Auto sai ehitatud sellise põhimõttega , et : Autot pole tarvis remontida kodus ega metsas.
Mootor ja kastid : 2,4 td (Landcruiser LJ 70) , vaakumiga kiire 4wd lülitus ümber tehtud mehaaniliseks. siduri peasilinder kah LC oma , Uus siduriketas ,
Roolindus: Ppoolse rooliga Läncari roolikarp ja originaal pump , roolivardal ühes otsas uaziku ots teises Lc oma.
Elekter: Täiesti uus , nullist paigaldatud väga minimalistlik , ent kõikehõlmav lahendus , Kõik olulised toimingud läbi 25 A dumblerite.
Paigaldatud 130A generaator . Aku taga .
Veermik: Uaziku sillad . esisild tuunitud eriti kõvade ja ägedete Uaz Hunteri 3mest osast koosnevate poolassidega . Lukke pole , hetkel veel trummelpidurid , kuid ostja saab kaasa ketaspiduri detailid.
Nissan patroli pidurivõim ja uus Uaziku peapump. Uaziku kardaanid ruulivad.

Näidikud: Meh temp , meh õlirõhk ja voltmeeter.
Kere:Kahevärviline ja üsna tugevast plekist. Kahe kohaline , 3 mm alu rifflist kuut ümber + korralik turvakaar , ees ja taga korralikud rauad.
Vedrustus: Leht+spiraal. Plexklaasist küljeaknad.
Paak kastis .Kast kaetud riffliga.
Ninapeal Comeup 9000 koos eriti ägeda 5,6 hp mootoriga.
All uued 35X12,5R15 Goodyear Wrangler MTR-id + popid Mangelsi sarnased terasveljed
Passis diislile ümberehituse märge olemas.
Asub Kuusalu lähedal metsas.
Hinnasoov : 65k
52 94 065
Andres
Häst õnnestunud auto , aga tahaks midagi suuremat , lärmakamat ja kõrgemat.