pisike portatiivne vintsike?
Moderaator: Moderators
2 koormarihma jah ja soovitavalt ikka veoauto variant - need ikka kannatavad ka. Ise sedasi Nivat väikeveoki kasti "vintsinud" kella peale, sest Hiiumaa praam tahtis vägisi ära minna ja tegelt nii ka Volga "vintsitud" tagaluugiga kongi kasti. Isegi haagiseta sadulveok on tõmmatud nii jää peal liikuma. Samas ei võta pagasiruumis palju ruumi ja "kompaktne" ja saab kergelt ühest autost teise tõsta. Kui oled sügaval kinni siis ei aita ilmselt ka väike ATV vints, sest jõust jääb puudu. Aga muidu tundub kõige popim see väikse mootoriga vints.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tegelikult tuleks kõik sellised linnamaasturi omanikud maastikusõidu koolitusle saata, kus neile algtõed halbdes teeoludes sõitmiseks selgeks tehakse.
Reeglina on sellised kinnijäämised tingitud valedest sõiduvõtetest ja valedest rehvidest. Päris südnat soojendav on linnas vahel mõnd linnaasturit "tummise" (BFG) At rehviga näha.
Loomulikult võib endale haniokda:
http://www.t-max.com.au/products/handwinches.html
või
http://www.realtruck.com/warn/R13179B0CDH.html
http://www.truckspring.com/images/Manuf ... 6495_m.jpg
Reeglina on sellised kinnijäämised tingitud valedest sõiduvõtetest ja valedest rehvidest. Päris südnat soojendav on linnas vahel mõnd linnaasturit "tummise" (BFG) At rehviga näha.
Loomulikult võib endale haniokda:
http://www.t-max.com.au/products/handwinches.html
või
http://www.realtruck.com/warn/R13179B0CDH.html
http://www.truckspring.com/images/Manuf ... 6495_m.jpg
Viimati muutis Landy, T Mär 31, 2009 10:42 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Minu arust kui just ei võistle ja aja peale ei pea, siis need käsi talid ja vintsid käravad küll......paned aga muudkui uue tossu ette ja tuld....päevad ju lähvad järjest pikemaks ka
Mineva aasta sai sõbrapoisi opelit päästetud, tal oli ka kaks käsi oma a´la 2000 raskuse jaoks- üks ühendati õrnalt toetamakatusereelingu ju puu vahele, et üle külje kaldast alla jõkke ei rulluks ja teisega siis vaikselt nõgistas kindlama pinnase poole.

- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Kaks veoka koormarihma pagassi ja tuled igast august välja. Hiljaaegu tirisin nendega belarussi mülkast välja, esiratas jäi kahe kännu vahele ja niikui tagaratta ringi tõmbas, vajus läbi kamara. Pool tundi läks kahe mehega ja naha sai korralikult märjaks, aga kuivale tuli. Samuti sai kahe rihmaga ratasteta patrol treilerile lohistatud ja muidki imeasju... korra või paari pärast aastas pole küll mõtet vintsi muretseda. Kui just raha ülearu pole... 

Enda kogemus on näidanud, et need ei suuda ATV-dki välja sikutada rääkimata 1,5-2 tonnisest maasturist. Normaljonksi ATV vintsi hinnad 5000.- ja edasi.jr kirjutas:Ma just tahtsin öelda, et miski odav 1500-2000 kroonine ATV vints, millele teha alusplaat ja tuld!
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
sirr says: 12v versiooni neil kahjuks pole. aga kui on 2 akut peal, saab ju ajutiselt 24V tekitada 
Mul 24 v oleks pakkuda tutikas Come-up 4500i ja väga mõistliku hinnaga. See peaks linnaka välja küll sikutama ja kui plokk ka appi võtta, siis peaks igalt poolt välja saama end tõsta
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=16416

Mul 24 v oleks pakkuda tutikas Come-up 4500i ja väga mõistliku hinnaga. See peaks linnaka välja küll sikutama ja kui plokk ka appi võtta, siis peaks igalt poolt välja saama end tõsta


teemakohane küsimus
oleks vaja leida kett-tali vms. apastraat millega saaks lae alla sikutada kuni 150kg. asjakesi
tööriistamarketis olid kett-talid vaid 2...3 m tõstekõrgusega
vajalik tõstekõrgus oleks 8....10 m
vaatasin et ketilüli mõõdud olid kah sellised, et rullis müüdav kett sinna ei sobinud.
ehk leidub kuskilt pikema ketiga tali või hoopis mingi muu abivahend millega saaks asju ülesse sikutada
ei pea olema profi tööriist kuna tarvidus on vaid ehk kord paari kuu jooksul
ideid ? viiteid ? pakkumisi ?
oleks vaja leida kett-tali vms. apastraat millega saaks lae alla sikutada kuni 150kg. asjakesi
tööriistamarketis olid kett-talid vaid 2...3 m tõstekõrgusega
vajalik tõstekõrgus oleks 8....10 m
vaatasin et ketilüli mõõdud olid kah sellised, et rullis müüdav kett sinna ei sobinud.
ehk leidub kuskilt pikema ketiga tali või hoopis mingi muu abivahend millega saaks asju ülesse sikutada

ei pea olema profi tööriist kuna tarvidus on vaid ehk kord paari kuu jooksul
ideid ? viiteid ? pakkumisi ?
blablablaaa...Landy kirjutas:Tegelikult tuleks kõik sellised linnamaasturi omanikud maastikusõidu koolitusle saata, kus neile algtõed halbdes teeoludes sõitmiseks selgeks tehakse.
Landy, kui sa kuskil kinni oled, siis ma loodan, et sinu väljatõmbaja räägib sulle kõigepealt sellest, et sind tuleks koolitada, siis peab sulle loengu halbadest teedest, vähesuutlikust autost, sittadest rehvidest ja odavast vintsist...
Mis ma tahan öelda on see, et kõigiga juhtub vahel. Mitte seepärast, et inimene ei teaks, vaid et juhtus. Kogemata noh.

Ma olen ise nii haigetes kohtades kinni istunud, et siiani ei saa aru, kuidas see võimalik oli. Näiteks Terracaniga tagurdasin siledale heinamaale ja sinna ma jäin. Ilma, et oleks üldse sissegi vajunud. Lihtsalt rehvi muster oli savi täis ja kõik. Või vajunud talvel tee äärde pöörates kraavi, sest kraav oli lund täis lükatud ja tundus teena. jne jne jne.