See ei võta rohkem kulu ja vaeva kui ainult arvutis veidi modida. Anti ju kordinaadid individuaalselt kätte. Sellega saaks need ummikud alguspunktides ära likvideerida. Meie startisime eelviimastena aga püüdsime esimese punktis neli autot kinni, mis siis et oli 3 min interval. Seda on vähe. Võistkonnad ei pea omavahel infot jagama kuna see on ikkagi võistkonna enda huvides ja sport ju.
Üritus iseenesest igati kõva ja iga aastaga aina paremaks läheb. Paistab et korraldajad võtavad eelmistest aastatest ikka kõvasti õppust
Pandakaru team jäi igati võistlusega rahule mis siis et auto täiesti pulkadeks lagunes ja me ei saanud aru mismoodi ning mille alusel 11 kohta tõusime
Üritus iseenesest igati kõva ja iga aastaga aina paremaks läheb. Paistab et korraldajad võtavad eelmistest aastatest ikka kõvasti õppust

Pandakaru team jäi igati võistlusega rahule mis siis et auto täiesti pulkadeks lagunes ja me ei saanud aru mismoodi ning mille alusel 11 kohta tõusime

4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ärge pilti uskuge! Ma ei olnud rajal nii uduses olekus!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Üritusega võib igati rahule jääda, oli hulgaliselt võistlejaid ning ka publikut.
Ka rada oli sellel aastal üsnagi hea.
Lisan ka omalt poolt ühe videolingi
http://www.youtube.com/watch?v=26Zx88aBwdk
Ka rada oli sellel aastal üsnagi hea.
Lisan ka omalt poolt ühe videolingi
http://www.youtube.com/watch?v=26Zx88aBwdk
Võistkonna "Grace" poolt ka kiitused turisti-klassi rajameistritele! Tõesti oli super
Kõige hea seast tooks eraldi välja selle, et kui koordinaatide järgi õige koht üles leitud (mis oli täiesti mõistliku raskusastmega ja piisavalt põnevust pakkuv), siis punkti tähistuse leidmine polnud enam probleemiks. Suhteliselt nüristav on tundide kaupa ümber mingi paari puu ja kännu käia ning seejärel tühajde pihkudega minema minna, sest ei taibanud õige nurga all kännu juurte vahele passida
Edu ja jaksu, et ka edaspidi selliseid üritusi toimuks!
P.S. Kas tulemused ka kunagi võrku ilmuvad? Ei olnud paraku võimalik pühapäeval kohapeal viibida.


Edu ja jaksu, et ka edaspidi selliseid üritusi toimuks!
P.S. Kas tulemused ka kunagi võrku ilmuvad? Ei olnud paraku võimalik pühapäeval kohapeal viibida.
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
turistist,Metsiku tiimi poolt ka suured tänud.meeldis väga ja tegemist oli kuhjaga.sõitsin esimest korda ja ei oska eelnevaga võrrelda.aga katsun järgmisel korral jälle rivis olla.
jõudu ja jaksu korraldajatele.
jõudu ja jaksu korraldajatele.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Noo lihtsalt uudishimu, et mis värk seal juhtus ja kuidas.Myrgel kirjutas:Mida sa nende piltide ja videotega peale hakkaksid?Kondimurdja kirjutas:Kas kellegil sellest ka pilte või videot on kus inimene jäi veoki alla. Vähemalt midagi sellist ma kuulsin
Urmas
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Hea foorumikasutaja ja võistluse muljetaja !
Tänud kõigile osalejatele ning pealtvaatajatele. Aastatepikuse töö ja tähelepanukute pagasiga olen püüdnud "Klaperjahti" muuta võistlejatele huvitavaks ning pealtvaatajatele nauditavaks ürituseks. Selliste soovitud tulemuste saavutamisel tuleb öelda tuhat tänu minu abilistele, sponsoritele ja üldse kõigile kes on sellistest extreem-elamustest huvitatud. Kui Teile on jäänud võistlusel mõni moment täit naudingut varjutama, siis teadke, et nende pisiasjade taga on palju nüansse, mis mitte oodatud sündmuste ja asjade kokkulangevuse tõttu on vedanud viltu, kuigi taotlus oli parim. Aga veelkord tänud kõigile.
Selle-sinase kahetsusväärse õnnetuse tulemusena avatakse ilmselt kriminaalasi. See pole üldsegi naljakas, seda enam, kui soovime sedalaadseid üritusi ka tulevikus külastada, nendel võistelda ning neid nautida.
Ma arvan, et alatoonist on selgelt välja loetav mis kõnealuste piltide ja videotega peaks tegema.
Kui kellelgi on vaja neid siiski avalikustada, siis võib kindel olla, et nad satuvad ise ka tunnistajapinki, seepärast lisage nendele materjalidele kohe enda andmed ning telefoni numbrid.
Tänan.
Vaiko
Tänud kõigile osalejatele ning pealtvaatajatele. Aastatepikuse töö ja tähelepanukute pagasiga olen püüdnud "Klaperjahti" muuta võistlejatele huvitavaks ning pealtvaatajatele nauditavaks ürituseks. Selliste soovitud tulemuste saavutamisel tuleb öelda tuhat tänu minu abilistele, sponsoritele ja üldse kõigile kes on sellistest extreem-elamustest huvitatud. Kui Teile on jäänud võistlusel mõni moment täit naudingut varjutama, siis teadke, et nende pisiasjade taga on palju nüansse, mis mitte oodatud sündmuste ja asjade kokkulangevuse tõttu on vedanud viltu, kuigi taotlus oli parim. Aga veelkord tänud kõigile.
Selle-sinase kahetsusväärse õnnetuse tulemusena avatakse ilmselt kriminaalasi. See pole üldsegi naljakas, seda enam, kui soovime sedalaadseid üritusi ka tulevikus külastada, nendel võistelda ning neid nautida.
Ma arvan, et alatoonist on selgelt välja loetav mis kõnealuste piltide ja videotega peaks tegema.
Kui kellelgi on vaja neid siiski avalikustada, siis võib kindel olla, et nad satuvad ise ka tunnistajapinki, seepärast lisage nendele materjalidele kohe enda andmed ning telefoni numbrid.
Tänan.
Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2884
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Poetaks siis muljed Sookonna (Vaba) tuuleklaasi läbi:
Tänu kuivale ilmale saime oma killavooriga laagrisse (ilma pukseerimata), auto maha, tehnilisse ja parklasse.
Proloogile sai mindud eesmärgiga auto ellu jätta, seega võtsime rahulikult. Raiesmik paistis koledavõitu, tegelikult täiesti sõidetav ja kulges vahejuhtumiteta. Karjäär oli lahe, tekkis illusioon et tegemist ongi proloogiga, mitte auolõhkumisvõistluse põhisõiduga (see oli vihje eelmisele aastale). Eelviimane, kohustuslik punkt paistis ka veel ilus ja kontrollaega oli piisavalt alles. Viimase punktini jõudmiseks olime sunnitud ratta vahetama (velg kõver ja rehvis olnud suruõhk oli asendunud pooltahke saviga). Punktist ca. 25 m kaugusel hakkas illusioon purunema, punkt oli tihedalt ümbritsetud liikumisvõimetute autodega ja „teiselt tiivalt“ tormas paar atot veel juurde, seega peale umbes tunnist ootamist vedasime trossi üle „tee“ ja evakueerusime laagrisse. Seega proloogil ei oleks justkui käinudki.
Lubatud tund finishi ja parkla vahel ja ennetavalt kaasavõetud rehvimontaazipink võimaldasid rataste osas taastada stardieelse olukorra.
Põhisõidu starti pääsesime, vastavalt reeglitele,“põhigrupis“. Ehk siis koos enamus autodega, enne liidri esimese ringi lõppu. „Valikraja“ teelahkmel ei jätnud Mudzillade külgpidamine ja tagavinsi puudumine meile lihtsamat valikut, seega tormasime mudaauku, mis neelas nii mõnedki minutid ja nii mõndagi konkurenti pidime imetlema tagantpoolt. Paari toppamisega kulges I ring talutavalt, tõsi teadvusse jõudis kurb tõsiasi et korraldaja pakutud 15 min. orienteeruv ringiaeg oli autode jaoks „veidi“ optimistlik ja võistluse tulemuse saamine hakkab sõltuma juhusest e. meie asukohast liidri finiseerimise hetkel. Paraku sel hetkel olime teise ringi esimeses kolmandikus aga teatavasti lootus sureb viimasena. Ootamatult tekkinud süütejagaja veekartlikus ainult halvenas meie võimalusi ja nii surigi lootus paarsada meetrit enne finishit (hetkel kui täitus 45 minutit liidri finiseerimisest). Lõpetasime teise ringi 10 min. hiljem, seega tulemus „0“.
Laagrist lahkumine oli omaette sündmus (peale öist vihmasadu). Olukord lahenes võistlusauto (seekord täitsa sõitev) abiga.
Positiivset: Asjalik suurüritus pealtvaatajatele, tasemel rajakohtunikud, tegelikult päris head rajad, arvestatav programm.
Negatiivset: Proloog liiga pikk ja viimane punkt tagasipöördega (ummistus ära, oleks võinud olla läbisõiduga). Misasi on meie nägemuses proloog on väga sarnane ASMV-l. Viietunnine (kusjuures kontrollajaga läbitav vaid oluliste äpardusteta) katse peaks olema võistluse osa (mille tulemus kajastub ka lõpptulemuses). Põhisõidu finish peaks olema avatud piisavalt et reaalselt sõitvad/liikuvad autod jõuaks lõpetada (kusjuures rajakohtunikud andsid pidevalt infot katkestajatest). Olme ja parklad (see iseenesest ei ole probleem).
Kokkuvõttena ei näe me motivatsiooni selliste ajalimiitide ja – tingimustega võistlusel osaleda. Kui juba rahvale klouni teha siis võiks selle eest raha saada, mitte kulutada.
Meie fännklaabi fotograafilt mõned pildid: http://pilt.delfi.ee/album/142655/
Publikule oli üritus super.
Tänu kuivale ilmale saime oma killavooriga laagrisse (ilma pukseerimata), auto maha, tehnilisse ja parklasse.
Proloogile sai mindud eesmärgiga auto ellu jätta, seega võtsime rahulikult. Raiesmik paistis koledavõitu, tegelikult täiesti sõidetav ja kulges vahejuhtumiteta. Karjäär oli lahe, tekkis illusioon et tegemist ongi proloogiga, mitte auolõhkumisvõistluse põhisõiduga (see oli vihje eelmisele aastale). Eelviimane, kohustuslik punkt paistis ka veel ilus ja kontrollaega oli piisavalt alles. Viimase punktini jõudmiseks olime sunnitud ratta vahetama (velg kõver ja rehvis olnud suruõhk oli asendunud pooltahke saviga). Punktist ca. 25 m kaugusel hakkas illusioon purunema, punkt oli tihedalt ümbritsetud liikumisvõimetute autodega ja „teiselt tiivalt“ tormas paar atot veel juurde, seega peale umbes tunnist ootamist vedasime trossi üle „tee“ ja evakueerusime laagrisse. Seega proloogil ei oleks justkui käinudki.
Lubatud tund finishi ja parkla vahel ja ennetavalt kaasavõetud rehvimontaazipink võimaldasid rataste osas taastada stardieelse olukorra.
Põhisõidu starti pääsesime, vastavalt reeglitele,“põhigrupis“. Ehk siis koos enamus autodega, enne liidri esimese ringi lõppu. „Valikraja“ teelahkmel ei jätnud Mudzillade külgpidamine ja tagavinsi puudumine meile lihtsamat valikut, seega tormasime mudaauku, mis neelas nii mõnedki minutid ja nii mõndagi konkurenti pidime imetlema tagantpoolt. Paari toppamisega kulges I ring talutavalt, tõsi teadvusse jõudis kurb tõsiasi et korraldaja pakutud 15 min. orienteeruv ringiaeg oli autode jaoks „veidi“ optimistlik ja võistluse tulemuse saamine hakkab sõltuma juhusest e. meie asukohast liidri finiseerimise hetkel. Paraku sel hetkel olime teise ringi esimeses kolmandikus aga teatavasti lootus sureb viimasena. Ootamatult tekkinud süütejagaja veekartlikus ainult halvenas meie võimalusi ja nii surigi lootus paarsada meetrit enne finishit (hetkel kui täitus 45 minutit liidri finiseerimisest). Lõpetasime teise ringi 10 min. hiljem, seega tulemus „0“.
Laagrist lahkumine oli omaette sündmus (peale öist vihmasadu). Olukord lahenes võistlusauto (seekord täitsa sõitev) abiga.
Positiivset: Asjalik suurüritus pealtvaatajatele, tasemel rajakohtunikud, tegelikult päris head rajad, arvestatav programm.
Negatiivset: Proloog liiga pikk ja viimane punkt tagasipöördega (ummistus ära, oleks võinud olla läbisõiduga). Misasi on meie nägemuses proloog on väga sarnane ASMV-l. Viietunnine (kusjuures kontrollajaga läbitav vaid oluliste äpardusteta) katse peaks olema võistluse osa (mille tulemus kajastub ka lõpptulemuses). Põhisõidu finish peaks olema avatud piisavalt et reaalselt sõitvad/liikuvad autod jõuaks lõpetada (kusjuures rajakohtunikud andsid pidevalt infot katkestajatest). Olme ja parklad (see iseenesest ei ole probleem).
Kokkuvõttena ei näe me motivatsiooni selliste ajalimiitide ja – tingimustega võistlusel osaleda. Kui juba rahvale klouni teha siis võiks selle eest raha saada, mitte kulutada.
Meie fännklaabi fotograafilt mõned pildid: http://pilt.delfi.ee/album/142655/
Publikule oli üritus super.
Tehtud, mõeldud.
Tegemist oli esimese offroadi võistlusega, kus pikemalt kohal olin ning mulle see värk meeldis
. Samuti oli tegemist esmakordse võistlemisega offroad võistlusel ja mulle oli see terve kilomeeter ehk umbes kolmandik ringi, mis õnnestus sõita, meeldis väga-väga
. Kui vaid seda kändu poleks olnd ja vints poleks saba andnud....
Üks pisiasi jäi ausaltöelda küll kergelt torkima: miks peab õhtuse peo muusikavalik olema madalaima ühisnimetaja järgi valitud? Rämpsmuusika meelitab ligi rämpspubliku ja vastupidi, mõistlikumad formaadid kutsuvad kohale mõistlikuma publiku.
Aga noh, see on mu isiklik arvamus ja minu esimene postitus


Kui Teile on jäänud võistlusel mõni moment täit naudingut varjutama, siis teadke, et nende pisiasjade taga on palju nüansse, mis mitte oodatud sündmuste ja asjade kokkulangevuse tõttu on vedanud viltu, kuigi taotlus oli parim.
Üks pisiasi jäi ausaltöelda küll kergelt torkima: miks peab õhtuse peo muusikavalik olema madalaima ühisnimetaja järgi valitud? Rämpsmuusika meelitab ligi rämpspubliku ja vastupidi, mõistlikumad formaadid kutsuvad kohale mõistlikuma publiku.
Aga noh, see on mu isiklik arvamus ja minu esimene postitus

-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 158
- Liitunud: T Juul 19, 2005 8:21 am
- Asukoht: Kostivere-Jõelähtme
Panda,et sa Ülgase vahelt kõik koprad kinni püütud saaksid,pead tulema Kostiverest 4x4 garagest läbi,loozi õnn naeratas ka sulle,sulle kuuluvad korralikud koprapüünis-rauad on meie käes.
www.procoating.ee
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
- garfield
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 174
- Liitunud: R Veebr 02, 2007 11:12 am
- Asukoht: Kassinurme metsas
Silma jäi seekord järjekordne lätlaste jõhkrutsemine, mis meid väga kurjalt raja kõrval huilgama pani (mullu võisluste käigus saime ise nende sõidustiili "tunda"). Mis keeles saax selgex teha, et pinges vintsitrossist üle ei sõideta? 

T.S.
offroadihuviline aastast 2006
Matkajad(150; 2007) kaardilugeja
Mudamiisu(456; 2008) kaardilugeja, vajadusel ka vints ja rool
Lisax: foto-catering-PR ja meedia
offroadihuviline aastast 2006
Matkajad(150; 2007) kaardilugeja
Mudamiisu(456; 2008) kaardilugeja, vajadusel ka vints ja rool
Lisax: foto-catering-PR ja meedia
