Turvapuur
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Turvapuur
Tere.
Mureks siis samurai turvapuur(4x4 vabaklass). Kuna masin lahtine siis vajalik turvapuur? Kuid kui keevitan masinale plekist katuse/osa(klaasist kuni orig.turvakaareni)kas siis peab olema veel turvapuur ka või sellest piisab.
Mureks siis samurai turvapuur(4x4 vabaklass). Kuna masin lahtine siis vajalik turvapuur? Kuid kui keevitan masinale plekist katuse/osa(klaasist kuni orig.turvakaareni)kas siis peab olema veel turvapuur ka või sellest piisab.
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Milleks on turvapuur vajalik?Selleks,et kaitsta autos olevaid inimesi ümbermineku korral.Kui sa selle plekist keevitad siis ei jää see just eriti tugev ja küljepeale maandudes pressib selle ära.Iseenesest ei ole ju midagi keerulist Samuraile taha korralik puur tekitada.Endal kindlam sõita.
Mille peale sa klaasi poolse ehk tagumise otsa mõtled toetada?
Veiko
Mille peale sa klaasi poolse ehk tagumise otsa mõtled toetada?
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Njah hetkel mure selles, et ei jõua autot valmis lihtsalt. Turvapuur tuleb sisse hiljem(ülejala ei taha ka lasta teha, aga aega pole). Nii otsin siis erinevaid võimalusi!Veiko kirjutas:Milleks on turvapuur vajalik?Selleks,et kaitsta autos olevaid inimesi ümbermineku korral.Kui sa selle plekist keevitad siis ei jää see just eriti tugev ja küljepeale maandudes pressib selle ära.Iseenesest ei ole ju midagi keerulist Samuraile taha korralik puur tekitada.Endal kindlam sõita.
Mille peale sa klaasi poolse ehk tagumise otsa mõtled toetada?
Veiko
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Seda on küll mitut puhku siin-seal juba avaldatud, aga ehk on abi...
http://eal.4x4.ee/images/stories//turvapuur.jpg
Andres
[/url]
http://eal.4x4.ee/images/stories//turvapuur.jpg
Andres
[/url]
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Kui sa vaatad:
http://www.luige-team.ee/album/main.php ... temId=3788 siis näed kuidas meie puur valmis.Kõige suurem ettevõtmine oli esiklaasi raami tegemine.
http://www.luige-team.ee/album/main.php ... temId=3788 siis näed kuidas meie puur valmis.Kõige suurem ettevõtmine oli esiklaasi raami tegemine.
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Vaja teha Uazi le (Vaba klassi pill) turvapuur, et endal julgem sõita oleks, lisaks sellele et se nõutud näiteks Väo sõidul
Aga kui teha, siis teha nii et nõuetele vastaks, ainuke asjalik link mis leidsin, sealt aga Turvakarkass ei avane http://eal.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=37
on kellegil äki mõni muu allikas välja pakkuda, kus võiks antud parameetrid leida?
Või kellegil olemas joonis või pildimaterjal kuidas Uazile puur sisse on istutatud.
Ette tänades ja tagasisidet oodates
Weix
51 21 740
weix@palto.ee
Aga kui teha, siis teha nii et nõuetele vastaks, ainuke asjalik link mis leidsin, sealt aga Turvakarkass ei avane http://eal.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=37
on kellegil äki mõni muu allikas välja pakkuda, kus võiks antud parameetrid leida?
Või kellegil olemas joonis või pildimaterjal kuidas Uazile puur sisse on istutatud.
Ette tänades ja tagasisidet oodates
Weix
51 21 740
weix@palto.ee
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Siit ehk abi:
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mo ... 230011.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mo ... 230012.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mi ... /BA-15.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mi ... /BA-16.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mi ... /BA-17.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mi ... /BA-18.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mo ... 230011.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mo ... 230012.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mi ... /BA-15.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mi ... /BA-16.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mi ... /BA-17.JPG
http://www.4x4.ee/rigs/kotkas/uaz469/mi ... /BA-18.JPG
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Neid piltte olin kunagi näinud, otsisin ka taga aga ei leidnud, Tänud Landy!
Kui nüüd leiaks Nõuded ka et ehitusel millegagi mutta ei paneks.
Tõenäoliselt võib kasutada ka Karptoru, ehk nelikant toru? 50x50 on täitsa olemas.
Kui nüüd leiaks Nõuded ka et ehitusel millegagi mutta ei paneks.
Tõenäoliselt võib kasutada ka Karptoru, ehk nelikant toru? 50x50 on täitsa olemas.
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mitte mingil juhul, ei või kasutada nelikanttoru.weix2 kirjutas:Neid piltte olin kunagi näinud, otsisin ka taga aga ei leidnud, Tänud Landy!
Kui nüüd leiaks Nõuded ka et ehitusel millegagi mutta ei paneks.
Tõenäoliselt võib kasutada ka Karptoru, ehk nelikant toru? 50x50 on täitsa olemas.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vabanda, et polnud mahti koheselt su kirjale reageerida. Vabaklassi autod peavad vastama TR1;TR2 või TR3 teh. nõuetele v.a. rehvid, seega nõudeid tuleb vaadata nende klasside teh. tingimustest.
Siin siis mõned vastused:
6.13 Turvakaared
Metallkatusega autodele peab olema paigaldatud vähemalt neljast punktist kerele kinnituv, terasest põhikaar, esimese istmerea taha.
Pehme katusega, või ilma katuseta autodele peab olema paigaldatud terasest turvakarkass, mille struktuur peab vastama FIA lisa J artikkel 253-3.
Ohutuspuuri peakaare ja külgkaare materjali minimaalsed mõõdud 45x 2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0 mm. Lubatud on ka polditavad ohutusstruktuuri osad, välja arvatud peakaar ja külgkaared.
Kohtades, kus sõitjate pead võivad kokku puutuda ohutuspuuriga, tuleb puurile paigaldada polsterdus.
Omavalmistatud puuridel peab olema 4 mm kontrollava põhikaare vertikaalosas.
Kõik turvakaarte parameetrid peavad soovitavalt vastama FIA nõuetele.
Turvakarkassi joonised hetkel leitavad : http://issuu.com/ealdoc/docs/autospordi ... aamat_2009 alates lehekülg 210 (e-raamatu lk 207)
Soovitame alati lähtuda kõige karmimatest kehtivatest nõuetest vt. autorallis kehtivad nõuded ohutusstruktuuridele. Kuna meie alal on kiirused väiksemad siis on nõuded küll pisut leebemad aga kehtivad nad siiski Teie enda heaolu/tervise huvides.
Mait Mumme
EAL 4X4 AK
Siin siis mõned vastused:
6.13 Turvakaared
Metallkatusega autodele peab olema paigaldatud vähemalt neljast punktist kerele kinnituv, terasest põhikaar, esimese istmerea taha.
Pehme katusega, või ilma katuseta autodele peab olema paigaldatud terasest turvakarkass, mille struktuur peab vastama FIA lisa J artikkel 253-3.
Ohutuspuuri peakaare ja külgkaare materjali minimaalsed mõõdud 45x 2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0 mm. Lubatud on ka polditavad ohutusstruktuuri osad, välja arvatud peakaar ja külgkaared.
Kohtades, kus sõitjate pead võivad kokku puutuda ohutuspuuriga, tuleb puurile paigaldada polsterdus.
Omavalmistatud puuridel peab olema 4 mm kontrollava põhikaare vertikaalosas.
Kõik turvakaarte parameetrid peavad soovitavalt vastama FIA nõuetele.
Turvakarkassi joonised hetkel leitavad : http://issuu.com/ealdoc/docs/autospordi ... aamat_2009 alates lehekülg 210 (e-raamatu lk 207)
Soovitame alati lähtuda kõige karmimatest kehtivatest nõuetest vt. autorallis kehtivad nõuded ohutusstruktuuridele. Kuna meie alal on kiirused väiksemad siis on nõuded küll pisut leebemad aga kehtivad nad siiski Teie enda heaolu/tervise huvides.
Mait Mumme
EAL 4X4 AK