Nii küsimus siis Nissan Terrano 2 2001 aasta kohta

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Nii küsimus siis Nissan Terrano 2 2001 aasta kohta

Postitus Postitas djkiller »

Auto Nissan Terrano 2 2001 aast
Läbisõit 290000 km+
Auto läheb enne ostmis Nissani keskusesse 1000 eek üldkontrolli(on keegi käinud sea.mida täpselt vaadatakse)?
Mis km pealt ja mida tuleks vahetada antud autol .Käigukastiks siis manual.

Jään infot ootama

Igor
antik
Fitting 38"
Postitusi: 301
Liitunud: N Sept 04, 2008 3:55 pm

Re: Nii küsimus siis Nissan Terrano 2 2001 aasta kohta

Postitus Postitas antik »

djkiller kirjutas:Mis km pealt ja mida tuleks vahetada antud autol .Käigukastiks siis manual.
Käigukast läheb vist kohe vahetusse (300k km.. you know)? Amordid, pidurikettad, istmekatted, kõik puksid. Spidomeetritross- kui ta isegi tagasi pole keritud...

Vastuküsimus- mida kuradit peab autoga tegema, et ta 7 aastaga peaaegu 300 tuhat kilomeetrit sõidaks?
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Kui autoga tööd tehakse pole see mingi ime.Endal saab nüüd Hilux kohe aasta vanaks ja läbisõit kohe 50k.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html see auto.nu krt isal mesa 2000 aasta automaat ja mingi ligi 300k km kah töis automaat.auto toodud saksast ja alels hiljuti sai vahetatud rihm millel oli mõrad sees.ja käigukasti õli.ei tea küll kuidas maasturitega on kuid asi funkab ja elab veel edasi kah:D
eks vaatab mis homme teenindustest veel öeldakse.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Ilma solvamata - teades vist mis hinnaga sa selle auto saad, pole sul põhjust kurjustamiseks - selle raha eest autot piisavalt ja enamgi veel juba välimuse järgi otsustades. Samas arvata ei aus läbisõit, võid võtta kalkulaatori ja jagada päevi ja öid ja varsti mõtled et kas kõik ülejäänud autod on kirikuõpetajate naiste omad! :lol:
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

nii see auto käis siis Faktos kontrollis remonti nii min 30k juures.keda huvitab siis võin sama jutu mis arvel oli siia kirjutada;)
insener007
Fitting 44"
Postitusi: 450
Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm

Postitus Postitas insener007 »

Njah - paistab, et investeering kontrollimisse tasus ennast ära.
Kuigi need margiesindused tahavad hirmsasti uusi juppe müüa.
Endal kogemus olemas BMW müügist.
Ostjad lasid United'is nädalase vahega 2x autot üle kontrollida : ühe kontrollija arvetes oli auto oma läbisõidu ja v.a. kohta heas seisus ... teine spetsialist sai sellise listi vigadest, et ostja jooksis hästi kiiresti ja - kaugele minema
Chero
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

Eks see ole jah nii ja naa.Kuid 500 kr kontrolli eest ja nii palju vigu ,et parem kohe osta kallim auto(kuid siis ple kah 100% kindel kas asi korras)
et siis nagu 500 vs min 30 000 eek :roll:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

See 30 KEEK on ilmslet esinduse hindades. Ei tea küll Nissani esinduste hinnapoliitikat, kuid LR esinduse hindu "tavalistega" võrreldes võik sealt julgelt 1/3 kuni 40% maha arvata.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

djkiller kirjutas: keda huvitab siis võin sama jutu mis arvel oli siia kirjutada;)
sellest alustanudki :wink:
Siis teaks mis mäda oli ja mis neil palju maksab...
teex yhe zuicu
JAN007
Fitting 38"
Postitusi: 219
Liitunud: K Juun 02, 2004 10:25 pm
Asukoht: Nuustaku

Postitus Postitas JAN007 »

Raske on uskuda mida kontrollijad ütlevad. Lasin enne oma auto ostmist müüjal läbi käia Allautost ja sealt tuli kah pikk nimekiri vigadest, suurimad neist olid "omadega läbi" tagaamordid ja samuti läbi tagarattalaagrid. Nüüd on pea 4a ja 70k km möödas sellest ja rattalaagrid pole ikka veel läbi läinud (kõigi järgnevate kontrollijate ja esinduse hinnangul täiesti korras) ning tagaamordid olid eelmise sügise seisuga amorditestis täiesti normi piires. Paar vigast puksi oli kah üles loetud, needki senini vahetamata ja korras.
Grand Vitara
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

Vaja vahetada kõik rooliliigendi osad,esimeste õõtshoobade puksid,esistabika puksid ja otsad,vasak esirattalaager,tagareduktori simmerling,tagumiste stabika puksid,käsipidur ei tööta,antenn puruks,parempoolse tulepesuri kate puudu,õlilekked filtri juurest,karteri tuulutusest,roolivõimendi juurest 1 voolik oli vist,kõik pihustid lekivad( vb piisab ka mingi tagasivooli torude vahetusest ,kuid hooldetehnik pead ei andnud)põhjal,raamil ja kerel tugevad roostekahjustused.remont min 30 k ja ei ole 100% kas sellega likvideerib pihusti probleemi.

selline jutt sulgudes jutt oli kommentaariks.

Ise vaatan edasi hinnad nagunii kolinal kukuvad et võib vabalt oma hinna öelda.Autoga enam nii kiiret ple kuna lumi läinud.Uurib autosi pangast;)(liisingusse hätta jäänutelt)
tiitv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: L Okt 27, 2007 11:28 am

Postitus Postitas tiitv »

Üsna selline tavaline nimekiri vigadest. Sellise nimekirja saab mitmete automarkide puhul esimese hoolduse järel, mis on teostatud pärast garantii lõppu (ning viimase garantiiajal toimunud hoolduse ajal oli auto ideaalses korras).
Nissani diislitega kipub aegajalt olema ka see probleem, et know-how puudub töökodadel (ja esindustel). Kas just see mootor kuulub nende hulka, ei oska öelda.

Nendesse meeletult odavatesse hindadesse tuleb suhtuda suure umbusuga, kuna viimasel ajal võib olla auto hooldamine täiesti ära jäetud. Hoitud õlivahetuse pealt kokku.
antik
Fitting 38"
Postitusi: 301
Liitunud: N Sept 04, 2008 3:55 pm

Postitus Postitas antik »

djkiller kirjutas:...,raamil ja kerel tugevad roostekahjustused.remont min 30 k ja ei ole 100% kas sellega likvideerib pihusti probleemi.
...
Vabandage väga lolli küsimust aga kuidas on võimalik, et täielikult tsingitud kerel saab üldse olla roostekahjustusi?
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

ikka saab olla tsingitud kerel roostekahjustusi- kui kusagilt on pleki pealt tsingi ära nühkinud või kraapinud,siis sealt hakkab rooste krõbistama. Nt kui auto on avariis olnud ja pleki osa on üles löödud, siis on suht reaalne,et sealt hakkabki rooste järama plekki. 8)
51963080
Suletud

Mine “Tahan osta aga ?”