jahutusv näidiku seier hüpleb....
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
jahutusv näidiku seier hüpleb....
j cherokee 90 a. 4.0
Seier tõuseb pea 100 kriipsuni ära ja siis kolks kukub kuhugi 70 kanti alla ,siis sujuvalt tõuseb ja kolks jälle kukub ...
Kas on õhk sees ...ja kui on, kuidas kätte saab ? Ja oskab keegi soovitada kust v kelle kaudu saada termostaati, mis avaneks väheke madalamal tmp kui originaal
Seier tõuseb pea 100 kriipsuni ära ja siis kolks kukub kuhugi 70 kanti alla ,siis sujuvalt tõuseb ja kolks jälle kukub ...
Kas on õhk sees ...ja kui on, kuidas kätte saab ? Ja oskab keegi soovitada kust v kelle kaudu saada termostaati, mis avaneks väheke madalamal tmp kui originaal
Sul oli ju 2.5? (Tapal OMC-l jäi kunagi see No Bullshit kleepekas silmavanaisa kirjutas:kas tal pole mitte ploki peal, kabiini pool miskine õhutamise mutikas?
Sorry kui väga puusse panen - enda kunagisel Cherol oli selline asi...

Aga good point, peaks uurima. Pole sellepeale ise tulnudki, et taolist asja otsida plokilt...
Temperatuuri näidik hakkab siis ka valesid näite näitama kui näiteks jahutussüsteemis surve sees!
Tavaliselt ajab masin ise õhu jahutussüsteemist välja!
Keera töötaval mootoril radika kork maha ja uuri mis toimub!
Samas võib viga olla ka näidikus endas või siis anduris! Näidikute plokk maha ja asja uurima!
Tavaliselt ajab masin ise õhu jahutussüsteemist välja!
Keera töötaval mootoril radika kork maha ja uuri mis toimub!
Samas võib viga olla ka näidikus endas või siis anduris! Näidikute plokk maha ja asja uurima!
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Hallloo...salvestage nüüd palun oma kõvaketastele, et : ON ERINEVAID SÜSTEEME.
Nii surve all jaburaid Reinx-eid kui tavalisi"kork-radika-peal-lasen-õhu-välja-valan-peale" süsteeme. Eksisteerib termostaadi koja peal õhutusnipleid, eksisteerib lõdvikute ühendustes andurite kõrval kõrgeimail kohal nipleid,eksiteerib inseneride arusaamasid andurite ajutisest eemaldamisest õhutamise eesmärgil.
Pole ma ei inseneriharidusega ega matemaatiku teadmistega. Ehk mingi Õli kuskilt Garaažist ütleb:Tegelikult on iga eksemplar erinev ja tahab individuaalset lähenemist. Katalogiseerida ja süstematiseerida ja teoritiseerida võib suht kahe paralleelse sirge lõikumiseni selle teema ümber.
Kõike kaunist.
Virgo
Heinaküün
Nii surve all jaburaid Reinx-eid kui tavalisi"kork-radika-peal-lasen-õhu-välja-valan-peale" süsteeme. Eksisteerib termostaadi koja peal õhutusnipleid, eksisteerib lõdvikute ühendustes andurite kõrval kõrgeimail kohal nipleid,eksiteerib inseneride arusaamasid andurite ajutisest eemaldamisest õhutamise eesmärgil.
Pole ma ei inseneriharidusega ega matemaatiku teadmistega. Ehk mingi Õli kuskilt Garaažist ütleb:Tegelikult on iga eksemplar erinev ja tahab individuaalset lähenemist. Katalogiseerida ja süstematiseerida ja teoritiseerida võib suht kahe paralleelse sirge lõikumiseni selle teema ümber.
Kõike kaunist.
Virgo
Heinaküün
Mudas alates 2003.
Nõus.
Endal see seier juba 2 aastat niimoodi mängib. Enne seda kurat teab, ilmselt ka.
Kui seal midagi väga valesti oleks, siis oleks ta ju ammu õhku lennanud... Seega olen lähtunud põhimõttest, et ära sega kui masin töötab.
Seda ei tule mingil juhul võtta ametliku soovitusena, aga siiamaani on toiminud
zum
ka pole mehaanik, aga mingi arusaam asjadest on kujunenud. Vale või õige, ei tea. Ei viitsi vaielda ka.
Endal see seier juba 2 aastat niimoodi mängib. Enne seda kurat teab, ilmselt ka.
Kui seal midagi väga valesti oleks, siis oleks ta ju ammu õhku lennanud... Seega olen lähtunud põhimõttest, et ära sega kui masin töötab.
Seda ei tule mingil juhul võtta ametliku soovitusena, aga siiamaani on toiminud

zum
ka pole mehaanik, aga mingi arusaam asjadest on kujunenud. Vale või õige, ei tea. Ei viitsi vaielda ka.
põhimõte,et ära sega kui masin töötab-võib ju kehtida mõnede vigade puhul kuid igasugu mõõteriistade jne näidud peaksid siiski olema korralikult loetavad!
enda risul on lollitanud nii tembiandur ja õlirõhuanduri juhe.Igasugu servised ja autod on soovitanud,et teeme mootoriremonti jne aga elementaarsete asjade peale ei tule keegi!
Vanal 2,5l motol saab õhutada jahutussüsteemi traditsiooniliselt ja mingit korki või nipplit pole vaja otsida.Isegi pole huvi tundnud,et kas sihuke asi on olemas!
enda risul on lollitanud nii tembiandur ja õlirõhuanduri juhe.Igasugu servised ja autod on soovitanud,et teeme mootoriremonti jne aga elementaarsete asjade peale ei tule keegi!
Vanal 2,5l motol saab õhutada jahutussüsteemi traditsiooniliselt ja mingit korki või nipplit pole vaja otsida.Isegi pole huvi tundnud,et kas sihuke asi on olemas!