Väikse läbimõõduga trossi liitmik
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Väikse läbimõõduga trossi liitmik
Kas on olemas mingi TUGEV liitmik, mis võimaldaks 2 trossi otsa kokku ühendada nii, et liitmiku maksimaalne läbimõõt ei ületaks 2-3 korda trossi läbimõõtu, kuid oleks samas kergesti avatav ja suletav?
Ehk kõige labasemalt öelduna - ühte trossi otsa oleks pressitud justkui polt ja teise trossi otsa mutter ning need saab siis omavahel kokku keerata.
Mõte on selles, et jätta auto tagant ette jooksev trossi jupp alati paigale ning saaks taha poolt vintsida ilma plokki kasutamata. Lisaks ei peaks rullikute vahelt jooksma välja 2 trossi.
Ehk kõige labasemalt öelduna - ühte trossi otsa oleks pressitud justkui polt ja teise trossi otsa mutter ning need saab siis omavahel kokku keerata.
Mõte on selles, et jätta auto tagant ette jooksev trossi jupp alati paigale ning saaks taha poolt vintsida ilma plokki kasutamata. Lisaks ei peaks rullikute vahelt jooksma välja 2 trossi.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ehh, kui käid külas, siis miks sa ei küsi.
Selle jaoks on auto ninas peenike garabiinidega tross, mis tõmmatakse koos peatrossiga auto alt läbi, kui pikka otsa taha vaja on. Siis jääb peenike tross auto alla ja kui vaja ots uuesti ette saada, siis selle peenikesega on see väga lihtne ette tagasi tõmmata.
Selle jaoks on auto ninas peenike garabiinidega tross, mis tõmmatakse koos peatrossiga auto alt läbi, kui pikka otsa taha vaja on. Siis jääb peenike tross auto alla ja kui vaja ots uuesti ette saada, siis selle peenikesega on see väga lihtne ette tagasi tõmmata.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Seda süsteemi ma mäletan, kui sa millalgi varem oled mulle seletanud. Aga seal tekib endiselt see probleem, et konks (või siis aas) peab olema piisavalt pisike, et mahuks auto raami vahel olevatest silmadest läbi.
Need silmad on mul max 20-25 mm suured... Suuremad ei oleks mahtunud.
Ehk siis jah - selle sinu kirjeldatud lihtsama süsteemi puhul peaks leidma viisi, kuidas konks kinnitada trossi külge nii, et ta sealt ära käib ja ära võttes jääks trossi poolele võimalikult väike "punn"
Need silmad on mul max 20-25 mm suured... Suuremad ei oleks mahtunud.
Ehk siis jah - selle sinu kirjeldatud lihtsama süsteemi puhul peaks leidma viisi, kuidas konks kinnitada trossi külge nii, et ta sealt ära käib ja ära võttes jääks trossi poolele võimalikult väike "punn"
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tagant poolt tõmbamise tross = tross, mis on poolil (tagavints).MahviaDeTyrk kirjutas:Ma loll nüüd ei mõista mismoodi sa Tarmo tahad siis konksu kinnitada selle tagantpoolt tõmbamise trossi otsa ??
Seda ma üritangi välja selgitada, et mismoodi ma saaks sinna konksu kinnitada, nii et see ära käib ja samas väga kompaktne oleks
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Noh,trossi otsa pead laskma Certexis teha ja koussi sisse panna ei saa. Konksu kinnitad seekliga. Ja kui vaja tagant ette tõmmata, siis võtad seekli ära ja miski peenikese trossi kinnitad sinna tavalise lahtikäiva keermestatud ketilüliga. Seal ju suured jõud ei mängi. Kuna selle lulla vahest aga 8mm tross läbi ei mahu, pead selle paigaldama otsa tegemisel aasa. Rohkem variante küll pähe ei karga...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sai lõpuks tehtud selline aas trossi otsa (8 mm tross):

Pärit on ta merejahtide arsenalist, väidetav katkemistugevus ca 6-7 tonni. Saame näha. Pressitud sai tavalise ümberringi suruva hüdropressiga.
Maksimaalne silma välismõõt on ca 1 toll - ehk siis nüüd mahub läbi vajalike aasade.

Pärit on ta merejahtide arsenalist, väidetav katkemistugevus ca 6-7 tonni. Saame näha. Pressitud sai tavalise ümberringi suruva hüdropressiga.
Maksimaalne silma välismõõt on ca 1 toll - ehk siis nüüd mahub läbi vajalike aasade.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874