Koopalaiendid
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Proovisin ühte veoauto tagumist porilauda ja tekkis idee et peaks saama mingi 17 tollise rehvi jaoks tehtud porilauast 2 koopaäärt!! Huvitab , et kas keegi teab kust võib leida veoka porilaudu nõnda väikesele rattale??? 
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tallinnas Knoke ning Mäepealse tänava Veoauto varuosade pood (seal leiab palju offroad kuvilistel kasuliku)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Järg nii kaugel, et hakkan koopalaiendeid installima.
Valikusse on jäänud 2 varianti - transportöörlint või PE300 nimeline must elastne plastik (nt 3 mm paksune).
Mida arvate, kas see plastik võiks TR3 kollil vastu pidada või mitte?
Firma, kes seda müüb (TKA Balti) väitis, et tegemist on küll väga tugeva asjaga ja kuna on ka elastne, siis ei tohiks purunemist karta, aga parem karta kui kahetseda.
Transportöörlint oleks muidu proovitud ja kindel valik, aga põhihäda on selles, et kui tema toestamata pind väga suur on, siis vajuvad totakalt lonti. HMM minu meelest on seetõttu just nurgad üles keeranud ja mingi trossiga kinni pannud.
Samast nimetatud plastikust (PE300) oli plaan teha ka põhjakaitsmed, aga seda siis paksemast ehk 10 mm lehest.
Valikusse on jäänud 2 varianti - transportöörlint või PE300 nimeline must elastne plastik (nt 3 mm paksune).
Mida arvate, kas see plastik võiks TR3 kollil vastu pidada või mitte?
Firma, kes seda müüb (TKA Balti) väitis, et tegemist on küll väga tugeva asjaga ja kuna on ka elastne, siis ei tohiks purunemist karta, aga parem karta kui kahetseda.
Transportöörlint oleks muidu proovitud ja kindel valik, aga põhihäda on selles, et kui tema toestamata pind väga suur on, siis vajuvad totakalt lonti. HMM minu meelest on seetõttu just nurgad üles keeranud ja mingi trossiga kinni pannud.
Samast nimetatud plastikust (PE300) oli plaan teha ka põhjakaitsmed, aga seda siis paksemast ehk 10 mm lehest.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Meie puhul ei ole tegemist transportöörilindiga, vaid see peaks olema poluretaan ( pärineb Tööstusplastist) sama materjali kasutavad rallimehed kivikaitsena rattakoopas.
Üldiselt hoiab kuju hasti ja kannatab ülihästi vintsutamist.
Esinurk on aga nii pikalt ilma toeta väljas, et tuli kuni parema lahenduse leidmiseni üles keerata.
Üldiselt hoiab kuju hasti ja kannatab ülihästi vintsutamist.
Esinurk on aga nii pikalt ilma toeta väljas, et tuli kuni parema lahenduse leidmiseni üles keerata.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391