Nii küsimus siis Nissan Terrano 2 2001 aasta kohta
Moderaator: Moderators
Nii küsimus siis Nissan Terrano 2 2001 aasta kohta
Auto Nissan Terrano 2 2001 aast
Läbisõit 290000 km+
Auto läheb enne ostmis Nissani keskusesse 1000 eek üldkontrolli(on keegi käinud sea.mida täpselt vaadatakse)?
Mis km pealt ja mida tuleks vahetada antud autol .Käigukastiks siis manual.
Jään infot ootama
Igor
Läbisõit 290000 km+
Auto läheb enne ostmis Nissani keskusesse 1000 eek üldkontrolli(on keegi käinud sea.mida täpselt vaadatakse)?
Mis km pealt ja mida tuleks vahetada antud autol .Käigukastiks siis manual.
Jään infot ootama
Igor
Re: Nii küsimus siis Nissan Terrano 2 2001 aasta kohta
Käigukast läheb vist kohe vahetusse (300k km.. you know)? Amordid, pidurikettad, istmekatted, kõik puksid. Spidomeetritross- kui ta isegi tagasi pole keritud...djkiller kirjutas:Mis km pealt ja mida tuleks vahetada antud autol .Käigukastiks siis manual.
Vastuküsimus- mida kuradit peab autoga tegema, et ta 7 aastaga peaaegu 300 tuhat kilomeetrit sõidaks?
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso
-
tyyp07
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Kui autoga tööd tehakse pole see mingi ime.Endal saab nüüd Hilux kohe aasta vanaks ja läbisõit kohe 50k.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html see auto.nu krt isal mesa 2000 aasta automaat ja mingi ligi 300k km kah töis automaat.auto toodud saksast ja alels hiljuti sai vahetatud rihm millel oli mõrad sees.ja käigukasti õli.ei tea küll kuidas maasturitega on kuid asi funkab ja elab veel edasi kah:D
eks vaatab mis homme teenindustest veel öeldakse.
eks vaatab mis homme teenindustest veel öeldakse.
Ilma solvamata - teades vist mis hinnaga sa selle auto saad, pole sul põhjust kurjustamiseks - selle raha eest autot piisavalt ja enamgi veel juba välimuse järgi otsustades. Samas arvata ei aus läbisõit, võid võtta kalkulaatori ja jagada päevi ja öid ja varsti mõtled et kas kõik ülejäänud autod on kirikuõpetajate naiste omad! 
-
insener007
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
Njah - paistab, et investeering kontrollimisse tasus ennast ära.
Kuigi need margiesindused tahavad hirmsasti uusi juppe müüa.
Endal kogemus olemas BMW müügist.
Ostjad lasid United'is nädalase vahega 2x autot üle kontrollida : ühe kontrollija arvetes oli auto oma läbisõidu ja v.a. kohta heas seisus ... teine spetsialist sai sellise listi vigadest, et ostja jooksis hästi kiiresti ja - kaugele minema
Kuigi need margiesindused tahavad hirmsasti uusi juppe müüa.
Endal kogemus olemas BMW müügist.
Ostjad lasid United'is nädalase vahega 2x autot üle kontrollida : ühe kontrollija arvetes oli auto oma läbisõidu ja v.a. kohta heas seisus ... teine spetsialist sai sellise listi vigadest, et ostja jooksis hästi kiiresti ja - kaugele minema
Chero
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
See 30 KEEK on ilmslet esinduse hindades. Ei tea küll Nissani esinduste hinnapoliitikat, kuid LR esinduse hindu "tavalistega" võrreldes võik sealt julgelt 1/3 kuni 40% maha arvata.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Raske on uskuda mida kontrollijad ütlevad. Lasin enne oma auto ostmist müüjal läbi käia Allautost ja sealt tuli kah pikk nimekiri vigadest, suurimad neist olid "omadega läbi" tagaamordid ja samuti läbi tagarattalaagrid. Nüüd on pea 4a ja 70k km möödas sellest ja rattalaagrid pole ikka veel läbi läinud (kõigi järgnevate kontrollijate ja esinduse hinnangul täiesti korras) ning tagaamordid olid eelmise sügise seisuga amorditestis täiesti normi piires. Paar vigast puksi oli kah üles loetud, needki senini vahetamata ja korras.
Grand Vitara
Vaja vahetada kõik rooliliigendi osad,esimeste õõtshoobade puksid,esistabika puksid ja otsad,vasak esirattalaager,tagareduktori simmerling,tagumiste stabika puksid,käsipidur ei tööta,antenn puruks,parempoolse tulepesuri kate puudu,õlilekked filtri juurest,karteri tuulutusest,roolivõimendi juurest 1 voolik oli vist,kõik pihustid lekivad( vb piisab ka mingi tagasivooli torude vahetusest ,kuid hooldetehnik pead ei andnud)põhjal,raamil ja kerel tugevad roostekahjustused.remont min 30 k ja ei ole 100% kas sellega likvideerib pihusti probleemi.
selline jutt sulgudes jutt oli kommentaariks.
Ise vaatan edasi hinnad nagunii kolinal kukuvad et võib vabalt oma hinna öelda.Autoga enam nii kiiret ple kuna lumi läinud.Uurib autosi pangast;)(liisingusse hätta jäänutelt)
selline jutt sulgudes jutt oli kommentaariks.
Ise vaatan edasi hinnad nagunii kolinal kukuvad et võib vabalt oma hinna öelda.Autoga enam nii kiiret ple kuna lumi läinud.Uurib autosi pangast;)(liisingusse hätta jäänutelt)
Üsna selline tavaline nimekiri vigadest. Sellise nimekirja saab mitmete automarkide puhul esimese hoolduse järel, mis on teostatud pärast garantii lõppu (ning viimase garantiiajal toimunud hoolduse ajal oli auto ideaalses korras).
Nissani diislitega kipub aegajalt olema ka see probleem, et know-how puudub töökodadel (ja esindustel). Kas just see mootor kuulub nende hulka, ei oska öelda.
Nendesse meeletult odavatesse hindadesse tuleb suhtuda suure umbusuga, kuna viimasel ajal võib olla auto hooldamine täiesti ära jäetud. Hoitud õlivahetuse pealt kokku.
Nissani diislitega kipub aegajalt olema ka see probleem, et know-how puudub töökodadel (ja esindustel). Kas just see mootor kuulub nende hulka, ei oska öelda.
Nendesse meeletult odavatesse hindadesse tuleb suhtuda suure umbusuga, kuna viimasel ajal võib olla auto hooldamine täiesti ära jäetud. Hoitud õlivahetuse pealt kokku.
Vabandage väga lolli küsimust aga kuidas on võimalik, et täielikult tsingitud kerel saab üldse olla roostekahjustusi?djkiller kirjutas:...,raamil ja kerel tugevad roostekahjustused.remont min 30 k ja ei ole 100% kas sellega likvideerib pihusti probleemi.
...
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa