Patrol Y61 2.8 elektroonika (vist) jama
Moderaatorid: jr, Moderators
Patrol Y61 2.8 elektroonika (vist) jama
Tere jälle kaasmaalased,
eelmine kord sain siit foorumist väga head abi, loodan selle peale ka nüüdki. Nimelt juhtus täna selline asi, et hommikul liikus auto igatepidi ilusti, tulin koju, jätsin seisma masina, liigutasin korra veel kuskil 20 m edasi ning kui poole tunni pärast uuesti masina käivitasin ja sõitma hakkasin, ei töötanud masina gaasipedaal. Kohe mitte üldsegi ei töötanud, mis veel märkasin, et ei tööta mootorisoojendus nupp. Nii, kiskusin kõik kaitsmed ükshaaval välja ja vaatasin üle, terved nagu ponksud, niiet sai uuesti masin tööle pandud, aga ikka gaasipedaal ei tööta. Mida veel märkasin, et auto tuled põlesid kuidagi ebamääraselt, parktuled milles on Led pirnid ainult vilkusid, tagumised gabariidtuled aga hõõgusid õrnalt, armatuuri valgustus kah ei töötanud. Varem läksid tuled automaatselt tööle, nüüd aga tuleb keerata suunatule lülitist tööle. Veel mida täheldasin oli see, et mootorit välja suretades enne välja suremist tõstab mootor korraks pöördeid ja siis alles sureb välja. Leidsin ka jalgade juurest ühe musta värvi plastikust kõrva mille küljes on metallist kahvel, mis peaks minema kuskil 10mm X 3mm pilusse ja midagi kinni hoidma seal. Gaasipedaali anduri tross on terve.
Õhtul proovisin uuesti, ikka ei midagi, ainult et tuled ei vilgu enam, automaatselt ikka tööle ei lähe, aga kui lülitist keerata, hakkavad ilusti tööle. Vot.
Oskab keegi midagi öelda/soovitada/muljetada? Iga väiksemgi postitus oodatud, mis vähegi teemaga seotud.
eelmine kord sain siit foorumist väga head abi, loodan selle peale ka nüüdki. Nimelt juhtus täna selline asi, et hommikul liikus auto igatepidi ilusti, tulin koju, jätsin seisma masina, liigutasin korra veel kuskil 20 m edasi ning kui poole tunni pärast uuesti masina käivitasin ja sõitma hakkasin, ei töötanud masina gaasipedaal. Kohe mitte üldsegi ei töötanud, mis veel märkasin, et ei tööta mootorisoojendus nupp. Nii, kiskusin kõik kaitsmed ükshaaval välja ja vaatasin üle, terved nagu ponksud, niiet sai uuesti masin tööle pandud, aga ikka gaasipedaal ei tööta. Mida veel märkasin, et auto tuled põlesid kuidagi ebamääraselt, parktuled milles on Led pirnid ainult vilkusid, tagumised gabariidtuled aga hõõgusid õrnalt, armatuuri valgustus kah ei töötanud. Varem läksid tuled automaatselt tööle, nüüd aga tuleb keerata suunatule lülitist tööle. Veel mida täheldasin oli see, et mootorit välja suretades enne välja suremist tõstab mootor korraks pöördeid ja siis alles sureb välja. Leidsin ka jalgade juurest ühe musta värvi plastikust kõrva mille küljes on metallist kahvel, mis peaks minema kuskil 10mm X 3mm pilusse ja midagi kinni hoidma seal. Gaasipedaali anduri tross on terve.
Õhtul proovisin uuesti, ikka ei midagi, ainult et tuled ei vilgu enam, automaatselt ikka tööle ei lähe, aga kui lülitist keerata, hakkavad ilusti tööle. Vot.
Oskab keegi midagi öelda/soovitada/muljetada? Iga väiksemgi postitus oodatud, mis vähegi teemaga seotud.
Täna läks remonti, aga mis kõige pullim, puhastasin massijuhtme ilusti ära, proovin uuesti, mkm, mitte midagi, ikka pedaal ei tööta, hakkan täna siis remonti sõitma, tühikäigul teise käiguga vedas küll, kolmandaga hakkas puterdama natuke, vahetan uuesti teise peale ning automaatselt vajutasin gaasipedaalile ja oioi mis juhtus - mootori pöörded hakkasid tõusma. Mõtlesin, et kas see võib tõesti tõsi olla ning kananahk erutusest ihul vajutasin veel korra. Tõsi, hakkaski tööle, kõik nagu enne.
Aga elektriku juurde läks ta ikka, igaks juhuks. Mis mul aga meelde tuli oli see, et enne sai sõidetud ühest veeloigust läbi, aga see polnud üldsegi sügav, on sügavamaid kiiremini kah läbitud, mine tea, võibolla pääses niiskus kuskile.
Kui elektrik masina tagastab, siis annan teada, mis, kes ja miks paha tegid.
Seniks aga suured tänud mõlemile vastanule
Aga elektriku juurde läks ta ikka, igaks juhuks. Mis mul aga meelde tuli oli see, et enne sai sõidetud ühest veeloigust läbi, aga see polnud üldsegi sügav, on sügavamaid kiiremini kah läbitud, mine tea, võibolla pääses niiskus kuskile.
Kui elektrik masina tagastab, siis annan teada, mis, kes ja miks paha tegid.
Seniks aga suured tänud mõlemile vastanule

Olen saanud vahepeal targemaks, probleem tuleb siis, kui on väljas märg, või saab autot pesta, ehk siis vesi, või niiskus läheb kuskile vahele. Eile kui oli palju vihma ja palju vett läksin spetsiaalselt sõitma, et näha, mis teeb. Alguses oli kõik okei, mingi aja pärast hakkas armatuuri valgustus vilkuma ja natukese aja pärast kadus üldse ära. Mootoriruum oli märg, sõites ilmselt pritsib igalt poolt, aga pestes satub vesi intercooleri scoobist sisse.
Mis on aga kõige imelikum on see, et kadus ära ainult see valgustus, mis automaatselt sisse lülitub süütega (sõidutulede automaatne lülitus), kui aga keeran ise tuled kas pargi või sõidutulede asendisse, töötab asi laitmatult.
Ehk keegi oskab soovitada mõnda elektrikut, kelle poole selle probleemiga pöörduda, või oskab keegi öelda, mida ja kust tasuks kontrollida?
PS. Kuuldatavasti pidavat ühel Y61'l olema sama jama pedaaliga.
Mis on aga kõige imelikum on see, et kadus ära ainult see valgustus, mis automaatselt sisse lülitub süütega (sõidutulede automaatne lülitus), kui aga keeran ise tuled kas pargi või sõidutulede asendisse, töötab asi laitmatult.
Ehk keegi oskab soovitada mõnda elektrikut, kelle poole selle probleemiga pöörduda, või oskab keegi öelda, mida ja kust tasuks kontrollida?
PS. Kuuldatavasti pidavat ühel Y61'l olema sama jama pedaaliga.
Teema lukku, viga leitud.
Viga oli selles, et üks massi juhe oli natuke ligadi logadi armatuuri all, sai see ilusti kinnitatud ja asi parem kui varem. Nüüd sadagu või pussnuge, aga pedaal töötab juba pikemat aega absoluutselt igasugustes ja ükskõik kui niisketes tingimustes.
Suured tänud kõigile, kes nõu ja jõuga aitasid.
Viga oli selles, et üks massi juhe oli natuke ligadi logadi armatuuri all, sai see ilusti kinnitatud ja asi parem kui varem. Nüüd sadagu või pussnuge, aga pedaal töötab juba pikemat aega absoluutselt igasugustes ja ükskõik kui niisketes tingimustes.
Suured tänud kõigile, kes nõu ja jõuga aitasid.
kas sa arvad et esindustes ei tehtagi muud kui üritatakse kliendile kotti pähe tõmmata, pealegi nagu lugeda võib oli ju viga mujal, järelikult ei oleks antud jubinate vahetusega mingit muutust toimunud ja poleks saanud ka kliendilt ulmelisi summasid välja nõuda.sirr kirjutas:Aga etteande pumba ja pumba aju vahetasid ikka enne Faktos ära?
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Noh jah, ei taha nagu halba sõna öelda Fakto kohta, aga head kah ei saa, elektroonika osas just, tehnilise poole pealt olen väga rahul, ei ühtegi halba kogemust, just vastupidi, üllatavalt positiivne.
Küll aga see elektroonika osa, pärast seda, kui Faktos käisin selle pedaali murega, öeldi et viga on kas etteande pumbas, või ajus, pumba remont pidavat olema kuskil 8-12 000, aju aga kuskilt lammarist. Arutasime ka võimalust, et paigaldada tavaline mehhaaniline pump koos hoovastiku ja kõigega, hind kah üle 6500. Okei, ilmselt oleks läinud viimase variandi teed, aga jääb kripeldama siiski selline asi, et kuidas Fakto üles ei leidnud seda viga, 2 päeva oli seal ja elektrik oli igatepidi uurinud. Müts maha selles osas, et ilusti öeldi, et ei tea nemad kah kindlalt, milles viga, mitte nii, et vahetame selle ja selle ära ja pärast ikka tulemus null.
Vea üles leidmisele kulus kolm plaastrit (kuramuse kitsas ja teravad kohad armatuuri all), tilk fairy't verepleki eemalduseks põrandakattelt ja lisaks veel sinine silmaalune (gravitatsioon allutas taskulambi) ja tehtud see saigi.
Aga okei, kõik me oleme inimesed, kõik me teeme vigu ja kõigil meil võib midagi kahe silma vahele jääda. Selle jätan ma nüüd igaühe enda otsustada, et mis järeldus Faktost(Mustamäe endine esindus) teha, aga soovitan soojalt ja kohe väga soojalt, et kui ei ole 100% kindel, milles viga, tasuks enne hoolikalt kaaluda, kas tasub antud asi välja vahetada/remontida. Praegu aitas veale jälile jõuda 65 kroonine SuperBox'i multimeeter
Aga mis kõige tähtsam, on see, et viga sai lahendatud ja saab jälle rõõmsalt ringi vurada.
Küll aga see elektroonika osa, pärast seda, kui Faktos käisin selle pedaali murega, öeldi et viga on kas etteande pumbas, või ajus, pumba remont pidavat olema kuskil 8-12 000, aju aga kuskilt lammarist. Arutasime ka võimalust, et paigaldada tavaline mehhaaniline pump koos hoovastiku ja kõigega, hind kah üle 6500. Okei, ilmselt oleks läinud viimase variandi teed, aga jääb kripeldama siiski selline asi, et kuidas Fakto üles ei leidnud seda viga, 2 päeva oli seal ja elektrik oli igatepidi uurinud. Müts maha selles osas, et ilusti öeldi, et ei tea nemad kah kindlalt, milles viga, mitte nii, et vahetame selle ja selle ära ja pärast ikka tulemus null.
Vea üles leidmisele kulus kolm plaastrit (kuramuse kitsas ja teravad kohad armatuuri all), tilk fairy't verepleki eemalduseks põrandakattelt ja lisaks veel sinine silmaalune (gravitatsioon allutas taskulambi) ja tehtud see saigi.
Aga okei, kõik me oleme inimesed, kõik me teeme vigu ja kõigil meil võib midagi kahe silma vahele jääda. Selle jätan ma nüüd igaühe enda otsustada, et mis järeldus Faktost(Mustamäe endine esindus) teha, aga soovitan soojalt ja kohe väga soojalt, et kui ei ole 100% kindel, milles viga, tasuks enne hoolikalt kaaluda, kas tasub antud asi välja vahetada/remontida. Praegu aitas veale jälile jõuda 65 kroonine SuperBox'i multimeeter

Aga mis kõige tähtsam, on see, et viga sai lahendatud ja saab jälle rõõmsalt ringi vurada.
Viimati muutis Gennadi, P Nov 10, 2013 3:57 am, muudetud 1 kord kokku.
Endal sarnane probleem, nimelt armatuuri valgustus vahel läheb põlema vahest mitte (mingil hetkel süttivad ise sõidu ajal), samuti peab lülitist tuled peale keerama ning lisaks jukerdab sarnaselt gaasipedaal. Auto käivitamisel gaasi vajutades pöörded lähevad üles, kuid peale käigu sissepanemist langevad pöörded 1000 peale ja gaasi pedaal töötab nii kui heaks arvab, kord lööb pöörded üles ja siis kaovad jälle ära. PS auto sõidab teise käiguga tühipööretel ilusti, välja ei sure. X aja jooksul v sõites ca 4km hakkab auto ilusti tööle, pöörded tulevad tagasi ja auto sõidab vinks vonks.
Massi juhe kinnitus kapoti all on ok, kuid kus see massijuhe armatuuri all on ehk Gennadi või keegi oskab öelda?
PS või on probleem hoopis mujal (lihtsalt niiskus on kuhugi vahele pugenud) Või on hoopis pump pees
??????
Massi juhe kinnitus kapoti all on ok, kuid kus see massijuhe armatuuri all on ehk Gennadi või keegi oskab öelda?
PS või on probleem hoopis mujal (lihtsalt niiskus on kuhugi vahele pugenud) Või on hoopis pump pees

- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Patrol Y61 2.8 elektroonika (vist) jama
nagu olen pidanud korduvalt viimaste aastate jooksul ütlema- autonduses pole miski võimatu.
tuli klient pealkirjas mainitud patroliga mõni kuu tagasi:(teema algataja pole seotud)
mootori tuli põleb kui
tahho ei tööta
gaasipedaal ei tööta alati.
inimene oli nende muredega läbi käinud viimase kahe aasta jooksul........ paljudest kohtadest .
Küll igasuguseid vigu diagnoositud ning klient ka nende eest tasunud. Tulemus- polnud.
esimene probleem, mootorituli põleb siis kui tahho ei tööta:
eelnevalt diagnoositi pumba juhtaju ( ja mitte kolja garaasis) klient vahetas - abi polnud.
Tegelikult oli vigane pumba kiirusandur- vahetatud -mure kadunud.
Teine mure : gaasipedaal ei tööta alati:
Vot see ilmestab sissejuhatust.
Põhjus: oksiid päevatulede automaatikarelees. nimelt sai just läbi sellesama relee aju väärinfo ,et starterit parasjagu kasutatakse ning gaasipedaali tööle anti keeld.
Remondist kolm kuud möödas , kõik töötab.
Ehk on kellelegi tulevikus kasu.
tuli klient pealkirjas mainitud patroliga mõni kuu tagasi:(teema algataja pole seotud)
mootori tuli põleb kui
tahho ei tööta
gaasipedaal ei tööta alati.
inimene oli nende muredega läbi käinud viimase kahe aasta jooksul........ paljudest kohtadest .
Küll igasuguseid vigu diagnoositud ning klient ka nende eest tasunud. Tulemus- polnud.
esimene probleem, mootorituli põleb siis kui tahho ei tööta:
eelnevalt diagnoositi pumba juhtaju ( ja mitte kolja garaasis) klient vahetas - abi polnud.
Tegelikult oli vigane pumba kiirusandur- vahetatud -mure kadunud.
Teine mure : gaasipedaal ei tööta alati:
Vot see ilmestab sissejuhatust.
Põhjus: oksiid päevatulede automaatikarelees. nimelt sai just läbi sellesama relee aju väärinfo ,et starterit parasjagu kasutatakse ning gaasipedaali tööle anti keeld.
Remondist kolm kuud möödas , kõik töötab.
Ehk on kellelegi tulevikus kasu.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Patrol Y61 2.8 elektroonika (vist) jama
Äkki oskad täpsemalt öelda kus see relee asub? Endal ka gaasipedaal jurab vahelduva eduga. Eelmine kord oli probleem juhi poolse tagatule massis seekord ei põle kõrvalistuja esituli aut resiimis aga lülitist hakkab põlema. Kas kõikide tulede massi probleemid mõjutavad seda releed? Kuidagi seda tulesüsteemi pedaalist eraldada ei ole võimalik? Jube nõme kui persepidi lombis olles gaasipedaal ära kaob.
Kui pedaal ära kaob siis edasi saab sõitta kui tulede kaitsmed välja võtta,ise sai sultsil niimodi sõit lõpuni tehtud.
Kui pedaal ära kaob siis edasi saab sõitta kui tulede kaitsmed välja võtta,ise sai sultsil niimodi sõit lõpuni tehtud.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944