karburaator kirjutas:Projekt on natuke arenenud küll aga netti pole pilte lisanud ja ma võtsin selle projekti ise üle. Auto on nii kaugel, et alus raam on valmis ja nüüd tuleks kerega natuke veel vaeva näha siis saaks selle peale tõsta.
Loodan, et pole targutamisega lootusetult hiljaks jäänud. Ainult kaks aastat.
Nimelt, vaadates tagasilla kinnitus, soovitaks kontrollida mida hakkab tegema tagadiffri ots, täpsemalt tagakardaani tagumine rist.
Kuna ülemised sillakinnitusvardad (kinnituspunktide vahed) alumistest lühemad, hakkab difri ots lisaks üles-alla liikumisele ka ümber silla telje pöörlema ja kahjuks allapoole. Seda muidugi juhul kui tegid nii nagu soovitati, st. eemaldasid alumiste kinnituste ülemised kinniused.
Eelnevalt mainitud põhjusel soovitatigi alumised vardad teha ühe kinnitusega, sillal.