
tänavaseades Jimny TR-1-ks
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Tänan mõttevahetuse eest, eks kõigi jutus terake tõtt. Jah, tõelised autod tehakse ise, aga kasutatakse ka teiste endast targemate ja osavamate abi, kui vaja. Aga kui ise keevitaja pole, aga oskad välja mõelda ja näpuga näidata ja tahta väga konkreetseid asju mis ka toimivad tegelikkuses? Samas minu tagasihoidlik soov oligi ju vaid TR-1 ja lapates tehnilisi nõudeid, siis et ega väga palju ju muuta ei saagi?(kui olla aus) TR-3 on tõesti ju omalooming ja teed just täpselt enda tagumiku ja rusika tugevuse järgi.
P.S. Rahakott pole väga paks.
P.S. Rahakott pole väga paks.

Tüüpiline situatsioon. Mehel on mure ja otsib lahendust. Selle asemel tekitatakse probleeme juurde. Kas tõesti on kõikidel ehitajatel niipalju tööd, et ei jõua väikest teenust osutada?
Olen ise korduvalt parandanud teise mehe ehitatud TR1 masinat ja pole seal mingit raketiteadust. Minu algsed rumalad küsimused olid pigem tingitud sellest, et ma lukksepa ametist suurt midagi sel hetkel ei teadnud. Kui põhja alla on poltidega paigaldatud plaat, siis poltide eemaldamiseks ei pea sa just ise seda sinna paigaldanud olema.
Võistlusmasinad käivad aeg-ajalt ikka käest kätte. Ei tea küll kedagi, kes on pidanud auto maha kandma, sest ei tea kust vintsijuhtmed jooksevad. Pigem on küsimus kuidas auto parendatud on. Kui mingi isehakanud autoinseneer on üritanud läbi perse hambaid pesta siis tõesti on vaid tema võimeline õige soolika kaudu hiljem hambaharja kätte saama. Loogiliselt kokku pandud asja on võimalik ka loogiliselt lahti võtta.
Urmas
Olen ise korduvalt parandanud teise mehe ehitatud TR1 masinat ja pole seal mingit raketiteadust. Minu algsed rumalad küsimused olid pigem tingitud sellest, et ma lukksepa ametist suurt midagi sel hetkel ei teadnud. Kui põhja alla on poltidega paigaldatud plaat, siis poltide eemaldamiseks ei pea sa just ise seda sinna paigaldanud olema.
Võistlusmasinad käivad aeg-ajalt ikka käest kätte. Ei tea küll kedagi, kes on pidanud auto maha kandma, sest ei tea kust vintsijuhtmed jooksevad. Pigem on küsimus kuidas auto parendatud on. Kui mingi isehakanud autoinseneer on üritanud läbi perse hambaid pesta siis tõesti on vaid tema võimeline õige soolika kaudu hiljem hambaharja kätte saama. Loogiliselt kokku pandud asja on võimalik ka loogiliselt lahti võtta.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com