SD33 ja SD33T erinevus

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

See pealevool on imepeenike jah aga tuleb survega ära peab ta vabalt jooksma. mõõtsin ka turbo küljest ärajooksu üle ja 13mm, võta sa nüüd kinni.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

www.turboclub.ee aitab vastata :mg
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

isakene kirjutas: Nüüd aga erinevused:

1. Erinevad kolvid. Kepsud ja vänt on samad, aga kolvid on lühemad ja üks rõngas on vähem. Loe turbofoorumist, miks kolvid erinevad on.

2. Teine nukkvõll. Turbomootori gaasijaotusfaasid on pisut erinevad.
Sedaet ei ole 1 rõngas vähem - on 3'e ja 5'e rõngaga
Kõrvuti SD33 ja SD33T kolvid - mõlemad antud juhul 5e rõngaga :shock:
Parempoolne siis vastavalt turboka kolb - ülemise rõnga soon on teras-tugevdusega.
Veel niipalju kah, et 5e rõngaga kolbide kolvisõrm on 3mm pikem (71 VS 68mm)
Pilt

Isake - kas sa oled neid kahte nukkvõlli kõrvuti võrrelnud ??

Nukkvõllidel 3 erinevat tellimiskoodi olen suutnud välja kaevata
'79-'83 SD33 = 13001-90109 & 13001-90111
'83-... SD33 & SD33T = 13001-C8600 (ehk siis '83 ja üles annab nii turbokal kui vabalthingaval sama koodi)
Küll aga väidab üks ajalehe võljalõige, et mingist ajast suurendati nukkvõlli saalede läbimõõtu - tõene/väär ??
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Nissan / Renault”