Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
kes Tln. kaupleb "normaalsete" inverterite-alalditega
ja siis veel see teema ,et kas 24v..kuna nihuke aparaat...vöi 12v...kuna on 24=12 alaldi juba peal?..ja mitu W ...300 vöi 600
köige parema meelega panex 24= 19v alaldi ...aga ei leidnud sellist kuskilt (tevalo&oomipood)
Oomipoe 24v 300w vigur on läbi katsetatud....esimese lylitusega,kui koormuse taha yhendasin käis yx pauk ja vöeti ilma pikemalt mulisemata tagasi
On olemas selline läpaka toiteplokk, mis töötab nii 220V vahelduva kui ka 10-32V alalisvooluga. Kasutatav ka lennukis. Tegemist on HP notebookidele mõeldud seadmega, aga kui pistikud sobivad, siis võib ka teisi külge panna. Hinda 1550.- EEKu. Kontoris olemas.
Ise ostsin K Arvutisalongist universaal laadija 12V pealt, millel posu erinevaid otsi kaasas (krt, isegi laste 10 aastat vanale Dellile sobis) ja erinevad toitepinged valida. Sama asi ka A-Kaabel poes olemas (erinevalt K. omast 12-24V toitega).
Kasutan K salongi oma pidevas töös paar kuud, soovitan.
a.
Tevalost ostetud Kerio nimeline jubin. 5 erinevat otsikut + lennukis kaustatav otsik. Lisaks erinevad toitepinged - 15A, 16A, 18A ja 20A. Ja veel on karbis mingi eraldi julla - "24V For Apple use only".
kui viicid jamada siis:
otsi omale 1 UPS millel akud läbi aga elektroonika terve.
Pane ta tagurpidi tööle ja sul on selline garanteeritud ja silutud 220 autos et vähe pole
võimsuse saad siis ka vastavalt UPS'i võimsusele
Kui sa tahad aga saada 24v pealt siis võimsamad UPS'd 1kw+ töötavadki 24v peal, paned jälle tagurpidi tööle ja jälle olemas
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
UPS-vali võimalikult lihtne e. võimalikult odav.
UPS on gabariitidelt suurem kui inverter.
UPS üldjuhul ei tooda välispinget 220V kui sisend pinge langeb alla 11.5 V (auto käivitub veel starterist)
UPS on üldjuhul ilma ventilaatorita (on vaiksem).
Inverter suudab toota 220 V veel 10.5 V sisend pingega.
Inverter on mõõtmetelt väiksem.
Kasutanud olen mõlemaid aga UPS tundub kuidagi usaldusväärsem. Hindadel suurt vahet pole UPS 600-800, inverter u 1000 eek
eelnevat lugedes
Kui inverterit valida ja peale ~60w arvuti midagi muud ei ühenda, siis on piisav ka 150w inv. mis maksab 400-600 eek (ostsin just Saksast patareide laadimiseks 28€), on absoluutselt vaikne (ventilaatorivaba) töökindel, (300w andis just saba autobahni peal, sinist suitsu ja sädemeid tuba täis, 25A kaitse jäi terveks?) ja lõpuks mõõtudelt 2x sigaretipaki suurune...
Ja ikkagi on universaalne laadija parem, juhtmeid poole vähem, pisike ja kärab küll.
Kas inverterit ostes valisite sellise mudeli mis sobib läpaka aku laadimiseks? Minul olev inverter toimib laitmatult senikaua, kui auto seisab. Niikui käivitan, viskab sülearvuti kinni ja kogu moos. Isegi siis ei toimi kui käivitan kõigepealt masina ja siis alles inverteri koos arvutiga. Darn thing!
See, kui inverter käivitsdeds pange paneb, viitab selle et tegu odava junniga (mul endal samsugune) kus rakendub ülepinge kaiste liiga vara.
Korralik inverter, mis puhast siinust väljastab ja iga pisema kõikumise peale lolliks ei lähe maksab parsku pea 1000 krooni oma odavast suguvennast rohkem.
Kollike ja kvaliteetsid asju saab näiteks Tevalost ja YEInt-ist
Ostsin Noorest Tehnikust mingi 690.- maksnud inverter-käki. Garaazis võtsin infolehe ette ja seal kirjas et ei sobi impulss-muundurite toiteks, sulgudes a la läppari laadijad. Jesss....
Täna proovisin toite võtta inverterile otse akult, et äkki silub mingid pingekõikumised vms jama ära. Lo and behold, toimima jäi ja sain esimese sõidu ära logida. Nüüd saab vaikselt seadistama hakata, hetkel varjutab Lada küttekulu poolest suuremosa USA autosid
Ma kasutan läpaka jaoks Targuse läpaka adapterit ja väga rahul. Inverteriga oli pidevalt mingi jama. Vajalikke 220V asju seal nagunii normaalselt kasutada ei saanud. Sellest juhtmemäsast sai ka lahti.
Pealegi kõlab mõistusevastaselt, et võtad autost 13,5V et teha sellest 220V ja siis uuesti 14-15V. Kunagi ühele läpakal võtsin üldse otse autoaku pealt voolu ja toimis ka normaalselt.
See Targuse oma andmed on sellised:
Input: 11-16V, 8A
Output: 3-24V
power: 70W
Maksis minumeelest ca 500.-