Patrol Y61, 99a turbo
Moderaatorid: jr, Moderators
Patrol Y61, 99a turbo
Tere turboga vist mingi jama, ajab lõdviku vahelt õli välja. Hakkas suht järsku, enne oli jumala kuiv ja nüüd õline. Keegi oskab nõu anda, et milles võib viga olla, või tuleb turbot vahetama hakata?
Nissan Patroli Y61, 2,8 omanik!
Mob:52 11950
Mob:52 11950
Re: Patrol Y61, 99a turbo
Võta turbost väljaminev õhulõdvik lahti ja kontrolli mis seisus turbo on? Kui suured on lõtkud?jomm82 kirjutas:Tere turboga vist mingi jama, ajab lõdviku vahelt õli välja. Hakkas suht järsku, enne oli jumala kuiv ja nüüd õline. Keegi oskab nõu anda, et milles võib viga olla, või tuleb turbot vahetama hakata?
Kui turbo labad veel korras siis kannatab uued puksid panna ja turbo ära tasakaalustada, kui aga asi väga nutune siis arvatavasti uut turbot otsima!
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Tere, kontrollisime mehhaanikuga koos kõik üle ja selgus, et turbo labad olid korras ja lõtku ka sees ei olnud. Õline ka turbo seest ei olnud ja see õli tuli hoopis intercooleri lõdviku vahelt, mille alumine serv oli kahekorra, ilmselt kunagi paigaldamisega läinud ja sealt see tuligi. Nüüd tundub korras olevat ja enam ei leki.
Nissan Patroli Y61, 2,8 omanik!
Mob:52 11950
Mob:52 11950
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4499
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4499
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Karteri tuulutus läheb sinna toru külge kust õhk turbosse tuleb. Turbost väljaminev õhk käib läbi interkuuleri ja sealt edasi mootorisse.
Päris õline see interkuuluer seest olla ei tohiks kuigi mingi x väike kogus õli pidi olema normaalne.
Võta karteri tuulutus voolik lahti ja anna veits pöördeid mootorile ning näed kui palju ja kas üldse tuleb sealt õli.
Kui ikka suur surve sees siis oleks vaja kolvirõngad ära vahetada.
Muidugi oleks võimalik karteri tuulutus voolik suunata näiteks põhjaalla ja teisele otsale "pime" ette panna, siis ei löö enam õli interkuulerisse.
Päris õline see interkuuluer seest olla ei tohiks kuigi mingi x väike kogus õli pidi olema normaalne.
Võta karteri tuulutus voolik lahti ja anna veits pöördeid mootorile ning näed kui palju ja kas üldse tuleb sealt õli.
Kui ikka suur surve sees siis oleks vaja kolvirõngad ära vahetada.
Muidugi oleks võimalik karteri tuulutus voolik suunata näiteks põhjaalla ja teisele otsale "pime" ette panna, siis ei löö enam õli interkuulerisse.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!