UAZ mootori ülekuumenemine
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ mootori ülekuumenemine
Tere
Algataks teema nende vahel kes on antud autoga võistelnud ja oskavad soovitusi jagada.
Küsimus selles et ekstremaalsetes oludes ( offroadil ) on tavaline et mootori temperatuur tõuseb ja töötab keemise piiril või hoopis keedes.
Kas peale elektriventikate on mingi teoreetiline võimalus seda protsessi kontrolli all hoida ?
Selge on see et generaator tuleb vahetada kui minna el. ventikate peale aga kas aitab kui võtan ära termostaadi ?
See tõstab küll kütuse kulu kuid - fuck the fuel economy in the offroad - ( ärge nüüd vandumise pärast peksa andke kohe ) - keda huvitab !
Algataks teema nende vahel kes on antud autoga võistelnud ja oskavad soovitusi jagada.
Küsimus selles et ekstremaalsetes oludes ( offroadil ) on tavaline et mootori temperatuur tõuseb ja töötab keemise piiril või hoopis keedes.
Kas peale elektriventikate on mingi teoreetiline võimalus seda protsessi kontrolli all hoida ?
Selge on see et generaator tuleb vahetada kui minna el. ventikate peale aga kas aitab kui võtan ära termostaadi ?
See tõstab küll kütuse kulu kuid - fuck the fuel economy in the offroad - ( ärge nüüd vandumise pärast peksa andke kohe ) - keda huvitab !
Uaziku mootor kuumeneb ammu enne üle kui sa sellega võistlusele lähed.
Originaal vent mis ees on, võtab ära veel olulise osa nendest olematutes hobujõududest mis sellel mootoril on.
Lisaks hakkab origin vent töötama propellerina nii kui sa nina natukenegi sügavammse vette pistad
mina ehitasin kogu kupatuse ümber. Lahtisest süsteemist sai kinnine survestatud süsteem ja mootori jahutus probleemid kadusid.
lähemalt siin:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9704
termostaat las jääb, nii kui metsa keerad, lükad vendid sisse ja termo ise regullib.
Välja võtad vendid siis vette sukeldudes või metsast välja tulles.
Ainuke mure mis mul praegu kummitab, on see, et kuumadel päevadel kipub karbuss keema minema
Istub ta ju otse väljalaske kollektori peal ja see "keedab" ilusti.
Hulleim mis juhtus, oli see kui mul lõi mülkas olles karbussi pooleks
Nüüd mõtlen kas panna karpale mingi oma vent või juhtida osa "tuulest" karpa peale.
Samuti kui gene vahetad ja sul nn 1 rihma süsteem, siis kindasti tee see ümber 2 rihma peale, muidu kuumeneb see nii üle, et rihm läheb keema ja katki. proovitud/testitud = töötab, sai metsast gene rihma asemel nööriga välja tuldud.
Best
Tony
Originaal vent mis ees on, võtab ära veel olulise osa nendest olematutes hobujõududest mis sellel mootoril on.
Lisaks hakkab origin vent töötama propellerina nii kui sa nina natukenegi sügavammse vette pistad
mina ehitasin kogu kupatuse ümber. Lahtisest süsteemist sai kinnine survestatud süsteem ja mootori jahutus probleemid kadusid.
lähemalt siin:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9704
termostaat las jääb, nii kui metsa keerad, lükad vendid sisse ja termo ise regullib.
Välja võtad vendid siis vette sukeldudes või metsast välja tulles.
Ainuke mure mis mul praegu kummitab, on see, et kuumadel päevadel kipub karbuss keema minema
Istub ta ju otse väljalaske kollektori peal ja see "keedab" ilusti.
Hulleim mis juhtus, oli see kui mul lõi mülkas olles karbussi pooleks
Samuti kui gene vahetad ja sul nn 1 rihma süsteem, siis kindasti tee see ümber 2 rihma peale, muidu kuumeneb see nii üle, et rihm läheb keema ja katki. proovitud/testitud = töötab, sai metsast gene rihma asemel nööriga välja tuldud.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Jälle miski müüt , et Uazik keeb metsas . Plokk ja kaas tuleks lihtsalt kriitilise pilguga üle vaadata , et liiga palju katlakivi ei ole . Ainult selle pärast lähebki ta keema .
enda uazikul olid veesärgi kanalid korras ja kuuma probleemi ei olnud kordagi.
PS : Ja ees oli originaal vent .
Bensiin läheb lõpuks keema jah , aga selle vastu aitas minul selline nipp : Pikalt järjest peenestades tõmbasin natuke toorest peale , et mootor nälga ei jääks. aitas väga edukalt ja miskit ei läinud pooleks ega läinud põlema.
Keemise sümptomid kadusid peale snorkli paigaldust , kuna välisõhk oli piisavalt külm , et asja kontrolli all hoida.
Andres
enda uazikul olid veesärgi kanalid korras ja kuuma probleemi ei olnud kordagi.
PS : Ja ees oli originaal vent .
Bensiin läheb lõpuks keema jah , aga selle vastu aitas minul selline nipp : Pikalt järjest peenestades tõmbasin natuke toorest peale , et mootor nälga ei jääks. aitas väga edukalt ja miskit ei läinud pooleks ega läinud põlema.
Keemise sümptomid kadusid peale snorkli paigaldust , kuna välisõhk oli piisavalt külm , et asja kontrolli all hoida.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
nu origin radika ja vendiga polnud mul ka mingit probleemi.
miks ma aretama hakkasin oli pigem see, et kraave ületades, kus vee tase nats kõrgem, see vent pidevalt kapotialuse ühtlase veejoaga üle tuiskas.
Aga nuhh, 1 asi viib teiseni, venelasega on ikka teadatuntud tõde, et sa rohkem ta all kui peal oled
ja kui venelasega juba enamvähem sõita saad siis on ta "hübriid"
Best
Tony
miks ma aretama hakkasin oli pigem see, et kraave ületades, kus vee tase nats kõrgem, see vent pidevalt kapotialuse ühtlase veejoaga üle tuiskas.
Aga nuhh, 1 asi viib teiseni, venelasega on ikka teadatuntud tõde, et sa rohkem ta all kui peal oled
ja kui venelasega juba enamvähem sõita saad siis on ta "hübriid"
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Ise olen ka ventika vahetuse teoreetilise faasi juures.Kui panna el.vent tavapäraselt tõmbama peab otsima sellise kus vent kinnitub raamile tsentrist kõrvale.Uaz veepumba võll jääb ju jube pikalt ka peale orig.labade eemaldamist välja turritama nii,et võlli ja radika vahele palju ruumi ei jää.Paremini tunduvad sobima doonoriks kahe ventlaatoriga isendid.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
selles suhtes on scorpio radikas koos 2 vendiga nagu "rusikas silmaaugus" ruumi jääb ülegitaxopets kirjutas:Ise olen ka ventika vahetuse teoreetilise faasi juures.Kui panna el.vent tavapäraselt tõmbama peab otsima sellise kus vent kinnitub raamile tsentrist kõrvale.
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
