Sooviksin Teie abi tõstelahenduseks:
Tõsta tahaks a' 3-5 cm.
Mul uued lehtvedrud olemas ja need ka alla panen.
Seni olin üsna kindel, et teen tõste silla ja vedrupaki vahelt - enam pole.
Nüüd aeg tegutseda aga kuidas siis?
Minu variandid:
1: Tõstan silla ja vedrupaki vahelt eest ja tagant võrdselt. Esisilla vahetüki teeks väikese kiilukujuga, et kardaaninurk oleks väiksem.
Arvan selle variandi miinusteks esisilla iseseaduvusnurga vähenemise (rool ei hakka äkki enam kurvis otseks jooksma, vaid keerab hoopis välja!!!). Vedru paindumise vastu (suurem jõuõlg keerab silla nurga kardaaniriste söövaks) saaks vast teha vahetüki pikema - et toetaks vedrulehti !
2: Tõstan kiige kinnitustest. Panen pikemad poldid ja neile mingid torud kaela.
Siin ei meeldi mulle see, et esivedrude kiigeotsad hakkavad rohkem väljaulatuvatena veelgi kergemini mätastesse haakuma (mul on vanatüüpi raam - kiiged esisillal eespool).
Esisild keeraks ennast nüüd natuke kardaanile vastu - see on hea. Aga jälle see iseseaduvusnurk!
3: Tõstan raamil esisilla kiige ja -poldi ümber, et jääks nagu uuel raamil (polt ette, kiige taha):

http://www.pilt.ee/photo/643496/15249005/
See variant meeldim mulle endale kõige enam.
Aga kas nüüd oleks õige ka kiigekinnitustest tõsta või peaks poldikinnitust (joonisel nr 1) allapoole laskma !?
Kas keegi teab, mis selle tehase sillakinnituste ümberpööramise head/vead/põhjused on?