Izusu Trooper 2.8Tdi 89a.
Moderaatorid: Landy, Moderators
Izusu Trooper 2.8Tdi 89a.
Käisin ostusooviga ühte isendit kaemas:
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuu ... t_id=10697
autol enam vähem välimus(loe: mingisugune kereremont, mitte kaptrem. uue värvi alt rooste mullitab mõnest kohast). Raam üldiselt ok. Paremp. pooltelje kumm vajab vahetamist(katki), müüa sõnul 2 nädalat seisnud, enne käivitamist oli õli normis, käivitus hästi, käib ühtlaselt, kuid hirmsat sinist ajas tagant välja.....käis mõnda aega soojemaks, tegime proovisõitu-sõitis....kuid tühikäigul jäi nati sinist välja ajama(mitte niipalju kui alguses). Kas probl. võib olla süütenurgas, kütuses(kasutab sinist), pihustites või muus?Sellist õlipõlemise haisu nagu polnud, vaid nagu kütuse mitte täielik põlemine oleks olnd...pole nii spets ka sel alal. Esiklaasis mõra, üv. aegunud(lubas kohe ära teha kui diiliks läheb-kuidas iganes siis). Palju võib maksta esiklaas?
Jamasi oli veel: süütevõti oli süütelukku pooleks keeratud(käivitada muidu sai), lubas uue süüteluku kaasa anda!
Autom. rummulukkude asemele oli pandud manuaalsed, kuid käsitsi keerata ei jõudnud-hubid olid FREE peal....proovisime lume peal aeglustiga kas võtab rattad ringi-võttis, 4 vedu toimis, kuid imelik oli see et rummulukud polnud peale keeratud....müüa ise väitis suure suuga et kõik on autom. rummulukud(ju ei teadnud ise neist midagi).
Nende kohapealt sain juba Landy´lt info kätte.
Kuid paljudel siin keskkonnas muidu üldse sellise mootoriga Troopereid on? On nad vastupidavad, head, vms ...on mingeid anomaaliaid esinenud?
Teine masssin mida jahin on 2.5Tdi Pajero 90a -see juba teine teema-teine jutt!
Kumb oleks sinu(kogenud foorumlane maasturiga) valik( Pajero vs. Trooper)
Tänud kõigile vastajatele!
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuu ... t_id=10697
autol enam vähem välimus(loe: mingisugune kereremont, mitte kaptrem. uue värvi alt rooste mullitab mõnest kohast). Raam üldiselt ok. Paremp. pooltelje kumm vajab vahetamist(katki), müüa sõnul 2 nädalat seisnud, enne käivitamist oli õli normis, käivitus hästi, käib ühtlaselt, kuid hirmsat sinist ajas tagant välja.....käis mõnda aega soojemaks, tegime proovisõitu-sõitis....kuid tühikäigul jäi nati sinist välja ajama(mitte niipalju kui alguses). Kas probl. võib olla süütenurgas, kütuses(kasutab sinist), pihustites või muus?Sellist õlipõlemise haisu nagu polnud, vaid nagu kütuse mitte täielik põlemine oleks olnd...pole nii spets ka sel alal. Esiklaasis mõra, üv. aegunud(lubas kohe ära teha kui diiliks läheb-kuidas iganes siis). Palju võib maksta esiklaas?
Jamasi oli veel: süütevõti oli süütelukku pooleks keeratud(käivitada muidu sai), lubas uue süüteluku kaasa anda!
Autom. rummulukkude asemele oli pandud manuaalsed, kuid käsitsi keerata ei jõudnud-hubid olid FREE peal....proovisime lume peal aeglustiga kas võtab rattad ringi-võttis, 4 vedu toimis, kuid imelik oli see et rummulukud polnud peale keeratud....müüa ise väitis suure suuga et kõik on autom. rummulukud(ju ei teadnud ise neist midagi).
Nende kohapealt sain juba Landy´lt info kätte.
Kuid paljudel siin keskkonnas muidu üldse sellise mootoriga Troopereid on? On nad vastupidavad, head, vms ...on mingeid anomaaliaid esinenud?
Teine masssin mida jahin on 2.5Tdi Pajero 90a -see juba teine teema-teine jutt!
Kumb oleks sinu(kogenud foorumlane maasturiga) valik( Pajero vs. Trooper)
Tänud kõigile vastajatele!
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Sinine diislilõhnaline suits on kehvast pihustist. Kui enne müüki kaua seisnud on, siis tõenäoline, et läheb peale pihustipuhastusvahendi kasutamist üle, aga ega pihustiremont ka miljonit maksa. Mul peaks jooks 2.8 pihusteid vedelema ka kusagil.
Esiklaas - kasutatud ca 500, uus 1000 ringis. Kasutatu saab minult.
Mootorid - pommikindlad on jaapanlastest vaid Landcruiseri ja Patroli suured (üle 3 liitri) ridakuuesed. Ülejäänud on mootorid nagu mootorid ikka, alati võib juhtuda...
Plokikaaned on nii trooperil kui pajerol mõlemal nõrgaks kohaks, nagu alumiiniumkaanega turbodiislitel ikka.
Pajero ja Trooperi vahel erinevus - paneks nad üsna ühte patta. Trooper ehk pisut väiksem koos kõige sellest tulenevate sõiduomadustega.
Esiklaas - kasutatud ca 500, uus 1000 ringis. Kasutatu saab minult.
Mootorid - pommikindlad on jaapanlastest vaid Landcruiseri ja Patroli suured (üle 3 liitri) ridakuuesed. Ülejäänud on mootorid nagu mootorid ikka, alati võib juhtuda...

Pajero ja Trooperi vahel erinevus - paneks nad üsna ühte patta. Trooper ehk pisut väiksem koos kõige sellest tulenevate sõiduomadustega.
tänud sulle-võtan pakkumised arvesse!isakene kirjutas:Sinine diislilõhnaline suits on kehvast pihustist. Kui enne müüki kaua seisnud on, siis tõenäoline, et läheb peale pihustipuhastusvahendi kasutamist üle, aga ega pihustiremont ka miljonit maksa. Mul peaks jooks 2.8 pihusteid vedelema ka kusagil.
Esiklaas - kasutatud ca 500, uus 1000 ringis. Kasutatu saab minult.
Mootorid - pommikindlad on jaapanlastest vaid Landcruiseri ja Patroli suured (üle 3 liitri) ridakuuesed. Ülejäänud on mootorid nagu mootorid ikka, alati võib juhtuda...Plokikaaned on nii trooperil kui pajerol mõlemal nõrgaks kohaks, nagu alumiiniumkaanega turbodiislitel ikka.
Pajero ja Trooperi vahel erinevus - paneks nad üsna ühte patta. Trooper ehk pisut väiksem koos kõige sellest tulenevate sõiduomadustega.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Eestis OLI üks LR 110, mille tdi mootorile oli vahele ehitatud.vip001 kirjutas:on keegi tdi ilma coolerita motole vahejahuti peale aretanud? on ka efekti, lihtne teostatav või mõttetu?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Trooperi juppidega on jah väike jama. Neid eriti saada ei ole. Mul on endal kah probleem. Lammarites ei ole bensu paake ka mitte
Aga ma sellepärast ennast heidutada ei lase. Tuttav rääkis et selle sobivad osad Opeli , UAZi jupid. aga millised täpselt, seda öelda ei oska.

Aga ma sellepärast ennast heidutada ei lase. Tuttav rääkis et selle sobivad osad Opeli , UAZi jupid. aga millised täpselt, seda öelda ei oska.
53 43 93 47 Mihkel
Nissan Patrol 3.3 D
Nissan Patrol 3.3 D
-
- Rookie
- Postitusi: 13
- Liitunud: E Apr 27, 2009 10:22 pm
-
- Rookie
- Postitusi: 13
- Liitunud: E Apr 27, 2009 10:22 pm