
russi sillad jeepikule
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
russi sillad jeepikule
kuda sobiksid russi[mtz82] esisillad metsamaasturile alla kompunnida. on keegi selle peale mõelnud 

Seda on juba tehtud http://englishrussia.com/?p=1766
Eks ole omalgi selline mõte peas küpsemas, a vat juppe ja ruumi, neid nagu pole et pihta hakata. Ja seda et maha tehakse ei tasu eriti tähele panna, kunagi arvati et masinat lendama panna on ka võimatu.
Et kui tahad mõtteid vahetada võid helistada (number all), või privasse teate visata.
Isegi selle kurja kaaluga saab midagi teha
.
Pealegi, vedrustatud osade kaal ON väiksem, kui keskmisel talasillal, lisaks tuleb ka raskuskese madalamale.

Et kui tahad mõtteid vahetada võid helistada (number all), või privasse teate visata.
Isegi selle kurja kaaluga saab midagi teha

Pealegi, vedrustatud osade kaal ON väiksem, kui keskmisel talasillal, lisaks tuleb ka raskuskese madalamale.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Tunduvalt kavalam oleks kasutada uuema Belarusi sildu,sest kui panna vana
tüüpi sillad vedrudele siis tuleb masin tohutu kõrge.
Uus tüüp on tavaline reduktorsild ja trakrori ratastega tuleb kliirens 45cm.
Samuti on uus tüüp traktori all pommikindel.
Vana tüübi kasuks oleks muidugi väike pöörderaadius.Põhimõtteliselt saab
keerata 180*.Omaette küsimus on see,et kas on ruumi keerata.
Kõige perspektiivsem tundub olevat kasutada uue tüübi reduktoreid näiteks
kiigede või näiteks Uazi silla otsas.
Reduktori ülekandearv on 3,3 ja on veel 2 varianti mille ülekannet ei tea.
tüüpi sillad vedrudele siis tuleb masin tohutu kõrge.
Uus tüüp on tavaline reduktorsild ja trakrori ratastega tuleb kliirens 45cm.
Samuti on uus tüüp traktori all pommikindel.
Vana tüübi kasuks oleks muidugi väike pöörderaadius.Põhimõtteliselt saab
keerata 180*.Omaette küsimus on see,et kas on ruumi keerata.
Kõige perspektiivsem tundub olevat kasutada uue tüübi reduktoreid näiteks
kiigede või näiteks Uazi silla otsas.
Reduktori ülekandearv on 3,3 ja on veel 2 varianti mille ülekannet ei tea.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2883
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Sirge traktortisilla kasutamine jätab mõtte häguseks. Portaalsilla puhul oleks üsna atraktiivne teha pikem nuutvõll ja sukad ja ajada silla enda vedrustus paarikümne sendini. Saaks auto lahendada siledapõhjalisena ja vägagi arvestatava kliirensiga. See koll oleks juba maastikul tegija, olenemata olulisest kaalulisast. Edasi fantaseerides võiks loobuda raamist ja asendada see hermeetilise "vanniga", millest turritavad neli vedrustatud portaali. Ideeks siis ujuvus. Jne- jne.
Tehtud, mõeldud.
Kui sellise sillaga metsas 50 km/h (vastupidiselt moogi sillast. hinnaklass ka veel sama ja lukk boonuseks)vastu kändu sõita siis ei jäägi muud üle kui VANN millel reduktorid laiali.totu kirjutas:Sirge traktortisilla kasutamine jätab mõtte häguseks. Portaalsilla puhul oleks üsna atraktiivne teha pikem nuutvõll ja sukad ja ajada silla enda vedrustus paarikümne sendini. Saaks auto lahendada siledapõhjalisena ja vägagi arvestatava kliirensiga. See koll oleks juba maastikul tegija, olenemata olulisest kaalulisast. Edasi fantaseerides võiks loobuda raamist ja asendada see hermeetilise "vanniga", millest turritavad neli vedrustatud portaali. Ideeks siis ujuvus. Jne- jne.
Totu:sul on peale väo sõitu igast huvitavaid mõtteid tekkinud.
Huvitav,et kas see on kuidagi auto üle nipli käimisega seotud?
Äkki said veits koputada?
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4707
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Palju see tugev asi kaalub, kas lukk on? Mis , kuidas ja millega Sa sinna pidurid külge sätid , vastupidavus , varuosade hind-need on üsna olulised aspektid auto ehituse juures.
Enivei on lihtsam ja kergem Wrale Moogi sild alla keerata, kui mingi russi sillaga ni//uda . Ja erinevalt traka sillast keerab moog paremini, kliirens peaks samma mõõtu jääma vbla moogi sillaga isegi rohkem.
Lihtsalt minu tagasihoidlik arvamus, ei midagi enamat.
Enivei on lihtsam ja kergem Wrale Moogi sild alla keerata, kui mingi russi sillaga ni//uda . Ja erinevalt traka sillast keerab moog paremini, kliirens peaks samma mõõtu jääma vbla moogi sillaga isegi rohkem.
Lihtsalt minu tagasihoidlik arvamus, ei midagi enamat.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Arvan et Andro4 mõtles sellist silda:

(parandus) Sai korra üle küsitud, antud piltidel peaks siis 82 olema.
Ma traktorite hingeeluga väga kursis ei ole, aga tean, et mingil russil olid püstakuga kõrvuti ka vedrud (vabalt võib 40 olla, täpselt ei tea).
Kindel, et kui näen, viskan tollest ka paar pilti ja mõningased mõõdud.


(parandus) Sai korra üle küsitud, antud piltidel peaks siis 82 olema.
Ma traktorite hingeeluga väga kursis ei ole, aga tean, et mingil russil olid püstakuga kõrvuti ka vedrud (vabalt võib 40 olla, täpselt ei tea).
Kindel, et kui näen, viskan tollest ka paar pilti ja mõningased mõõdud.
Viimati muutis Aidakas, T Juun 30, 2009 1:35 am, muudetud 1 kord kokku.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.