Neli link vs kaks link

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Neli link vs kaks link

Postitus Postitas karu »

küsimus siis targematele, et millised erinevused on neli vs kakslink vedrustusel, millised on mõlema head/vead. Kas nelink on kakslingiga võrreldes äkki külgjõududele vähem vastupidavam, kuidas juhitavuse erinevus on, kui on siis millised sillakäigu erinevused?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Asjalik materjal, tänud
Tel 56224693
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Suurim erinvus 4 ja 2 lingi vahel on selles, et rehvi teekatte toetuspunkti ja raami kinnituste vaheline nurk on 4 lingi puhul võimalik viia väga väikseks, sõltumata varraste pikkusest. Ehk 4 link on väga hea lahendus tugevalt liftitud autodele, millelt oodatakse stabiilset ja ettearvatavat käitumist.
Suurim miinus on aga ruum, mida on vaja selliste varraste mahutamiseks kere - raami alla.

Vastupidavus igasuguste jõudude suhtes on rohkem teostuse ja valitavate materjalide teema.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

tänud erik
Tel 56224693
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”