riflist katus
Moderaator: Moderators
riflist katus
On siin selliseid mehi, kes saaks hakkama alumiinimuplekist katuse valmistamisega. Vaja oleks lahtisel samurail esimene osa katust
kinni ehitada. Sooviks ligikaudset hinnapakkumist koos materjaliga.
Karli
53404174
kinni ehitada. Sooviks ligikaudset hinnapakkumist koos materjaliga.
Karli
53404174
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Meil on ka lähinädalatel täpselt sama asi plaanis teha. Ega seal midagi rasket pole, võta tükk 3 mm tahvlit ja servad painduvad kummihaamriga üsna kergesti. Inseneer/tai müüvad väiksemate tükkide kaupa seda materjali ka.
Ära siis unusta kereliimi või muu sellisega tihendamast
Ära siis unusta kereliimi või muu sellisega tihendamast
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei teadnudki, et selline tihend olemas on. Plaanin lihtsalt kereliimiga (ja universaaltihendiga) paika panna. Kui leiad mitu sellist tihendit, siis anna märkukarli kirjutas:Ma veel uurin natuke maad,,,ega sul seda esimese osa tihendit ei ole? Esinduses see paras kirves.
Kas TR1 on lubatud selline kodukootud katus kui originaalis on see plastikust?
See TR1 ja alurifli küsimus on muidugi kriitilisem, sest kui näpuga järge ajada, siis on ju tegemist ümberehitusega (lahtine kere muutub kinniseks). Mis sest, et tegelikult tunduvalt turvalisemaks...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
http://cgi.ebay.de/HARDTOP-Verdeck-DICH ... 7C294%3A50
selline tihend siis- säärase hinna puhul teen parem silikoonituuningu ja usun et peab vett sama hästi
selline tihend siis- säärase hinna puhul teen parem silikoonituuningu ja usun et peab vett sama hästi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
EAL 4x4 alakomitee
tehnilised tingimused maasturite klassile TR 1 2005-2009
3. AUTO KONSTRUKTSIOON, ÜLDISED NÕUDED
Kui antud tehniliste tingimuste ühes või teises punktis kirjeldatakse lubatud või keelatud ümberehitusi, erinevate sõlmede vahetusi või täiendusi, siis kõik tehnilised muudatused, mida ei ole kirjeldatud, on kategooriliselt keelatud.
Kõik lubatud muudatused sisalduvad antud tehnilistes tingimustes.
2. TUGEVDUSED JA VÄLIMUS
Ükskõik millise auto detaili/sõlme tugevdamine on lubatud eeldusel, et kasutatav materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju ning see ei ole vastuolus antud tehniliste tingimuste teiste punktidega.
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.
----------
Katuse kohbat mitte sõnagi., Kuid see arutelu peaks tegelikult hoopis vastavas alamteemas jätkuma!
tehnilised tingimused maasturite klassile TR 1 2005-2009
3. AUTO KONSTRUKTSIOON, ÜLDISED NÕUDED
Kui antud tehniliste tingimuste ühes või teises punktis kirjeldatakse lubatud või keelatud ümberehitusi, erinevate sõlmede vahetusi või täiendusi, siis kõik tehnilised muudatused, mida ei ole kirjeldatud, on kategooriliselt keelatud.
Kõik lubatud muudatused sisalduvad antud tehnilistes tingimustes.
2. TUGEVDUSED JA VÄLIMUS
Ükskõik millise auto detaili/sõlme tugevdamine on lubatud eeldusel, et kasutatav materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju ning see ei ole vastuolus antud tehniliste tingimuste teiste punktidega.
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.
----------
Katuse kohbat mitte sõnagi., Kuid see arutelu peaks tegelikult hoopis vastavas alamteemas jätkuma!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi