Taurage 2009, 4x4 FIA NEZ I etapp
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Tulemused leiab: http://eal.4x4.ee/
Juhiload olid tal varemK.Kotkas kirjutas:Õpilane Andres sai oma juhiloa kätte.e.p. kirjutas:tehnikat läks mitu treilaga , kuidas teistel läks ?
meie "kõikvõimsad" tr3 masinad?

Meil peaks ju lausa pilt olema kus ta tunnistuse õpetajalt kätte saab.
Priit
QKulgur
p.s. tore oli üle pikaaja nii palju Eestlasi välissõidul näha, igati tore üritus oli.
Viimati muutis TR Pjätt, T Apr 28, 2009 4:03 pm, muudetud 1 kord kokku.
Minu poolt kommentaariks, et "piletiga" mul ei vedanud, sest lootsin saada "sookatse sõitu"TR Pjätt kirjutas:Juhiload olid tal varemK.Kotkas kirjutas:Õpilane Andres sai oma juhiloa kätte.e.p. kirjutas:tehnikat läks mitu treilaga , kuidas teistel läks ?
meie "kõikvõimsad" tr3 masinad?aga nüüd on läbitud koolitus TR3-s sõitmiseks. Teooria eksam muidugi on veel ees aga selle pärast ma ei mureteks, selle annab pähe õppida.
Meil peaks ju lausa pilt olema kus ta tunnistuse õpetajalt kätte saab.
Priit
QKulgur


Tervitades,
Andres
P.S. minu käes on rauasaag ja ma ei tea kellele see ära tuua.
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Sellest nädalavahetusest on kindlasti kõigil palju rääkida aga panen siia mõned read ka teistele lugeda...
Meie(Are,Margus,Toomas) lõbus sõit "Ratturite" võistkonnaga(Arto,Kairi,Gunnar) kulges kuni Taurage sildini hästi,kuni lõpetas töö Arto Voyageri käigukast.Siis ootasime järgi tagant tuleva Star teami(Alvar) ja saime peale keskööd ka lõpuks hotelli.
Hommikul olematu tehniline kontroll(küsimus:kas teil rehvid lähevad mõõtu???keegi ei mõõtnud)ja õhtul start.
Sel aastal oli kogu trass oluliselt kuivem ja sealt ka palju kiiremad ajad.
Kokkuvõttes oleme rahul(2 aastat neljandad ja seekord 3 koht) aga arenguruumi on endiselt.
Kuna Arto Voyager oli "pikalt"remondis pidime omale koju saamiseks otsima uue transpordivahendi,milleks osutus väga mugav Amitransi reisibuss(tänud Kaupole
)
Kokkuvõtteks teistele võistlejatele,julgen seda võistlust kindlalt(isegi esimeseks) võistluseks soovitada.
Meie(Are,Margus,Toomas) lõbus sõit "Ratturite" võistkonnaga(Arto,Kairi,Gunnar) kulges kuni Taurage sildini hästi,kuni lõpetas töö Arto Voyageri käigukast.Siis ootasime järgi tagant tuleva Star teami(Alvar) ja saime peale keskööd ka lõpuks hotelli.
Hommikul olematu tehniline kontroll(küsimus:kas teil rehvid lähevad mõõtu???keegi ei mõõtnud)ja õhtul start.
Sel aastal oli kogu trass oluliselt kuivem ja sealt ka palju kiiremad ajad.
Kokkuvõttes oleme rahul(2 aastat neljandad ja seekord 3 koht) aga arenguruumi on endiselt.
Kuna Arto Voyager oli "pikalt"remondis pidime omale koju saamiseks otsima uue transpordivahendi,milleks osutus väga mugav Amitransi reisibuss(tänud Kaupole


Kokkuvõtteks teistele võistlejatele,julgen seda võistlust kindlalt(isegi esimeseks) võistluseks soovitada.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Pajatan ka mina paar sõna võistluse kohta. Seekord olin siis Carservice meeskonnas.
Võistluse esimene päev oli väga huvitav. Orienteerumine toimus peamiselt turbaväljal ja selle äärsetel aladel. Rada oli selline korralik TR1 rada, mis tähendab, et sõita sai, aga vintsita polnud mitte midagi teha. Meil õnnestus esimest päeva võtta kui mõnusat safarit, sest liikusime koos Maasturitega ning lõbusa, kuid samas väga põneva päeva lõpuks saavutasime meie 3. koha ja Maasturid 4. koha.
Teine päev erines aga esimesest kardinaalselt. Turvas vahetus kruusa ja liivaga ning sõitsime 3 sprintorienteerumist kolmes erinevas karjääris. Enne esimest katset olime Reimoga mõlemad täiesti Zombied ja põhimõtteliselt mitte mingit võistlemise tunnet ei olnud sees. Kuid teadagi, pärast stardipiiksu muutus kogu olukord kardinaalselt. Saime Reimoga kõvasti joosta ja meie strateegia karjääris töötas ka ideaalselt ning tulemuseks päeva parim aeg. Teine katse oli vanade Leedu huntide jaoks tuttav Keraamika, mis õnnestus meil ka praktiliselt ühegi viperuseta. Kui vaid välja arvata meie boonus-veekatse
. See tähendab seda, et me üritasime ühte punkti otse minna, sest nägime, et kõrge pilliroo sees on sõidetud. Paraku ei osanud me keegi karta, et seda on arvatavasti TR3'ga tehtud ja meie Wrangleri nina kadus hetkega vee alla. Päris ärev hetk oli
Kolmas katse oli veel kiirem ja veel lühem ning meil õnnestus jälle saavutada hea rütm ja tempo ning tulemus oli jälle vastav.
Päeva viimane katse oleks küll võinud olemata olla, kuid siiski. Põhimõtteliselt pidime sõitma autokrossi rajal 5 ringi võimalikult kiiresti, mis oleks sobinud wranglerile ideaalselt, kui oleks bensupump vähegi paremas korras olnud. Tulemus oli hea siiski.
Kokkuvõttes on ka minu silmis Leedu võistlus üks paremaid. Seda ka just sellepärast, et kui välja arvata turba katse, on rada täiesti sõidetav, kuid samas on väga huvitav. Lisaks pean ma ära mainima ka enda seekordsed meeskonnakaaslased, kellega oli tõeline rõõm ja au koos sõita
(habe prillidega ning mina ja reimo)
Järgmine aasta Leedus näeme!
Urvo
Võistluse esimene päev oli väga huvitav. Orienteerumine toimus peamiselt turbaväljal ja selle äärsetel aladel. Rada oli selline korralik TR1 rada, mis tähendab, et sõita sai, aga vintsita polnud mitte midagi teha. Meil õnnestus esimest päeva võtta kui mõnusat safarit, sest liikusime koos Maasturitega ning lõbusa, kuid samas väga põneva päeva lõpuks saavutasime meie 3. koha ja Maasturid 4. koha.
Teine päev erines aga esimesest kardinaalselt. Turvas vahetus kruusa ja liivaga ning sõitsime 3 sprintorienteerumist kolmes erinevas karjääris. Enne esimest katset olime Reimoga mõlemad täiesti Zombied ja põhimõtteliselt mitte mingit võistlemise tunnet ei olnud sees. Kuid teadagi, pärast stardipiiksu muutus kogu olukord kardinaalselt. Saime Reimoga kõvasti joosta ja meie strateegia karjääris töötas ka ideaalselt ning tulemuseks päeva parim aeg. Teine katse oli vanade Leedu huntide jaoks tuttav Keraamika, mis õnnestus meil ka praktiliselt ühegi viperuseta. Kui vaid välja arvata meie boonus-veekatse


Päeva viimane katse oleks küll võinud olemata olla, kuid siiski. Põhimõtteliselt pidime sõitma autokrossi rajal 5 ringi võimalikult kiiresti, mis oleks sobinud wranglerile ideaalselt, kui oleks bensupump vähegi paremas korras olnud. Tulemus oli hea siiski.
Kokkuvõttes on ka minu silmis Leedu võistlus üks paremaid. Seda ka just sellepärast, et kui välja arvata turba katse, on rada täiesti sõidetav, kuid samas on väga huvitav. Lisaks pean ma ära mainima ka enda seekordsed meeskonnakaaslased, kellega oli tõeline rõõm ja au koos sõita


Järgmine aasta Leedus näeme!
Urvo
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Nagu Taurages on juba heaks tavaks saanud on tegemist suurepäraste suitsukaladega!srock kirjutas:Mis ka siis auhundadeks olid,piltidelt paistavad mingid kiletatud svantsud

Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Hmm jääb mulje nagu oleks rikkeid esinenud rohkem kui 1 massinal ...tai kirjutas:Kas taurage hea tava on ka see, et kõik eestlaste voyagerid lähevad rikki?Nagu Taurages on juba heaks tavaks saanud on tegemist suurepäraste suitsukaladega!
Statistika mõttes võib Nimistusse lisada kyll eestis aga siiski voyager ja eestlase oma ja offroadi sõbra aparaadi,
mille turbo pilbastus. Kui kuskil läheb hästi siis millegi arvelt

Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179