XADO jeebu mootorisse

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

säinas kirjutas:teistpidi küsimus, et mis võib kulunud olla, kui ainult 5 käik ulub koormuse all. hääl on selline suht kõrge, ulumise moodi. ja mis õli võis sees olla, et enne õlivahetust ei ulunud?
Kui su Seat on Cordoba vms Vw Polo analoog, siis on tõenäusus, et tegemist on viienda käigu hammakaga. Nimelt jäävad 5 käik mingi disainiveatõttu kohati kuivale ja seega käiab laagri läbi, mille järel läheb mingi hetk ka 5 käigu hammasrataste paar. VW'nile maksis vahetuskomplekt 3k Forsis.

Kasutaja Trammijuht vahetas ühel Polol just ära, kui huvi on võta temaga ühendust.

Urmas
5038572
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

Kui su Seat on Cordoba vms Vw Polo analoog, siis on tõenäusus, et tegemist on viienda käigu hammakaga. Nimelt jäävad 5 käik mingi disainiveatõttu kohati kuivale ja seega käiab laagri läbi, mille järel läheb mingi hetk ka 5 käigu hammasrataste paar. VW'nile maksis vahetuskomplekt 3k Forsis.


Oletatav põhjus on ka see, et 5-nda käiguga jöristatakse linnakiirusel,
kuna pöördeid ei ole, pole ka õli loomuliku pritsimist 5-nda käigu
hammasrattale-laagritele.

see on minu kogemus elust enesest.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
Kriisa
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: L Jaan 28, 2006 5:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kriisa »

Autokoolid ju ainult sellist juttu räägivadki, et linnas tuleb iga hinna eest viies käik sees hoida. See on liiga suur üldistamine. Tõsi, paljud masinad sõidavad sedamoodi küllaltki edukalt, kui pikemas perspektiivis võib olla osadele agregaatidele kahjulik.
Omal ajal läksid ka Lada viiesed kastid sellepärast rikki, et kokkuhoiu nimel topiti viies käik liiga väiksel kiirusel sisse.
Kokkuhoid ja sääst ei ole alati see mis tundub olevat. Teinekord on nii, et kokku hoides kaevame hoopis endale ise auku.
LR90 kirjutas:Kui su Seat on Cordoba vms Vw Polo analoog, siis on tõenäusus, et tegemist on viienda käigu hammakaga. Nimelt jäävad 5 käik mingi disainiveatõttu kohati kuivale ja seega käiab laagri läbi, mille järel läheb mingi hetk ka 5 käigu hammasrataste paar. VW'nile maksis vahetuskomplekt 3k Forsis.


Oletatav põhjus on ka see, et 5-nda käiguga jöristatakse linnakiirusel,
kuna pöördeid ei ole, pole ka õli loomuliku pritsimist 5-nda käigu
hammasrattale-laagritele.

see on minu kogemus elust enesest.
Kasutaja avatar
säinas
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: T Mär 31, 2009 6:13 pm
Asukoht: Maramaa

Postitus Postitas säinas »

seat ibiza 44 kw, 95 a, on masin.
kuna teistel käikudel pole mingit võõrast häält, kahtlustan laagreid.
viimane kord, kui viiendat käiku proovisin, undas ka käiguga pidurdamise pealt. seda varem polnud. tuleva nädala lõpus võtan lahti.
Kasutaja avatar
säinas
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: T Mär 31, 2009 6:13 pm
Asukoht: Maramaa

Postitus Postitas säinas »

sellel ei peaks õlituse küsimus olema, viienda käigu rattad ei peaks ju kuskil eraldi asuma, vist sama võlli peal. või pole?
Kasutaja avatar
Taavi2101
Fitting 38"
Postitusi: 253
Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393

Postitus Postitas Taavi2101 »

Undavad üldiselt diffri laagrid

5.käik sellel kastil eraldi ja peese läheb üldjuhul õlituse pärast ,õli ei jõua
5.käigu juurde ja tõmbab laagri kinni ja ongi äda käes.
On olnud ka juhuseid kus näiteks HAVOLINE 75w-90 õliga kas undab ja käigud ei taha sisse minna
ja kui paned CASTROL-i 75W-90 sisse ei unda ja käigud lülituvad normaalselt
Kasutaja avatar
säinas
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: T Mär 31, 2009 6:13 pm
Asukoht: Maramaa

Postitus Postitas säinas »

nüüd vist juba hilja õli vahetada, kisa on liiga suur, parem lasen kasti maha võtta ja vaatab üle.
Kasutaja avatar
säinas
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: T Mär 31, 2009 6:13 pm
Asukoht: Maramaa

Postitus Postitas säinas »

kui sa tark mees oleks, saaks sa aru, et ma ise ka tean, et ma loll olen.
Kasutaja avatar
säinas
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: T Mär 31, 2009 6:13 pm
Asukoht: Maramaa

Postitus Postitas säinas »

ma juba kartsin, et sa kõva mees oled
Kasutaja avatar
säinas
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: T Mär 31, 2009 6:13 pm
Asukoht: Maramaa

Postitus Postitas säinas »

LR90 kirjutas:Oletatav põhjus on ka see, et 5-nda käiguga jöristatakse linnakiirusel,
kuna pöördeid ei ole, pole ka õli loomuliku pritsimist 5-nda käigu
hammasrattale-laagritele.

see on minu kogemus elust enesest.
mis õli pritsimisest on jutt? õli tase peaks olema selline, et ka ülemine hammasratas istub poolest saati õlis.

konkreetselt minu kast läks perse sellega, et õli pandi õlivahetusel sisse käiguanduri avast, nagu hiljem selgus. siis küll ainult pritsib. tegelik punn on üsna märkamatus ja kättesaamatus kohas, ka tunduvalt kõrgemal.

lasin nõellaagri ära vahetada, jäi enamvähem vait. teravama kuulmisega inimest tõenäoliselt häiriks.
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”