Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Sai pandud uued vedrud ja natukene autot kõrgemaks tõstetud. Peale mõningast sõitu on tagasild reduktori juurest õline. Tundub et õli tuleb sealt, kus kardaan siseneb silda. Lisaks on hakanud sild undama.
Milles võib olla häda? Auoks sj413
Kui palju teo nurk ülessepoole tõusis tõste tagajärjel? Ehk oled jätnud teo ülemise laagri kuivale ja nüüd kuri karjas? Või siis lihtsalt saabus aeg, kus laagrid lõpetasid difris oma töölepingu.
EI ole eriti palju ülespoole. Kontrollkorgist tuli igatahes õli ohtralt. Võimalik et llihtsalt aeg on otsa saanud. Aga kui laagrid läbi, miks siis hommikuks silla all õliloik on?
Pole enne sillaga kokkupuudet olnud, ei tea kui suure töömahu ja kuluga tuleb arvestada?
Kui ulub ilma vibrata, siis on tavaliselt difri laagrid. Kui vibraga, siis teo laagrid. Miks tilgub - ilmselt on teo tihend aja ära elanud. Ega sul auto seisnud kaua pole? Kui jah, siis sõida mõnda aega ja nii mõnigi kord juhtub, et tilkumine jääb järgi. Kuigi see on märk poorsest pinnast teol, mis sõiduga puhtaks läheb ja seistes jälle kergelt rooste kipub minema.
Tundub, et viga tõsisem, kuna kui vedu järgi siis kostub selline perioodiline urin (nagu oeks mõni hammas kuskilt puudu), kui vedu pole siis see kummaline urin ka puudub. Eks tuleb silda lammutama hakata
karli kirjutas:Tundub, et viga tõsisem, kuna kui vedu järgi siis kostub selline perioodiline urin (nagu oeks mõni hammas kuskilt puudu), kui vedu pole siis see kummaline urin ka puudub. Eks tuleb silda lammutama hakata
Lõhnab siiski difri laagrite järele, a'la kerge lõtk ja pinnad poorsed.
EDIT: Aga ega urinat ei põhjusta hoopis kardaan? Rist, või pikinuut? Peale tõstet kas ristide nurgad jäid samaks mõlemast otsast? Kui urin tuli peale tõstet, siis ehk hoopis ristide nurgad paigast ära.
Natuke lugemist: http://jr.lahe.net/car/chevy/mod/mod8/index.html