suuremast veelombist läbisõites tõmbab tuled tuhmiks

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

suuremast veelombist läbisõites tõmbab tuled tuhmiks

Postitus Postitas PARUN »

Kuna eile tuli üksjagu vihma, olid ka veeloigud ilusalt suured :D . Neist aga läbisõites suurema hooga tõmbas tuled tuhmimaks. Alguses arvasin et pritsib tuled lihtsalt pori täis, aga mingiaeg avastasin et ka armatuuri valgustuse tõmbab samamoodi tuhmiks, kui lombist läbi, siis veel mingi 1-2sek tuled tuhmid ja siis jälle põlevad rõõmsalt.
Ise ei osanud muud järeldust teha, kui et vesi tungib generaatorisse ja tekitab seal mingi lühise, kuigi samas olen siit foorumist lugenud, et vesi ei tee generaatorile mittekui midagi, ainult pori lühendavat generaatori eluiga.
Seega, sooviks natuke infot, kas mu teooria peab paika või hakkab hoopis midagi pekki minema.
Autoks siis vanemat sorti pensumootoriga hilux.
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
Mägilane
Fitting 38"
Postitusi: 255
Liitunud: P Veebr 18, 2007 10:07 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Mägilane »

Geneka rihm
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Postitus Postitas Külahull »

Mägilane kirjutas:Geneka rihm
Ei pruugi mitte olla.Vesi juhib elektrit, vähemalt mind kunagi nii koolis õpetati. Vägagi vabalt võib tekkida kuskile lühis, mis paikneb aku- genekas lülis enne kaitsmeid. Kui oleks rihm, siis aku toidaks edasi ja sellepärast ei võta kohe pirni matiks. Vaata kapotialune kriitilise pilguga üle, ühel hetkel võib juhtuda, et polegi enam autot.
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Postitus Postitas Heinza »

See on genaka rihm. Kohe kindlasti on geneka rihm ja kohe kindlasti tõmbab tuled tuhmiks , miks, aga sellepärast , et aku annab sulle heal juhul 12,+ volti aga genekas kui laeb, on sul ju autos töö voolud 13,5 + isegi mõnel isendil 14 volti ja kui gene rihm lohiseb siis laadimist pole ja ongi 12, + volti , vaheta geneka rihm ja vajadusel ka rihma rattad ja kaob su mure , et veega tuled tuhmiks tõmbab. Lihtne. See jutt , et lühis veega , siis ei saaks nagu vees ju üldse sõita ja kõik võistlusautod põleks maha geneka otsad ju kõik lahtised ja keegi kunagi pole neid isoleerinud mudast mille sees nad on pidevalt ja pikalt. Ja selliste amprite juures mis on aku ja geneka vahel oleks ammu siis juba asi kokku keevitatud ja auto maha põlenud.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Pean tunnistama, et geneka rihm on vana kalts küll juba, pole oma laiskusest viitsinud ära vahetada. Aga nüüd vahetan selle kindlasti ära ja annan tulemustest teada.
Küll on hea, et natuke targemaks sain :D
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Külahull kirjutas:
Mägilane kirjutas:Geneka rihm
Ei pruugi mitte olla.Vesi juhib elektrit, vähemalt mind kunagi nii koolis õpetati. Vägagi vabalt võib tekkida kuskile lühis, mis paikneb aku- genekas lülis enne kaitsmeid. Kui oleks rihm, siis aku toidaks edasi ja sellepärast ei võta kohe pirni matiks. Vaata kapotialune kriitilise pilguga üle, ühel hetkel võib juhtuda, et polegi enam autot.

Märkus juba tehti, aga ma kordan igaks juhuks üle. Kirjutame asjadest mida teame, mitte ei oleta ega ei ole kuskilt kuulnud.

12 volti ja vesi on üpris suured sõbrad, ülelöök praktiliselt puudub!
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

..... ja vesi ei juhi elektrit, jutt siis H2O st. Vee muudavad juhiks igasugused soolad, nt. merevesi võib isegi mingisuguseid lühiseid põhjustada. Looduslik magevesi on probleemiks vaid süüte kõrgepingele. Nii et rihm ikkagi, ja kehvake aku. Normaalne laadimispinge on 14-14,5V, osadel tsiklitel millegipärast veidi alla 14V. Korras aku suudab mõnda aega hoida ca. 14V ja seda ei tohiks tuledest märgata olla.
Tehtud, mõeldud.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

totu kirjutas:..... ja vesi ei juhi elektrit, jutt siis H2O st. Vee muudavad juhiks igasugused soolad, nt. merevesi võib isegi mingisuguseid lühiseid põhjustada. Looduslik magevesi on probleemiks vaid süüte kõrgepingele. Nii et rihm ikkagi, ja kehvake aku. Normaalne laadimispinge on 14-14,5V, osadel tsiklitel millegipärast veidi alla 14V. Korras aku suudab mõnda aega hoida ca. 14V ja seda ei tohiks tuledest märgata olla.
aku ka muidugi vana, aga talveks juba uus ja kõvem aku olemas :D
Kõnetraat 51922951
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”