Mainor Team safariauto

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

jr kirjutas:Et rool jääks samaks enam vähem pannaksegi diagonaalvarras ja roolivarras sama nurga alla niipalju kui võimalik. Ideaalis 0 kraadi sõidu ajal.
Pagan - kas ma olen siin nüüd teinud täiesti põhimõttelise ja fataalse vea, kui disainisin diagonaalvarda ja roolivarda risti vastupidi :evil:
Üritad küll kõike arvesse võtta, aga ikka tuleb mingeid lollakaid vigu sisse :oops:

Pilt

Diagonaalvarraste sedapidi panek sai algselt tingitud vist tagumise varda asendist - teisipidi ei saanud teda normaalselt panna ja sellest tulenevalt läks siis esimene varras vastupidi.

Muide - mis moodi lahendatakse see asi siis parempoolse rooliga autodel? Kas diagonaalvardad on seal samuti teisele poole keeratud või ikka mitte?
Viimati muutis tarmo, K Veebr 18, 2009 12:10 am, muudetud 1 kord kokku.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kas ristipidi liikuvate varraste nurk mitte O ei peaks jääma, seega nagu kõik OK ju.
EDIT: Ahh krt liiga hilja on nii targa jutu ajmiseks kell täna :oops:

Aga alati on võimalus 4 link peale minna :twisted:

EDIT: Jah aussidel on näiteks Patroli varras ka teisipidi keeratud.
+372 5028488
MadisT
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: L Dets 08, 2007 6:56 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MadisT »

Selline varraste paigutus tekitab päris tugeva bump steer'i.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Isegi mitte päris tugeva, vaid sellisega on võimatu sõita.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Aga võta siis roolivarras ära . Las jääb ainult silinder . Rooli tunnetus on vähe kehveme , aga muidu peaks kõik toimima.

Siis ju pmst hüdrorooli säästuvariant.



Andres @ läheb lihtsama vastupanu teed
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

uputaja kirjutas:Aga võta siis roolivarras ära . Las jääb ainult silinder . Rooli tunnetus on vähe kehveme , aga muidu peaks kõik toimima.

Siis ju pmst hüdrorooli säästuvariant.



Andres @ läheb lihtsama vastupanu teed
Siis ju vaja roolikarp asendada orbitroliga?
Praegust skeemi ei ole mõtet edasi arendada, pakun kuni 20 km/h on seda autot võimalik kraavide vahel hoida, asfaldil ehk veidi kiireminigi. Ilmselt ei piisa. Roolivarras ja diagonaalvarras peavad olema vedrustuse normaalasendis võimalikult paralleelsed ja üsna väike erinevus on juba tuntav. Inglaste LR ka varras teistpidi, kohad olemas mõlema rooli asetuse jaoks
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Vanemad tegijad mäletavad Papade meeskonda TR3, ka nemad sai sellise konstruktsiooni ehitamisega hakkama ja proovisid koguni sõita. Üheks prooviks see jäigi. siis keerati vardad ühtepidi.
Mida suurem on vedrustuse käik seda hullem. Metsateel oli pea võimatu autot juhtida.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

hmm kirjutas:Vanemad tegijad mäletavad Papade meeskonda TR3, ka nemad sai sellise konstruktsiooni ehitamisega hakkama ja proovisid koguni sõita. Üheks prooviks see jäigi. siis keerati vardad ühtepidi.
Mida suurem on vedrustuse käik seda hullem. Metsateel oli pea võimatu autot juhtida.
Tõstetud Chevy originaalvardaga oli sama huvitav võin öelda. Ebatasasel teel keerad paremale, aga auto läheb ikka otse.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Mis kehvasti, see uuesti.
Ei hakka vardaid ringi tegema, lähme siis ikkagi hüdrorooli teed.
Sellega seoses üle üks Toyota roolikarp, millel väljavõtted silindrile tehtud 8)

Alustatud sai hüdropea otsinuga, midagi on juba silmapiiril. Silindri ja pumba proovime esialgu siiski samad jätta (pump originaal). Kui tootlikkus ei anna välja, eks siis vahetame.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

tarmo kirjutas: Alustatud sai hüdropea otsinuga, midagi on juba silmapiiril. Silindri ja pumba proovime esialgu siiski samad jätta (pump originaal). Kui tootlikkus ei anna välja, eks siis vahetame.
Räägi Erikuga, neil oli siin koos paari teise meeskonnaga miski hürdorooli sõlmede ühisost. Kindlasti valisid parimatest parima välja.
Viimati muutis Landy, K Veebr 18, 2009 9:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

Mina tegin hüdrovoolikutega nii, nagu sul umbes selle punasega tõmmatud. aga üks ots mis silindrisse läks, sellele panin 90 kraadise otsa ja viisin mööda silindrit teise voolikuni, mis silindrisse tuleb. Ning teise, ehk pildilt vasakpoolsema silindri otsa juurest viisin mõlemad voolikud sujuva kaarega üles ja paremale dosaatorisse nagu sul pildil. Tulemus oli väga hea, sest voolikud ikka omajagu jäigad ning ei lähe sõlme ega kuhugi mujale vahele ja liiguvad mööda ühte trajektoori kogu aeg.
Kui jutt väga segane sai, siis võin pildi või illustratsiooni teha.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Vahepeal toimunust - kere on ajutiselt peal, toimub "ümberlõikamine". Õigemini suurem osa lõikamisest on ka juba tehtud, praegu käib lõigatud osade uuesti kinni keevitamine.

Üldpilt:
Pilt

Mootor ja käigukast tulid meil sedasi tuppa :roll:
Pilt

Suuremaks tehtud keskkonsool ja osaliselt tahapoole toodud tulesein (mootor ja käigukast ei mahtunud muidu ära). Juhiiste ka paigas:
Pilt

Originaalsed aeglusti ja vintsi kangid tuli ringi teha, muidu ei mahu ise kuuti ära:
Pilt

Pilt

Kuigi see V6 on suhteliselt lühike ja mitte eriti lai, siis kõrgust on tal omajagu. Seetõttu tuli kapotile väike kühm peale teha 8)
Pilt

Tagumised koopad ja põhi läks suures osas pürgikasti, ratastele tuli teha piisavalt käiguruumi. Samuti tagavintsile ja trossile. Esitiibadega oli natuke lihtsam (vähem lõikamist):
Pilt

Jätkame...

Edit: tehnilise iseärasuse tõttu hakkab keskkonsool ja osa tuleseinast terves tükis ära käima, et saaks käigu-vahekasti kätte. Sellest ka need kruvid, kui keegi aru ei saanud :roll: :twisted:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Vahepeal sai valmis tagaosa:
Pilt

Sealt on puudu veel radikas. Hetkel veel mõtleme mida sinna panna. Ideaalne oleks ca 80x40 cm, hädapärast läheb ka 4runneri originaal.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Laki auto müüb Nisseni radiaatoreid.Kataloogist saad mõõdu järgi vaatata milline radikas sulle sobib.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 984
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Postitus Postitas marxkoll »

Mille vahekast sul kasutusele tuleb?? Kui sain aru õieti siis tuleb sul ette meh. vints?
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”