Julgen väga soojalt soovitada, olen ise möned aastad tagasi seda soomes vaatamas käinud. Ütleme nii, et minu nägemust mööda on dragrace selle körval koera okse.
Päris tore on tunda kuidas maa vappub möne sellise eluka mööda müdistamise ajal, ja diislite söitu on parem vaadata ntx vihmavarjuga, sest see tahm mis korstnast väljub sajab lumena publiku peale tagasi....
Ei tea kuidas euroopas lubatakse sellist suitsu masina torust tulla
Muidu on ju küll, et kõik asjad aetakse nii minimaalseks CO-d ja kõik muu, et ei reostaks loodust jne jne
Diiselmootori töötamisel tekib CO'd vähe. St. et see must suits pole teps mitte CO vaid põlemata mootorikytus. Tehnoylevaatusel muide diiselmootoritel kah ei mõõdeta mitte CO'd vaid suitsu läbipaistvust.
Täna sai terve päeva võistlusi vahitud. Ütleks lihtsalt ühe sõna ... ÄGE!
Õhtuks oli nägu tahmane kergelt. Kuna seda lihtsalt oli nii palju õhus lendamas. Ühte peab veel ütlema, et sõidavad vist miski bioküttega rohekemalt, kuna pidevalt oli kõht tühi ja friika hais üleval kui must korsten välja tuli. Muidu oli täitsa põnev vaadata Compact Diislite tõmbamisi, millel peal paariliitirsed asjandused, aretavad oma 600 HP'd ja omavad maksimum pöördeid 8000RPM juures ning must korsten on nii jäme ja nii must, et juht peab istmel poolvildakil ette vahtima et rada näha. Stardis oodatakse oma 10 sekundit, enne kui turbo täiskiiruse sisse saab ja seejärel antakse koos metanooli-lisapritsega täiega hagu. Purunemistest kuuldavaim oli ühe turbo lõhkemine (nii sain hiljem pitis aru) ilge pauguga ja nähtavaim oli siduri ülesseütlemine maailmatu tossu saatel.
Filmi tegin kah, aga seda siis kui Eestis tagasi olen. Homme olen paar päeva Nürburgringi Nordschleifel ja siis tagasi.
To Pilgrems: Jah, seal nägin VW ja Audi diisleid aiste vahel ja oli ka täiesti tundmatuid loomi. Tühikäik oli nii suure kolinaga, et tekkis tunne kohe läheb katki! Ühest bensu Fiati kahe nukaga mootorist oskasid poisid 10000rpm välja ajada, vot seda oli lust kuulata.