Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Kuna tekkis väike plaan endale järgmiseks talveks üks preparaat ehitada mida saaks talvel kasutada põllule lumeraja tegemiseks(rulle ja veepütti vedada ja sahaga suuremat lund lükata) ning ka ehk tiba ronimas käia.
Kasutan selle masina tegemiseks 469 raami ja sildasid-Mootor tuleb mingi TD ja kere loodetavasti VW Golf II.Rattad tulevad mingi veoauto omad.
Tahan teda ikka suht kõrgeks tõsta ja panen siia lõppu ka paar pilti kuidas plaanin seda tõstet teha.Nimelt kasutaks originaal lehtvedru nn pikkihoobadena ja vedrudeks panen mingid spiraalvedrud.Ülejäänud lehtvedru mida ei kasuta lõikaks vedrukammitsa juurest maha.Kas selline lahendus hakkab tomima või jääb liiga vedel.Loomulikult tuleks ka nn reaktiivvarras ja topeltamordid.Spiraalvedrudele tuleks kindlasti ka korralikud vedrutaldrikud jne.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Tuleb siis teis vahekasti otsima hakata.Niva oma lihtsalt olemas.Traktoreid on suisa 6 tk ja kõik vene omad aga nod ei taha alati käima minna jne.Kuna ise peale Autoringi pankrotti töötu ja nüüd palju vaba aega aga vähe raha siis tahakski midagi jälle valmis nokitseda aga suht odavalt
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Karta on jah ,et ta õieti toimima ei hakka.Vaatan ära,et kuidas nurgad siis jäävad kui kere peal ja tehnika küljes.Pakun,et vedrud vajuvad kokku u 80-120mm.Kui nad ikka ebanormaalsed jäävad siis teen uued ja palju pikemad pikkihoovad.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
võibolla võhiklik küsimus aga... kas selline konstruktsioon nö külgedele ei hakka väänduma, võrreldes tegeliku täisrauast õõtshoova ristlõikega ja tema pukside suurusega on poolik vedruleht vist suht pehme