Ega see mootor väga kohe tunda ei annagi sellisele "piinamisele", kuid hiljem maksab sellele agronoomile ilmselt kurjalt kätteallar kirjutas:mulle tundub kaa ,et selline ranger on kõva tükk ,sest tööjuures sõidab sellisega üks kaskadörist maaparandaja kes ei võta kuskil hoogu maha, keerab teepealt maha kus juhtub ja tuju tuleb ja nii juba 3-4 aastat on ta seda autot komposteerinud. poole sõidupealt käib mootor seisma, ei lase ta turbol rahuneda ega midagi. pole tal siiamaani viga midagi, korra oli torrosioon puru aga se vist kõik kahMaasturid kirjutas:Mina valiks neist kolmest kindlasti Rangeri ja L-200 jätaksin siit valikust välja.TiitR kirjutas:Navara,B2500/Ranger või L-200 ja hinnaklass 80K kanti
Midagi sellist:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
K: Navara,B2500/Ranger, L200?
Moderaator: Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Võrrelda ei oska, aga nissani kohta 400 000 km läbisõidu põhjal öelda ehk küll.
Kütuse kulu 8/100 km on tõesti bluff, parim tulemus 9,7/100 km, keskmiselt 11...11,5/100 km
Päris töökindel masin, küsinud on suhteliselt vähe(muidugi hooldatud on korralikult)
Kuskil 8 aastaselt hakkab siit sealt roostema (küljekarbid) ja kasti esisein ja põhja alused talad hakkavad keevitust tahtma.
Aa, tiba oskan ikka võrrelda ka... sõitsin 1997 aasta hilux-ga, anna mulle andeks RAMBO, aga mulle tundus ta traktor nissaniga võrreldes.
Ja miks paljud hindavad ees talasilda? Normaalse ekspluateerimise korral on sõltumatu vedrustus minu meelest igal juhul eelistatum.
Kütuse kulu 8/100 km on tõesti bluff, parim tulemus 9,7/100 km, keskmiselt 11...11,5/100 km
Päris töökindel masin, küsinud on suhteliselt vähe(muidugi hooldatud on korralikult)
Kuskil 8 aastaselt hakkab siit sealt roostema (küljekarbid) ja kasti esisein ja põhja alused talad hakkavad keevitust tahtma.
Aa, tiba oskan ikka võrrelda ka... sõitsin 1997 aasta hilux-ga, anna mulle andeks RAMBO, aga mulle tundus ta traktor nissaniga võrreldes.
Ja miks paljud hindavad ees talasilda? Normaalse ekspluateerimise korral on sõltumatu vedrustus minu meelest igal juhul eelistatum.
gaz fs 1
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
mina hindan asju,mis on tugevad ja vastupidavad.lihtsam tõsta ka kui vaja.GC kirjutas:Võrrelda ei oska, aga nissani kohta 400 000 km läbisõidu põhjal öelda ehk küll.
Kütuse kulu 8/100 km on tõesti bluff, parim tulemus 9,7/100 km, keskmiselt 11...11,5/100 km
Päris töökindel masin, küsinud on suhteliselt vähe(muidugi hooldatud on korralikult)
Kuskil 8 aastaselt hakkab siit sealt roostema (küljekarbid) ja kasti esisein ja põhja alused talad hakkavad keevitust tahtma.
Aa, tiba oskan ikka võrrelda ka... sõitsin 1997 aasta hilux-ga, anna mulle andeks RAMBO, aga mulle tundus ta traktor nissaniga võrreldes.
Ja miks paljud hindavad ees talasilda? Normaalse ekspluateerimise korral on sõltumatu vedrustus minu meelest igal juhul eelistatum.
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
Ma soetasin eelmisel kevadel endale 2003 aasta Rangeri 2,5TD. Olen nüüdseks sellega läbi sõitnud pea 35tuhat kilti ning ei midagi, kalla vaid kütet sisse. Praeguseks olen selle auto läbisõiduks saanud 93tuhat. Ca 10 sajale diislit ning praeguseks on vaid nöökima hakanud süütelukk.
Taga istuvatel on küll natuke kitsas, kui ma istet täitsa taga hoian aga siis ei ulata ma eriti hästi pedaalideni. Aga see "mugavus" on kõigis sellistes autodes.
Vedanud olen liiva, kruusa, kive ja peamiselt on kastis ATV. No problemos.
Samal ajal käisin ka Mitsut uurimas. Sõidumugavus oli tunduuvalt parem aga siit foorumist uurides sai mulle nagu salgeks, et Mitsu ei pidavat eriti hästi vastu pidama. Võta või jäta-ei oska seda rohkem kommentaarida. Oma töö juures, (Eesti Energia) on neid Rangereid peetud kaua ja need on tõelised loomad-siiani.
Taga istuvatel on küll natuke kitsas, kui ma istet täitsa taga hoian aga siis ei ulata ma eriti hästi pedaalideni. Aga see "mugavus" on kõigis sellistes autodes.
Vedanud olen liiva, kruusa, kive ja peamiselt on kastis ATV. No problemos.
Samal ajal käisin ka Mitsut uurimas. Sõidumugavus oli tunduuvalt parem aga siit foorumist uurides sai mulle nagu salgeks, et Mitsu ei pidavat eriti hästi vastu pidama. Võta või jäta-ei oska seda rohkem kommentaarida. Oma töö juures, (Eesti Energia) on neid Rangereid peetud kaua ja need on tõelised loomad-siiani.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia