Käru pistiku uutmoodi ühendamine
Moderaator: Moderators
Mul oli 40 kroonine saast, aga nagu juba kodanikud varem mainisid, on asi installatsiooni kvaliteedis.tarmo kirjutas: Kurb on see, et nimetatud korralikku komplekti nt Tööriistamarketis, Benis, Automaailmas ja mujal sellistes kohtades pole müügil näinud. Alati on saada ainult 50 kroonine saast, mis ei kõlba kuskile.
Tuleb teha nii nagu vene ajal - kui tehasest välja tulnud asi on pisut nigel, on vaja seda Aivar Mägi võtetega pisut järele aidata.
Grand Cherokee
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 377
- Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
- Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis
Tere
Jootke (tinutage) juhtme otsad üle, mille te kruvide alla keerate, siis sellise määrde silikooniga üle mis kaitsekihi pääle jätab või nt sellise kahurimäärde vms sellise hää tökatiga ja siis pistikukarbid kinni kruvida.
Kärupistiku olen mägiaivari teibiga ja üle mässerdanud.
Ja kui käru järel ei ole siis torkan sinna teise pistiku sisse, mis ka on sellise hea määrdega koos ja ei kurda siiani. Enda hiluxil tegin samamoodi kui pidin ta kärupistiku lühisest mahapõletama.
Jootke (tinutage) juhtme otsad üle, mille te kruvide alla keerate, siis sellise määrde silikooniga üle mis kaitsekihi pääle jätab või nt sellise kahurimäärde vms sellise hää tökatiga ja siis pistikukarbid kinni kruvida.
Kärupistiku olen mägiaivari teibiga ja üle mässerdanud.
Ja kui käru järel ei ole siis torkan sinna teise pistiku sisse, mis ka on sellise hea määrdega koos ja ei kurda siiani. Enda hiluxil tegin samamoodi kui pidin ta kärupistiku lühisest mahapõletama.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Hetke kõva ei püsi kaua!
Oman ise mitut haagist ja mitut autot konksuga ja juhtumisi on suur kogemus ka konksude paigaldamise osas oma töökojas ja ka suurt kogemust konksude müügiosas. Jah, olen näinud esinduse spetsialiteeti
. On olnud juhuseid kus mehed ei saa isegi konksu alla , sest näevad seda esimest korda ja väidavad , et ei sobi. Sõites kohale keerates konksu nurgad õigeks ja asi korras ja või õiget pidi , pole probleemi. Samas on ka elektrikute ja luksepade probleem see , et lihtsalt ei viitsita jännata igasugu määrete ja tinutamistega. Mõisa köis !!!! Ei saa kurta odavate pistikute ja otsikute üle. Tuleb siin kohal nõustuda eeskirjutajatega ja ka kindlasti SOOVITAN kõik ühendused mis tehakse joota tinaga kokku. Ka juhtme otsad mis pistikusse - otsikutesse panete kindlasti tinutage otsad üle. Kui see on tehtud siis KINDLASTI laske see pistik või otsik seest kas valget määret või silikoon määret silmini täis. Samuti kõik kontakt pinnad ja peale iga kasutust laske sutsakas seda valget määret kontaktidele ja muret pole kunagi. See , et asjad ussitavad ja siis pole tulesid jne. on meie oma laiskusest. Mina kasutan odavaid , aastate jooksul pole keegi tagasi tulnud , keegi pole kurtnud ja seda juhul kui on nii talitatud kui siin rääkisin. See 50-60 kr. määrde pudel säästab teid kõiki nendest muredest. Ja kui kellelgi on lisa infot vaja siis palun julgelt. Paigaldame ka täiesti uutele autodeleja ka releeplokki vajavatele masinatele asjad esindusega kooskõlastatult külge. Nii , et garantii jääb alles.

me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Õige jutt Heinzal. Suvalise pistikupesajunni saab aastateks pidama, kui pisut paigaldades vaeva näha. Olen alati kõige odavamaid pesasid ostnud ja kõik peavad. Paigaldusel panen pesa alla tüki pehmet kummi, teen pesa seest paksult korrosioonitõrjemäärdega kokku ning kohale keeramisel teen pesa serva paksult mastiksiga kokku, et vesi pesa korpusesse ei pääseks juhtmete läbiviigu vahele lasen silikooni. Kui käru parajasti taga ei ole, käib pessa ilma kontaktideta otsast kinnine pistik, mille ümber mähitud isoleerteipi, et tihedalt pessa istuks. Aegajalt kasutamise käigus saab kontaktidele ka määret lastud ja ongi kõik, pesad püsivad aastaid.
Ja paigalduskvaliteet ei ole probleemiks ainult meil. Peaaegu eranditult kõigile vanadele Soomest tulnud maasturitele on pesa tavaliste juhtmevarastega põhja alt porikoopa tagant külge ühendatud. Tagajärjeks mitte ainult mittetöötav pistik vaid ka kõik läbi mädanenud autojuhtmed. Neid autosid ei jõua üles lugeda, mille all juhtmeid lappimas olen käinud, patroli juhtmevärvid on juba pähe kulunud...
Ja paigalduskvaliteet ei ole probleemiks ainult meil. Peaaegu eranditult kõigile vanadele Soomest tulnud maasturitele on pesa tavaliste juhtmevarastega põhja alt porikoopa tagant külge ühendatud. Tagajärjeks mitte ainult mittetöötav pistik vaid ka kõik läbi mädanenud autojuhtmed. Neid autosid ei jõua üles lugeda, mille all juhtmeid lappimas olen käinud, patroli juhtmevärvid on juba pähe kulunud...

Kui tinutuskolbi käepärast pole, tasuks kasutada ühendustes juhtmehülsse, mida saab näiteks Würth´ist vastavalt juhtme jämedusele. Tasuks eelistada plastotsaga hülsse, need toetavad juhet pikemalt. Kindlasti peab hülsside paigaldusel kasutama spets tange, tavaliste näpitsatega pole mötet hülssi laiaks litsuda, ühendus ei jää kestma.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nii - nüüd oli tarvis järjekordset sellist KORRALIKKU kärupistiku pesa osta, aga tuli välja, et Amserv neid enam ei müü. Kas keegi oskab juhatada, kust veel sellist asja osta saaks? Kate peab olema tihendiga ja muidu porikindel.tarmo kirjutas:Lihtsalt infoks, et mitte-originaal pesasid-pistikuid on ka väga korralikke saada. Näiteks ka mina vahetasin iga 6 kuu tagant Cruiseril seda käru pesa. Lõpuks puht juhuslikult tuli Amservis jutuks, et on ka vähe parem komplekt olemas. Maksis ta ca 400 krooni (sisaldas pesa + juhtmeid), kuid asi on seda väärt. Pesa on korralike kummitihenditega, pori ja soola jms pole veel sinna sisse läinud. Ei ole enam kordagi olnud ka seda jama, et peab liigutama pistikut pesas, et mingi tuli ühendust annaks jne.
Kurb on see, et nimetatud korralikku komplekti nt Tööriistamarketis, Benis, Automaailmas ja mujal sellistes kohtades pole müügil näinud. Alati on saada ainult 50 kroonine saast, mis ei kõlba kuskile.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tänud, asi leitud mõni aeg tagasi.
Esimesena jäi ette Autoeksperdi kauplus, kus ilmselt sama asi müügil oli. Maksis koos juhtmekomplektiga 120 kr.
Esimesena jäi ette Autoeksperdi kauplus, kus ilmselt sama asi müügil oli. Maksis koos juhtmekomplektiga 120 kr.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874