Gaz-66 käiguvahetuse küsimus
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Gaz-66 käiguvahetuse küsimus
Sai siis pool päeva selle riistaga sõidetud ja täna ei taha käiguvahetusele enam mõeldagi.
Pealegi kui auto rapub siis on õige käigu kiire sissesaamine keeruline.
Kui keegi on käigukangi toonud inimlikumasse kohta siis palun jagada oma
kogemusi teostuse osas.
Kas vastab tõele,et teatud variantidel on käigukang rooli juures?
Pealegi kui auto rapub siis on õige käigu kiire sissesaamine keeruline.
Kui keegi on käigukangi toonud inimlikumasse kohta siis palun jagada oma
kogemusi teostuse osas.
Kas vastab tõele,et teatud variantidel on käigukang rooli juures?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Uus aeg ja uued autod on elu mugavaks muutnud.
Olen ka 66`ga mõned korrad sõitnud ja mõelnud, kas venelane on ikka inimene või on ta .... Aga selle kangiga seal pole lihtne. Kabiin, peab ju üles käima. Rooli juures saab olla ainult automaatkasti juhtkang, see aga on kõva aretamine, koos mootori vahetusega.
Olen ka 66`ga mõned korrad sõitnud ja mõelnud, kas venelane on ikka inimene või on ta .... Aga selle kangiga seal pole lihtne. Kabiin, peab ju üles käima. Rooli juures saab olla ainult automaatkasti juhtkang, see aga on kõva aretamine, koos mootori vahetusega.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
-
Otokas
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
- Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja
Ma ei kujuta ette, et mingi käiguvahetussüsteem oleks seal rooli juures. Ruumi ju pole seal grammigi. Istud nagu kardis - põlved käivad mööda rooli pulki. Kui keegi on sinnna mingi süsteemi aretanud ja mahub veel isegi kabiini, siis tahaks seda näha.
Arvatavasti oleks kõige odavam aretus osta 15000-20 000 krooniga mõni Gaz 3307 ja võtta sellelt kabiin või panna sellele 66 vahekast ja sillad. Kiired käiguvahetused on nagunii kahtlased selle tehnika puhul.
Arvatavasti oleks kõige odavam aretus osta 15000-20 000 krooniga mõni Gaz 3307 ja võtta sellelt kabiin või panna sellele 66 vahekast ja sillad. Kiired käiguvahetused on nagunii kahtlased selle tehnika puhul.
Peale esimest paari tuhandet km, harjub ära.
. Põhiline on, et kang kergelt liiguks, st juhtvardad peavad kergelt käima.
Pikemaks saaks natuke teha, kui järgida täpselt kabiini põhjaava kabiini tõstmisel. Aga kangi pikendades hakkad sellega kapoti ja lae vahet vehkima?
Minu subjektiivse arvamuse kohaselt on palju hullem esisilla ja aeglusti lülitamine, eriti kui tehnika uus ja kulumata. Vintsi lülitamisest parem ei räägigi.
Rooli küljes pole küll kunagi ühtki käigulülitust olnud, aga nähtud on neid väga erinevaid, alates troopilistest variantidest, kuni eritehnikani.
Nõuka ajal öeldi tihti, et ära sa LAZ-i meestega tüli nori, nende treenitud paremsirge... Sama kehtib ka 66 juhtide kohta.
Endal oli au kaks aastat selle kangiga vehkida, kokku päris mitmeid kümneid tuhandeid km.
Pikemaks saaks natuke teha, kui järgida täpselt kabiini põhjaava kabiini tõstmisel. Aga kangi pikendades hakkad sellega kapoti ja lae vahet vehkima?
Minu subjektiivse arvamuse kohaselt on palju hullem esisilla ja aeglusti lülitamine, eriti kui tehnika uus ja kulumata. Vintsi lülitamisest parem ei räägigi.
Rooli küljes pole küll kunagi ühtki käigulülitust olnud, aga nähtud on neid väga erinevaid, alates troopilistest variantidest, kuni eritehnikani.
Nõuka ajal öeldi tihti, et ära sa LAZ-i meestega tüli nori, nende treenitud paremsirge... Sama kehtib ka 66 juhtide kohta.
Endal oli au kaks aastat selle kangiga vehkida, kokku päris mitmeid kümneid tuhandeid km.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minu arvamus on ka, et üsna lihtsalt harjus sellega, lühikese ajaga
Kui ülejäänud kangid hästi käisid, polnud nendega ka probleemi.
Kui ülejäänud kangid hästi käisid, polnud nendega ka probleemi.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
LAZi kohta rääkis meil üks mees, et 5. käigu sissesaamiseks peab ukse lahti tegema...
Aga 66-ga jäi kuidagi üsna ruttu käppa see käigukangi asend. Igatahes tunduvalt mugavam, kui bensumootoriga vanad moogid
Võib muidugi paremini välja kukkuda, kui enne mõnd muud vene veokat katsetada. Topeltsidur jne on abiks
zum
Aga 66-ga jäi kuidagi üsna ruttu käppa see käigukangi asend. Igatahes tunduvalt mugavam, kui bensumootoriga vanad moogid
Võib muidugi paremini välja kukkuda, kui enne mõnd muud vene veokat katsetada. Topeltsidur jne on abiks
zum
topelt sidur ning topelt gaas ning HELLUS (pead autoga sina sõbraks saama) on võlusõnad. 2003 oli mul sõjaväes 2001 aasta 66, peaks olema justkui tutikas kuid...
Tegelt sõitsin 66 vähe, kuna mina sain ZIL 131 diisli ning ülejäänud aja oli 66 jäiga ühendusega sabas, et teda käima vedada.
Arvan, et kangi süsteemi ümber ehitamine mõtetu, pigem veits harjuta ning saab hakkama.
EDIT: diisel 131 on siis Eesti Kaitseväe enda aretus, kus ZILi V8 asendati TUTIKA belarusi mootoriga.
Tegelt sõitsin 66 vähe, kuna mina sain ZIL 131 diisli ning ülejäänud aja oli 66 jäiga ühendusega sabas, et teda käima vedada.
Arvan, et kangi süsteemi ümber ehitamine mõtetu, pigem veits harjuta ning saab hakkama.
EDIT: diisel 131 on siis Eesti Kaitseväe enda aretus, kus ZILi V8 asendati TUTIKA belarusi mootoriga.
Aitan palju oskan...
Niipalju vastukaja poleks küll oodanud.
Käiguvahetuse kiirusest niipalju,et teatud pöörete ja veojõu koostöös on võimalik käik ära vahetada 1sekundiga.
Kindlasti ei õnnestu see tavalise mootoriga sest see ei jõua pooltelge väänata.Toimib ilma mingi raginata kuid vajab harjutamist.
Kuna õlg ei lase käiku vahetada siis kas keegi oskab midagi rääkida Tšaika
kasti sobivusest 53 mootori otsa?
Kast on juba mõõdetud kuid puudub sidurikoda ja kui teaks et sidurikoda sobib siis kuskilt leiab ka koja.
Käiguvahetuse kiirusest niipalju,et teatud pöörete ja veojõu koostöös on võimalik käik ära vahetada 1sekundiga.
Kindlasti ei õnnestu see tavalise mootoriga sest see ei jõua pooltelge väänata.Toimib ilma mingi raginata kuid vajab harjutamist.
Kuna õlg ei lase käiku vahetada siis kas keegi oskab midagi rääkida Tšaika
kasti sobivusest 53 mootori otsa?
Kast on juba mõõdetud kuid puudub sidurikoda ja kui teaks et sidurikoda sobib siis kuskilt leiab ka koja.
Veokakrossi mehed kasutavad küll Tshaika mootoreid kiisu kasti otsas, aga palju seal ümber on ehitatud, pole jõudnud uurida
Suzile: Tervitusi Sidepati autopargi endiselt asukalt
(seal neid 2 tk tehti, teise ehitamist sai servast jälgitud, mujal ma nagu pole kuulnud...)
(lõpetasin 2003 veebruaris
)
zum
Suzile: Tervitusi Sidepati autopargi endiselt asukalt
(lõpetasin 2003 veebruaris
zum
Müüsin selle diiselmootori täiskomplektis maha, Tartumaale. Täna siis nägin ka selle mootori uut isandat, ehk postipuuri. Oli päris sõitev ja väliselt ei saa arugi, et midagi muudetud. Ainult natuke mürises rohkem, aga ei ütleks et hirmsasti. Belarussi turbodiisel annab päris head väänet ning auto ei köhi.
Tsaika mootor ja 53/66 mootor on täiesti erinevatest detailidest kokku pandud ning omavahel ükski asi ei sobi. Kui tahad Tsaika automaatkasti panna, siis tuleb ka Tsaika hüdromuhv ning selle koda leida ning sinna otsa sobib ainult Tsaika enda mootor. Enda Tsaika mootori müüsin bagikrossi perele maha. Lihtsalt ei õnnestunud leida sidurikoda, mis seoks Tsaika mooyori 66-e kastiga. Ning saigi 66-e bensukale remont tehtud ning tagasi peale, kül mind ikka ära veab.
Tsaika mootor ja 53/66 mootor on täiesti erinevatest detailidest kokku pandud ning omavahel ükski asi ei sobi. Kui tahad Tsaika automaatkasti panna, siis tuleb ka Tsaika hüdromuhv ning selle koda leida ning sinna otsa sobib ainult Tsaika enda mootor. Enda Tsaika mootori müüsin bagikrossi perele maha. Lihtsalt ei õnnestunud leida sidurikoda, mis seoks Tsaika mooyori 66-e kastiga. Ning saigi 66-e bensukale remont tehtud ning tagasi peale, kül mind ikka ära veab.
Mina kuulsin väga värvikat kirjeldust selle kohta, kuidas nende Zilide V8d ära tapeti. Aga diislitena elavad need kaks autot veel tänagi Sidepati autopargis ja paar korda aastas osalevad isegi liikluses. Leedu@alles sai läbi sideautojuhi elu...Suzile: Tervitusi Sidepati autopargi endiselt asukalt(seal neid 2 tk tehti, teise ehitamist sai servast jälgitud, mujal ma nagu pole kuulnud...)
(lõpetasin 2003 veebruaris)
Talasilda ja Tugevat Raami!
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002