Kui inimesel on lõdva lõuaga selline raha välja käia - siis milleks koinida ?
Osta üks korralik pärismaastur ja üks normaalne sõiduauto.... ja kui päris tutikad ei pea olema - jääb veel sportauto jaoks kah raha üle.
Millist aeglustiga aparaati valida
Moderaator: Moderators
-
insener007
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Subjektiivne lahmimine aitab kindlasti teemaalgatajal otsust tehaCÄÄRFIILD kirjutas:Neid liikureid ostetakse ka ilma igasuguse promota ja hinnad järelturul- 2001 a eest küsitakse 0,5 milli! Mida maksab 10a vana LC120- 90 tuhhi![]()
Aga lugedes eelnevaid jamasid LC120ga ,viskaks ma selle nn rahvamaasturi kohe nimekirjast välja
Aga väike OT ka - palun näita mulle linki või anna teada, kust saab LC120-e 90 tuhandega. Tahaks hirmsasti teada, sest läheks ja kohe ostaks selle auto siis.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Sorry OT pärast, aga 10a vanuseid LandCruisereid (10a vanuseid LC-d silmas pidades peab paratamatult rääkima eelmisest põlvkonnast) saab isegi ivake odavamalt, sugugi mitte ronte ei pea silmas vaid igati viisakaid masinaid (näiteks SEE). Arvestades seda, kui palju on meil praegu 120 tänavail vanemate mudelitega võrreldes, ma sellele küll kallimat järelturuhinda ei julgeks ennustada. Aga samas arvan, et praeguse teema alustaja ei põe eriti selle pärast, palju see auto 10a pärast maksab.tarmo kirjutas:Aga väike OT ka - palun näita mulle linki või anna teada, kust saab LC120-e 90 tuhandega. Tahaks hirmsasti teada, sest läheks ja kohe ostaks selle auto siis.CÄÄRFIILD kirjutas:Neid liikureid ostetakse ka ilma igasuguse promota ja hinnad järelturul- 2001 a eest küsitakse 0,5 milli! Mida maksab 10a vana LC120- 90 tuhhi![]()
Aga lugedes eelnevaid jamasid LC120ga ,viskaks ma selle nn rahvamaasturi kohe nimekirjast välja
Miks suudavad Quattrod ja Legacyd liikuda sageli seal, kus Patrolid-Landcruiserid kinni istuvad? Eks ikka kaalu pärast, pean silmas just pidamisega (mitte kliirensiga) seotud ekstreemolukordi ja seda siis tänavaseades, mitte mudasse uputamiseks mõeldud autode puhul. Ei hakka praegu neid kogemusi ümber jutustama, lihtsalt tee omale selgeks, milliseid maastikuomadusi vajad kõige rohkem. Aga parim soovitus siin oli minu arvates see, et osta selle raha eest nii maastur kui ka sõiduauto, neist ühe saad väga hea, kuid teisesse, mille jaoks raha napib, suhtu lihtsalt kerge huumoriga