Maastur ja ökonoomsus ei käi kokku?

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

Kui hetkel oled harjunud WV juhitavuse ja vedrustusega, siis vaata ka neid: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
või http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Audi Allroad või WV Passat 4x4 ei ole maastur aga kui enamasti asfaldil sõidad, siis vanemate maasturite juhitavus ja sõidumugavus (100 k hinnaks) jäävad neile tublisti alla.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
west
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: E Aug 24, 2009 11:23 am

Postitus Postitas west »

Passat hinnalt normaalsem paraku kliirens vist sama mis esivedustelgi
Kasutaja avatar
kpihus
Fitting 38"
Postitusi: 273
Liitunud: R Juun 25, 2004 9:37 pm
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus »

awd kirjutas:
Landy kirjutas:Kindlasti soovitan sellisle juhul juba korralik redelraamil ja talasidadel
Ütle milleks tal seda talasilda vaja, kui ta sõidab mööda tavalisi metsateed kus saab ka tavalise sõiduautoga sõita?
et vähem oleks juppe vahetada 8)
west
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: E Aug 24, 2009 11:23 am

Postitus Postitas west »

vaatan, et suht mõistliku hinnaga on saada 4l bensukaga cherokeesid, millisesse suurusklassi nende janu jääb?
lebokunn
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Okt 21, 2008 8:01 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas lebokunn »

west kirjutas:vaatan, et suht mõistliku hinnaga on saada 4l bensukaga cherokeesid, millisesse suurusklassi nende janu jääb?
suurusjärk: maanteel u 12 l, linnas u 20 l /100 km
Kaupo
west
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: E Aug 24, 2009 11:23 am

Postitus Postitas west »

Päris suur järk siis. Järelikult võib arvestada 15 - 17 keskmiseks sõltuvalt sõidustiilist
Kasutaja avatar
ilman
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: P Aug 28, 2005 6:57 pm

Postitus Postitas ilman »

Maastur ja ökonoomsus ei käi kokku?
tegelt Frontera 2.2DTi 99.a automaatkastiga linnas võttis umbes 10l/100km :!:
trassil mingi 7.5 peaks olema

lühike kere siis (Frontera Sport)
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

Mu avataril olev auto peaks igati hästi sobima selleks otstarbeks, kütusekulu on kah kõvasti alla Sinu seatud piiri ja liigub seal, kus paljud standardseades maastikumasinad hätta jäävad (tänu difrilukk+LSD, neid saadaval ka 2x lukkudega), ainult et sellise auto ehitamise hind kipub jääma kõrgemaks kui Sul plaanis :lol:

Aga tõsisemalt rääkides, oled kindel, et ikka VAJAD maasturit, vbl lihtsalt TAHAD? Miks mitte Forester, Legacy (Outback), Audi Q Allroad nagu eelpool mainiti? Need on tänu oma kergusele läbivuselt rasketest maasturitest isegi paremad, aga ainult niikaua, kuni ei ole vaja aeglustit ja väga suurt kliirensit. Samuti tuleb nende sõiduautopõhiste tõsiste neliveolistega kere tõstmise piir palju varem vastu kui päris maasturitel, aga kannatab ka neil kasutada korralikke maastikurehve. Aga kui offroadi võistlustele ei kibele, siis milleks maastur? Maanteesõiduomadused on neil sõidukatel ikka teisest klassist, linnast rääkimata, jupid maksavad sama vähe kui igal teisel sõiduautol (mida ei saa alati maasturite kohta öelda, erandid kinnitavad reeglit). Lisaks kõigele on Subaru näol tegemist kõigi aegade ühe vastupidavaima autoga, mis ka suht vanana igasuguste kestvustestide listi esiotsas istub.

Vanakooli diiselmootorite koha pealt julgen öelda vaid seda, et kui tahad väikest maanteekulu, tasuks kõigepealt mootorist korralikult üle käia ja seejärel segu suht lahjaks keerata, mis teeb ühtlasi ka auto enda päris uimaseks. Turbota diislite puhul annab see eriti valusalt tunda, turbokatega on isegi suht lahja seguga võimalik maanteel möödasõite ikkagi teha. Aga samas sõidad maanteel tõesti 7-8L/100km ka päris suurte kolakatega, kui sellist uimase mootoriga liiklemist sõitmiseks võib nimetada. See on rohkem (öko)tuuninguteema, mida võib teha igasuguste autodega, sh Su praeguse Passatiga (kulu peaks veel kenasti alla tulema).

PS: hetkel kasutan Legacy 2.2L ja 80 Quattro 2.0L, otsin siiski maasturit, kuna mulle on aeglusti hädavajalik (kasutan autosid ka "traktorina"), Subarutel oli aeglusti lisavarustusena saadaval juba suht ammu, ka nendel, mida praegu alla 10K hinnaklassis müüakse
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”