UAZ 469, 469B ja UAZ 31512 vahel?
Ja veel kas NIVA veljed istuvad UAZile?
Mis erinevus on...
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Vaata täpset kirjeldust www.uazbuka.ru/history.htm
469 sõjaväele ehitatud,valmistati 1972-1985, varjestusega süüde, reduktorsillad.
469B kolhoosnikele tehtud, tavaliste sildadegs
31512 on moderniseeritud 469B aastast 1985, sai uued pidurid ja laternad ja pea iga aasta veel midagi uut, pidurivõimendi, kütteradiaatori, jahutusvedeliku paisupaagi jne,
469 sõjaväele ehitatud,valmistati 1972-1985, varjestusega süüde, reduktorsillad.
469B kolhoosnikele tehtud, tavaliste sildadegs
31512 on moderniseeritud 469B aastast 1985, sai uued pidurid ja laternad ja pea iga aasta veel midagi uut, pidurivõimendi, kütteradiaatori, jahutusvedeliku paisupaagi jne,
Nii, et 469B on siis üks kehvake varjant või?Ain kirjutas:Vaata täpset kirjeldust www.uazbuka.ru/history.htm
469 sõjaväele ehitatud,valmistati 1972-1985, varjestusega süüde, reduktorsillad.
469B kolhoosnikele tehtud, tavaliste sildadegs
31512 on moderniseeritud 469B aastast 1985, sai uued pidurid ja laternad ja pea iga aasta veel midagi uut, pidurivõimendi, kütteradiaatori, jahutusvedeliku paisupaagi jne,
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Nii üks-ühele ka öelda ei saa. Sest ka 469B-l on tema tootmise käigus muudatusi tehtud. Samas 100% tõupuhast tehase kondistisoonis UAZ-i naljalt ei leia. Ikka on eelmised omanikud mingeid täiendusi/prandusi teinud ja tihti eneselegi teadmatult teiste UAZ mudeli juppidega.Ville kirjutas: Nii, et 469B on siis üks kehvake varjant või?
Tavainimese jaoks on see auto üks "villis" ja veidi teadlikum teab, et tegelikult UAZ. Neid kes mudeli numbri järgi vahet teevad on ilmselt väga väike osa. (Paraleel Land Rover'iga)
Viimati muutis Landy, L Nov 19, 2005 12:16 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ammusel nõukogude ajal tehti rahva jaoks lihtsalt odavam variant. Kõik autod tulid samast tehasest ja enamus juppe on samad. Vahe tõesti mootori süütesüsteemis ja sildades. See-eest oli UAZ-e saada põllumajanduse tarvis, sest enne Nivat polnud ju midagi teist. Aga kolhoosi esimees tahtis musta Volgat, mitte UAZ-i ja seepärast oli neid isegi "vabamüügis" ostuloa alusel eraisikutele.
Kõik uuendused tehti mõlemale variandile samaaegselt. 469B sai lisaks kiiremad sillad, mis 80-ndate teisel poolel bensukriisis tuntava edu andis. Reduktorsilda peeti ebapraktiliseks, suurem bensukulu, ja tagavarajuppidest täielik põud.
Nii et öelda kumb etem-kehvem on , sõltub kasutamise eesmärgist.
Kõik uuendused tehti mõlemale variandile samaaegselt. 469B sai lisaks kiiremad sillad, mis 80-ndate teisel poolel bensukriisis tuntava edu andis. Reduktorsilda peeti ebapraktiliseks, suurem bensukulu, ja tagavarajuppidest täielik põud.
Nii et öelda kumb etem-kehvem on , sõltub kasutamise eesmärgist.