
Ladoga 2009 - 30.05 - 07.06
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Midagi ikka.
Tr1-l oli rally etapp mille võitis Kostivere(aeg 18min)
2.Tom(20min)
3.Lukoil(20)
...
6.Viido(24)
7.Arto(25)
Seega üldarvestuses olulisi muudatusi ei ole
1.Lukoil
2.Tom +11
3.Viido +19
4.Raul(Kostivere)+15 ja +ilmselt trahv starti hilinemise eest esimesel katsel
5.Venelased +34
6.Arto +39
7.Leedukad +1h12min
16 autot alustas - täna etapile läheb vist 12-14 sest viimasel neljal on probleeme raja läbimisega(on saanud kõik vähemalt ühelt katselt max aja tabelisse).Viimane(16)koht kaotab liidrile juba üle 15h.
Tr2-s Matis oli etapil kolmas-üldarvestuses jätkab teisel kohal.
1.Venelased(212)
2.Matis(215)+1h56min
3.Venelased(214)+1h58min
4.Inglased(206) +4h50min
ATV-l sõitev Kostja on kolmandal kohal +45min
Täna on "koltsevaja" etapp kus eelmisel aastal tekkisid minul vintsiga probleemid(sidur/rihm hakkasid rabavees libisema) ja kaotasin seal liidrile üle tunni(tänu Artole sain üldse jätkata) .Arvestades tänavusi olusid usun ,et võitja sõidab etapi läbi ca 1 tunniga.
Tr1-l oli rally etapp mille võitis Kostivere(aeg 18min)
2.Tom(20min)
3.Lukoil(20)
...
6.Viido(24)
7.Arto(25)
Seega üldarvestuses olulisi muudatusi ei ole
1.Lukoil
2.Tom +11
3.Viido +19
4.Raul(Kostivere)+15 ja +ilmselt trahv starti hilinemise eest esimesel katsel
5.Venelased +34
6.Arto +39
7.Leedukad +1h12min
16 autot alustas - täna etapile läheb vist 12-14 sest viimasel neljal on probleeme raja läbimisega(on saanud kõik vähemalt ühelt katselt max aja tabelisse).Viimane(16)koht kaotab liidrile juba üle 15h.
Tr2-s Matis oli etapil kolmas-üldarvestuses jätkab teisel kohal.
1.Venelased(212)
2.Matis(215)+1h56min
3.Venelased(214)+1h58min
4.Inglased(206) +4h50min
ATV-l sõitev Kostja on kolmandal kohal +45min
Täna on "koltsevaja" etapp kus eelmisel aastal tekkisid minul vintsiga probleemid(sidur/rihm hakkasid rabavees libisema) ja kaotasin seal liidrile üle tunni(tänu Artole sain üldse jätkata) .Arvestades tänavusi olusid usun ,et võitja sõidab etapi läbi ca 1 tunniga.
Viimati muutis Vahur, T Juun 02, 2009 10:35 am, muudetud 3 korda kokku.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
-
- Rookie
- Postitusi: 16
- Liitunud: N Mär 22, 2007 8:39 pm
- Asukoht: kostivere kultuurimaja
- Kontakt:
Kus siin loogika on, et peale teist päeva järjestus:
Tr1
1.Lukoil
2.Kostivere +9min
3.Maasturid +11
4.Viido +15
Siis peale kolmandat päeva:
Seega üldarvestuses olulisi muudatusi ei ole
1.Lukoil
2.Tom +11
3.Viido +19
4.Raul(Kostivere)+15 ja +ilmselt trahv starti hilinemise eest esimesel katsel
5.Venelased +34
Praegu ei saa hästi aru kuidas peale rally etapi võitu kukkus võitja neljandaks. Aga ok, peab väikse kõne tegema sinna
EDIT: nüüd sotid selged, said +7min trahvi eile otsa.
Tr1
1.Lukoil
2.Kostivere +9min
3.Maasturid +11
4.Viido +15
Siis peale kolmandat päeva:
Seega üldarvestuses olulisi muudatusi ei ole
1.Lukoil
2.Tom +11
3.Viido +19
4.Raul(Kostivere)+15 ja +ilmselt trahv starti hilinemise eest esimesel katsel
5.Venelased +34
Praegu ei saa hästi aru kuidas peale rally etapi võitu kukkus võitja neljandaks. Aga ok, peab väikse kõne tegema sinna

EDIT: nüüd sotid selged, said +7min trahvi eile otsa.
Esimesed uudised tänaselt etapilt on TR1-s rõõmustavad
Eestlaste omavaheline esialgne seis järgmine(Viido telefonikõne põhja koostatud kiirülevaade)
Tom
Viido +10
Kostivere +12
Arto +? liikus hästi(igatahes väike vahe)
Oluline aga see et senine liider Lukoil kaotas ühes mülkas üle tunni(vahetas/remontis vintsi) ja langes ilmselt kõigist meie omadest tahapoole!
Eestlaste omavaheline esialgne seis järgmine(Viido telefonikõne põhja koostatud kiirülevaade)
Tom
Viido +10
Kostivere +12
Arto +? liikus hästi(igatahes väike vahe)
Oluline aga see et senine liider Lukoil kaotas ühes mülkas üle tunni(vahetas/remontis vintsi) ja langes ilmselt kõigist meie omadest tahapoole!
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Nüüd siis ametlikumad tulemused
Tr1
1.Tom -koguaeg kõikide katsetega 5h 25min
2.Raul 5h 42
3.Viido 5h 45
4.Arto 6h 10
Ülikõva!!! Etapi lõpuosa oli vähe muudetud pikemaks ja ajad siis vastavalt Tomil 1h 30min-ja näiteks Artol 1h 43min.-teised meie omad ka veel siia vahele.
Lukoil sai aja 3h 23min ja koguaeg on nüüd 7h 8min samuti sai kehva aja tabelis enne Artot olnud vene tiim "Aknad-Okna"-varem Ladogal käinud teavad neid küll.
Homme on kurikuulus jõeületusega(NB"Valeri ja Maidu kivi" ehk kardaanivaltsija) ning ujuvate palkidega "Lukoili" soosilla katse(kaks aastat tagasi suutsid nad seal umbes tund aega kõigil jalus olla ja teha selliseid lolluseid et oi,oi,oi).Tom stardib esimesena ja katse lõpuosa on jällegi natuke muudetud.
Tr2 -s Matis täna katsel esimene ja üldarvestuses jätkab teisena ja vahe kolmanda kohaga kasvas ca tunnile.
Pridol ja Ollel oli joonorienteerumise etapp(ca 30km) ilma keskmise kiiruse nõudeta-Prido oli olnud kõige kiirem ja Olle vist 5-6(+20min).
Ja mis peamine-masinad/tehnika kõigil korras ilm jätkuvalt ilus ning meeleolu ülev!
Tr1
1.Tom -koguaeg kõikide katsetega 5h 25min
2.Raul 5h 42
3.Viido 5h 45
4.Arto 6h 10
Ülikõva!!! Etapi lõpuosa oli vähe muudetud pikemaks ja ajad siis vastavalt Tomil 1h 30min-ja näiteks Artol 1h 43min.-teised meie omad ka veel siia vahele.
Lukoil sai aja 3h 23min ja koguaeg on nüüd 7h 8min samuti sai kehva aja tabelis enne Artot olnud vene tiim "Aknad-Okna"-varem Ladogal käinud teavad neid küll.
Homme on kurikuulus jõeületusega(NB"Valeri ja Maidu kivi" ehk kardaanivaltsija) ning ujuvate palkidega "Lukoili" soosilla katse(kaks aastat tagasi suutsid nad seal umbes tund aega kõigil jalus olla ja teha selliseid lolluseid et oi,oi,oi).Tom stardib esimesena ja katse lõpuosa on jällegi natuke muudetud.
Tr2 -s Matis täna katsel esimene ja üldarvestuses jätkab teisena ja vahe kolmanda kohaga kasvas ca tunnile.
Pridol ja Ollel oli joonorienteerumise etapp(ca 30km) ilma keskmise kiiruse nõudeta-Prido oli olnud kõige kiirem ja Olle vist 5-6(+20min).
Ja mis peamine-masinad/tehnika kõigil korras ilm jätkuvalt ilus ning meeleolu ülev!
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot

Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Ära muretse. Küll kohtunikud leiavad mingi nipi, et omad ka auhinnalise koha saaks. See ju venemaa, kus kõik on võimalik.Vahur kirjutas:Ladoga kodulehel "kurdavad" korraldajad et TR1 on muutunud Eesti tsempionaadiks(meistrivõistlusteks)
Meie omad on ikka tublid.

Näpuotsaga infot Venemaa avarustest.
Maasturid ja Kostivere sõitsid katse paari sekundilise vahega(ma olen ammu rääkinud et TR1 ja WRC on sarnased v.a. mis puutub eelarvesse).Lukoil kaotas ca 3-4min.
Viido ja Indreku aja kohta veel infot polnud.
Arto,Kairi ja Gunnar olid kaotanud aega bensiinipaagi kaitsme lahtitulemise tõttu.
Maidu jutu järgi oli ka Matisel normaalselt läinud(norm st tehnika korras ja suuri apsakaid rajal ei teinud)
Viimane sõnum Tomilt siis selline"seisud on head ja aina põnevamaks lähevad...täpsemalt hiljem" .Ootame huviga ,sest kõlab väga "poliitiliselt korrektselt" ja annab fantaasiale ruumi.
.....
Nüüd siis ametlikumad tulemused
1.Tom katse 0.55.54(2) kokku 6.21.00
2.Raul 0.55.50(1) 6.39.00
3.Viido 1.01.39(4) 6.47.00
4.Arto 1.26.42(10) 7.37.00
5.Lukoil 0.59.41(3) 8.08.00
Matis katsel teine ja ka kokku jätkab teisena(kahjuks pole aegu anda aga ilmselt kaotus esimesele ikka ca 1,5-2h
Kostja(ATV) katsel täna kolmas ja ka kokku kolmandal kohal
Homme siis ranna(pljaznaja) ja düünide(djünnaja) katsed.
Katsetega suuri ajalisi vahesid tekkida saab vaid siis kui keegi ei läbi rada või ei jõua kontrollaega.Loodame et meie omadel kõik sujub ja edu suudetakse hoida.
Sain Matise ajad:
Kaotus esimesele 2h 10min ja edu kolmanda koha ees1h 15 min
Tehnika praegu korras aga esimiste päevade kaotus tingitud peamiselt probleemidest jahutus- ja kütusesüsteemis ning midagi oli piduritel viga?
Maasturid ja Kostivere sõitsid katse paari sekundilise vahega(ma olen ammu rääkinud et TR1 ja WRC on sarnased v.a. mis puutub eelarvesse).Lukoil kaotas ca 3-4min.
Viido ja Indreku aja kohta veel infot polnud.
Arto,Kairi ja Gunnar olid kaotanud aega bensiinipaagi kaitsme lahtitulemise tõttu.
Maidu jutu järgi oli ka Matisel normaalselt läinud(norm st tehnika korras ja suuri apsakaid rajal ei teinud)
Viimane sõnum Tomilt siis selline"seisud on head ja aina põnevamaks lähevad...täpsemalt hiljem" .Ootame huviga ,sest kõlab väga "poliitiliselt korrektselt" ja annab fantaasiale ruumi.
.....
Nüüd siis ametlikumad tulemused
1.Tom katse 0.55.54(2) kokku 6.21.00
2.Raul 0.55.50(1) 6.39.00
3.Viido 1.01.39(4) 6.47.00
4.Arto 1.26.42(10) 7.37.00
5.Lukoil 0.59.41(3) 8.08.00
Matis katsel teine ja ka kokku jätkab teisena(kahjuks pole aegu anda aga ilmselt kaotus esimesele ikka ca 1,5-2h
Kostja(ATV) katsel täna kolmas ja ka kokku kolmandal kohal
Homme siis ranna(pljaznaja) ja düünide(djünnaja) katsed.
Katsetega suuri ajalisi vahesid tekkida saab vaid siis kui keegi ei läbi rada või ei jõua kontrollaega.Loodame et meie omadel kõik sujub ja edu suudetakse hoida.
Sain Matise ajad:
Kaotus esimesele 2h 10min ja edu kolmanda koha ees1h 15 min
Tehnika praegu korras aga esimiste päevade kaotus tingitud peamiselt probleemidest jahutus- ja kütusesüsteemis ning midagi oli piduritel viga?
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
SMS Ladoga äärest:
Tom juhib, meie II, Kostivere 2, Viido 3 ja Arto 4. Tehnika üldiselt OK,
Tai
Tom juhib, meie II, Kostivere 2, Viido 3 ja Arto 4. Tehnika üldiselt OK,
Tai
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- jussike
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 102
- Liitunud: P Apr 09, 2006 6:56 pm
- Asukoht: Tallinn,Nõmme.
Pilte ja juttu soomlaste lehrlt http://forums.offipalsta.com/showthread ... 823&page=2
VolvoV70 Cross CountrY 2001
Toyota HILUX 1998.TD
Toyota HILUX 1998.TD
Sai vähe pikemalt nüüd Tomiga räägitud ja panene üht-teist ka siia kirja.
Eile ja täna oli tema ja ka teiste meie omade jaoks mõned ärevad hetked.
Eilsele katsele ,kuhu Tom startis esimesena, olid korraldajad otsustanud ujuvsilla juurde saata julgestuseks maasturi kohtunikega.Ja muidugi sõitsid kohtunikud finiši poolt mööda lühemat teed sinna.Nii kohtuski Tom, omades metsatee kohta normaalset kiirust 65-70 km/h ,vastutuleva Sukiga.Olevat päris rabe moment olnud aga kokkupõrget oli õnnestunud vältida.
Tänased ärevad hetked olid düünide rajal kus üks liivamäeke oleks osutunud peaegu vallutamatuks.Probleemideta läbis etapi eestlastest(TR1-s) vaid Raul. Viido ja Tom said mäkke alles mitmendal katsel ja kontrollaja(4min) lõhkemiseni jäi aega vastavalt 20 ja 8 sekundit ning Artol aeg lõhki(st 4min x koefitsent 10=40min + etapi mitteläbimine max aeg x koefitsent 1,2=etapi aeg 42min)
Õnneks lõhkus eestlaste lähim jälitaja Lukoil enda LC-l tagasilla reduktori ning sai samuti düünidest max aja.Praegu pidid mehed mööda laagrit juppe otsima.
Järjestus siis sama mis ennegi- ainult Tomi ja Rauli vahe vaid 8 minutit-tundub et enne lõppu lähem väga kõvaks rebimiseks.
Eile ja täna oli tema ja ka teiste meie omade jaoks mõned ärevad hetked.
Eilsele katsele ,kuhu Tom startis esimesena, olid korraldajad otsustanud ujuvsilla juurde saata julgestuseks maasturi kohtunikega.Ja muidugi sõitsid kohtunikud finiši poolt mööda lühemat teed sinna.Nii kohtuski Tom, omades metsatee kohta normaalset kiirust 65-70 km/h ,vastutuleva Sukiga.Olevat päris rabe moment olnud aga kokkupõrget oli õnnestunud vältida.
Tänased ärevad hetked olid düünide rajal kus üks liivamäeke oleks osutunud peaegu vallutamatuks.Probleemideta läbis etapi eestlastest(TR1-s) vaid Raul. Viido ja Tom said mäkke alles mitmendal katsel ja kontrollaja(4min) lõhkemiseni jäi aega vastavalt 20 ja 8 sekundit ning Artol aeg lõhki(st 4min x koefitsent 10=40min + etapi mitteläbimine max aeg x koefitsent 1,2=etapi aeg 42min)
Õnneks lõhkus eestlaste lähim jälitaja Lukoil enda LC-l tagasilla reduktori ning sai samuti düünidest max aja.Praegu pidid mehed mööda laagrit juppe otsima.
Järjestus siis sama mis ennegi- ainult Tomi ja Rauli vahe vaid 8 minutit-tundub et enne lõppu lähem väga kõvaks rebimiseks.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot