king cab hoiab pöörded kõrgel

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
andre
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Sept 11, 2005 4:42 pm
Asukoht: tallinn

king cab hoiab pöörded kõrgel

Postitus Postitas andre »

tere.
sai endale soetatud 2.4 bensiini mootoriga king cab. probleem selline, et miski pärast sooja mootoriga peale gaasi vabastamist hoiab pöördeid kuskil 1800 peal ja siis mõne aja möödudes kukutab 1100 peale (külma mootoriga on normaalselt tiba alla 1000 pöörde). isegi madalamate pöörete juures vabakäigu peale minnes ronivad pöörded ülesse ja siis kukuvad millalgi nimetatud piiri peale. lisaks sellele tundub kütusekulu kuidagi müstiliselt suur olevat, u 14l/100km ja seda suuremas osas maanteesõiduga. kas kuskil on mingit segukruvi või midagi, kust seda natukene näppida ja äkki keegi oskaks öelda ka kuidas? või ongi see normaalne? samas on tal summuti viimases pütis mõned augud, kust lisa õhku võtab. selle pärast vist töösoe mootor ka paterdab kohati. igaljuhul oleks igasuguse info eest tänulik, teaks vähemalt natukene täpsemalt, mis probleemiks võiks olla. tänan.
WOLF
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: R Okt 08, 2004 12:31 pm

Postitus Postitas WOLF »

2,4 bensukal Hiluxil ilmnesid mingid analoogsed vead seoses vigase TPS anduriga. Vaata mis nägu on õhutorud õhulugeja ja pritse vahel.
andre
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Sept 11, 2005 4:42 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas andre »

vaevalt tal selliseid "kulinaid" on. tegu kõige labasema karburaatormootoriga.
KINGCAB
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 133
Liitunud: T Okt 18, 2005 5:13 pm
Asukoht: pärnumaa

Re: king cab hoiab pöörded kõrgel

Postitus Postitas KINGCAB »

Minu king cabil oli sama jama,pöörded üleval ja kütust läks u.16-18l sajale. Viga väga lihtne-vaheta kütuse firmat! Statoil on väga hea. Nüüd on tk.pöörded normis ja 12l. saab hakkama. :wink:
H8Z
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: E Dets 05, 2005 9:36 pm

Postitus Postitas H8Z »

King Cab'ile pidi bensiinimootori korral 18 liitrit sajale maanteel täiesti normaalne olema. Parem valik on 2,5 TDI mille kütusekulu ligi 10 liitrit sajale ja mootoril ka jõudu piisavalt ja enamgi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

andre kirjutas:vaevalt tal selliseid "kulinaid" on. tegu kõige labasema karburaatormootoriga.
Kas on tegu karpamootoriga, millel automaatne segurikastusklapp küljes? Kui jah, siis suht tüüpiline, et see niinimetatud klapp kipub vanuse tõttu kinni kiiluma. Toosama automaatika peaks mõjutama ka tühikäiku...nii et tasub uurida.
+372 5028488
andre
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Sept 11, 2005 4:42 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas andre »

tänan vihjete eest. eks viskab pilgu peale.
KINGCAB
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 133
Liitunud: T Okt 18, 2005 5:13 pm
Asukoht: pärnumaa

Postitus Postitas KINGCAB »

Nüüd on oma masinaga jama majas, kui eespool oli mainitud 18l-100km suht normaalne aga 50l-100km... Arusaadav et on külm jne aga 50l no ei. Odavam oleks KRAZiga sõita. Kus on tõrge? Mootor on 2.4 karpa. AIDAKE! Rahakott ei pea enam kaua sellisele valule vastu.
osx
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: L Veebr 24, 2007 9:22 pm
Asukoht: maalt

Postitus Postitas osx »

Tere ! Massin pole küll KingCab/Terrano kuid samuti Nissan ja karpaga ning täpselt samad tunnused esinevad - kütusekulu jube suur, vahel ei hoia pöördeid 1000 kandis vaid tahab ca 800 pööret alla jääda...selge et 200 peal mulksub veidi aega ja seiskub.Kui reguleerida see 800 tagasi pöörderegulaatorist siis mõne päeva pärast trehvab jälle ise üles minema - siis aga juba tulemus 1800 rpm.Seisma jättes enamasti tahab tagurpidi tööle minna - seega küte liig rikas, ujutab siis tavaliselt teise klapikanali üle.Uurides selgus imelik asi - ujukiruumi täitekraan töötab kuis juhtub! Kui pöörded jäid ülearu madalaks siis ei pannud ujuk kraani kinni ja ülearune jookseb teise klapikanalisse, kui aga pöörded jäid normi siis tegelikult oli hoopis kütusenivoo alla normi ja pedaali vajutades ei saanud minekust miskit asja,sest kütet ei jätkunud.Kui seda ujukikraani uurida siis tundus et see hakkab vahel kinni kiiluma , st ei liigu vabalt.Tegu siis kuulkraaniga mitte nõlelaga.Ilmselt see kuul ja selle pesa aja möödudes kuluvad ovaalseks mskipärast ja see põhjustab siis ebakindla töötamise.Lisaks ilmnes veel üks põnev asjaolu -kütus. Tavaliselt peaks ju bens lahtisest (laual seisvast karpast 3-5 tunniga ära aurama...jah aga see sinder auras mul kuus päeva ja siis kannatus katkes :) ning puhastasin selle välja. Seesolev aine oli kuidagi kleepuv ja imelik, veidi helepruun ,haises millegi muu järele kui bensiin (98 Statoilist) . See pask tuli karpasse läbi tutika filtri ja kahe tunni möödudes metsas sõitmise järel.Oletan et mingi kütuse lisand mis pritsungis eriti tunda ei anna kuid karpale teeb ära.
Hetkel peal juba neljas karpa mis on ca 8 aastat oma aega oodanud ja see enamvähem töötab kuid veidrusi viskab seegi sisse.
Karpa joonist vaadates näen et see nn segurikastus klapp kannab inglise keeles hoopis nimetust FUEL CUT SOLENOID...ning teine leiduv solenoid juhib BCDD reziimi ning mida Nissani esinduse arvates sinna polegi vaja ( ! ?) .
Süüdlane siis Nissan Prairie CA18 mootori ja Nikki karpaga - tundub et levinuim karpa vahemikus 1,6 - 2,4 liitrit.
Ehk see pikk lora andis mõne vihje mida otsida või uurida.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”