Kuidas tänate?
Moderaator: Moderators
Kuidas tänate?
Kuidas tänate teie viisakat rekkajuhti, kes näiteks parema suunatule vilgutamisega annab märku, et "mine mööda, tee on vaba"?
Ise mööda saades vilgutan paar korda ohutulesid, aga paar sõpra on rääkinud ka, et peale möödumist vilgutavad paar korda vasakut suunda...
Ise mööda saades vilgutan paar korda ohutulesid, aga paar sõpra on rääkinud ka, et peale möödumist vilgutavad paar korda vasakut suunda...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: Kuidas tänate?
Ohutuledega, et mitte tekitada segadust...bigmarx kirjutas:Kuidas tänate teie viisakat rekkajuhti...
ohutuled on ainult ohu jaoks. Kui tahad arusaajana näida, siis peale paremat suunda, korraks veel vasak- parem suund.
kui Sulle "foori" ei näidata, siis ei tasu solvuda, ehk ei ole head võimalust, või ei taha veokijuht, Sinu manöövri eest vastutust endale võtta. Parem suund tähendab siiski ka vastutust OHUTUKS möödasõiduks.
Kui mõni kole pikk auto juhtub Sinust mööda sõitma, siis oleks hea, momendil, kui veok võiks tagasi paremasse ritta naasta, vilgutaksid korra kaugtulesid. Pagana raske on vahel kiiremas situatsioonis tabada, kuna see sabaots mööda jõuab.
kui Sulle "foori" ei näidata, siis ei tasu solvuda, ehk ei ole head võimalust, või ei taha veokijuht, Sinu manöövri eest vastutust endale võtta. Parem suund tähendab siiski ka vastutust OHUTUKS möödasõiduks.
Kui mõni kole pikk auto juhtub Sinust mööda sõitma, siis oleks hea, momendil, kui veok võiks tagasi paremasse ritta naasta, vilgutaksid korra kaugtulesid. Pagana raske on vahel kiiremas situatsioonis tabada, kuna see sabaots mööda jõuab.
Al...kas see on kirjutamata reegel ja teada-tuntud?...esimest korda kuulen sellestal kirjutas:Kui mõni kole pikk auto juhtub Sinust mööda sõitma, siis oleks hea, momendil, kui veok võiks tagasi paremasse ritta naasta, vilgutaksid korra kaugtulesid. Pagana raske on vahel kiiremas situatsioonis tabada, kuna see sabaots mööda jõuab.

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui vastulijaid lähedal pole, siis ohukad korraks (üks plink) peale. See ja üsna üldine traditsioon. Paraku on just Eesti rekkajuhid üsna harva aitavd enda taha koguneval kolonnil mööda minna. Tal ju seal ees kõrgel hea näha kas tee vaba või ei (eriti kui tal "pasapilv" järel hõljub),kuid sageli ei raatsita taga sõitajat abistada.
Kuna ma tihti sõidan maasturiga maanteel alla lubatud maksimumkiiruse (70-90 km vahel), siis proovin endast madalamatele autodele, kes minust "läbi" ei näe ka tulega märku anda, millal mööda võib minna.
Kuna ma tihti sõidan maasturiga maanteel alla lubatud maksimumkiiruse (70-90 km vahel), siis proovin endast madalamatele autodele, kes minust "läbi" ei näe ka tulega märku anda, millal mööda võib minna.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
See rohkem selline veokijuhtide omavaheline suhtlemine. Aga eks vahel tuleb ka väiksematest liikuritest mööda saada.Thea kirjutas: Al...kas see on kirjutamata reegel ja teada-tuntud?...esimest korda kuulen sellest
Nädal tagasi tekitasin varahommikul 90 ga Tartust Talna "kihutades" korraliku paanika. sai korduvalt vilgutatud kui veokad-bussid-teerullid mööda tuhisesid.
Õigus, see üks vilk on traditsioon aga ainult ida pool. Euroopas ja eriti Saksas tähendab ohutuli ohtu ja "staud" e. maakeeli ummikut. Üks ohukate vilgutus võib pikki musti jutte põhjustada. Kui Talna Tartu maantee remondi ajal kurvi peal viimasena seisma jäin ja ohutuled lülitasin, üritasid kolm autot jutti minust vastassuuna kaudu mööda saada ja põhjustasid sellega korraliku kaose. Mujal seda naljalt ei juhtu, et ohutuledega keset teed peatujast mööduda üritataks.Landy kirjutas:Kui vastulijaid lähedal pole, siis ohukad korraks (üks plink) peale. See ja üsna üldine traditsioon. Paraku on just Eesti rekkajuhid üsna harva aitavd enda taha koguneval kolonnil mööda minna. Tal ju seal ees kõrgel hea näha kas tee vaba või ei (eriti kui tal "pasapilv" järel hõljub),kuid sageli ei raatsita taga sõitajat abistada.
Õige ta muidugi on, et pahatihti unustab veokajuht peeglisse vaadata ja vajadusel abistada. aga proovi kaugtule lühikese vilgutamisega "teed küsida", vahel aitab... Ära ainult unusta, et oma silm on kuningas.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kõige kindlam on masinale CB-jaam kruvida ja see AM8 peale keerata, siis saab ikka rekkadest mööda küsida 

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
AL'il täielik õigus. On asju ja suhtumisi, mida tuleb muuta (nagu on muutunud ja ilmsel muutub veelgi suhtumine maasturikasutajatesse: kandiliste peadega pargivad invakohtadel ja lagastavad metsas - 4x4'jad aga on ilmselt nii inimeste, kui juhtidena ühed parimad).al kirjutas:ohutuled on ainult ohu jaoks. Kui tahad arusaajana näida, siis peale paremat suunda, korraks veel vasak- parem suund.
kui Sulle "foori" ei näidata, siis ei tasu solvuda, ehk ei ole head võimalust, või ei taha veokijuht, Sinu manöövri eest vastutust endale võtta. Parem suund tähendab siiski ka vastutust OHUTUKS möödasõiduks.
Kui mõni kole pikk auto juhtub Sinust mööda sõitma, siis oleks hea, momendil, kui veok võiks tagasi paremasse ritta naasta, vilgutaksid korra kaugtulesid. Pagana raske on vahel kiiremas situatsioonis tabada, kuna see sabaots mööda jõuab.
Ohutuledega tänajatelt tahaks küsida, kuidas aitad teist juhti olukorras, kus Sinu ees peale möödumist avaneb tõepoolest keeruline ohtlik situatsioon ning mis sellest tuleneda võib !?
Vastan...ohtlik situatsioon = pidurituled + ohutuled...alati ju hindame kogu situatsiooni...aga nõus, et on tark muuta harjumusi...G-69 kirjutas: Ohutuledega tänajatelt tahaks küsida, kuidas aitad teist juhti olukorras, kus Sinu ees peale möödumist avaneb tõepoolest keeruline ohtlik situatsioon ning mis sellest tuleneda võib !?