Teed jahutussüsteemi mingi 60l-ise ja paned 2x2m radiaatori ja keskkütte tsentrifugaalpumba käruga järgi vä .
Meite muhe mehaanikavana ütles , et peal paari-kolme korda on kaande küpsed.
Ja Klapperil läheb ta sul nii-kui-nii keema
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Ma tean väga hästi 3l eeliseid ja tean ka seda et sellest 2,4 -st saab jõudu palju rohkem kätte aga nagu alguses märkisin sellest ei räägi see teema, sellest võib mujal rääkida, üritaks siin teemas püsidauputaja kirjutas: Üleüldse on see mõtetu teema: sest 2,4 td saab päris korralikult jõudu kätte. Soomes on selline vägev firma nagu "HämmenDiiseli"(Nimi võib olla veits vildakas) ja need mehed ütlesid , et 2,4td saab pea 200hp ja nii et mootor kestab kah veel.
Lihtne vastus, rohkem läbivust vähese raha eestuputaja kirjutas: Aga räägi, mis on selle auto ehituse mõte?
Kui sa mulle lukud ja boggerid ka peaaegu tasuta kätte tood siis why not, pole mul nende vastu ka midagiuputaja kirjutas: Kõige olulisem on ikkagi tihend rooli ja istme vahel , ning lukud ja rehvid.
Esialgne idee oli panna kogu komplekt ehk mootor ja mõlemad kastid, kas vahekast sildade pärast sinna ka sobib pole veel uurinud, mõtlesin esialgu küsida mis teised sellest ideest üldse arvavadtarmo kirjutas: Muide, kui sa soovid vahetada koos käigukastiga, siis peadki ju teise vahekasti ka panema, sest toyotal on käigu- ja vahekast nö ühes tükis.
Suur osa (ma ei julge öelda, et kõik) toyotsi mootorite sidurikojad istuvad toyotsi käigukastide otsa. Jutt siis mõistagi land cruiseritest.
Nagu eelmises postituses ütlesin et miks mitte proovida kui komplekt pea tasuta käes, iseasi kas sellel mõtet on, seda aga tahakski siit teadatarmo kirjutas: Mis selle praeguse diisli põhiprobleem on, et kihk vahetada on? Äkki mootor hoopis korda teha ja natuke "tuunida" ja oleks ka väga hea?
Ma ei torisegi, tahan tuua GP -st ühe disco et enda discole lisasid saada juurde ja tugevast oksapesust tulevneva välimuse korda saada, no ja sealt siis jääkski tehnika üle mis müüki ei läheks ehk olenevalt ostuhinnast ja lc ning muude asjade müügihinnast kujuneks omahind ilma remondita kuni 0 krooni, kokkupanek aga maksab ikka jah, kui palju seda veel ei tea kuid mitte palju. Seda ma ei teeks ise, selle teeks tead küll kesuputaja kirjutas:A Palju Sul arvestustekohaselt mootorivahetus koos tarvikutega maksma läheks . Sellist teenus peaaegu muidu ei saa ju , ning iga mees sellega hakkama ei saa
Pole veel otsustanud ja pole veel isenditki millelt mootor võtta aga iseenesest ega 'raud ei pea jäädavalt ühe kujuga olema'Urvo kirjutas:Soomes on see üsna pop modifikatsioon olnud. Olen elus paari Roveri V8'ga LJ70't näinud ning arvan, et ära kuula negatiivseid ettepanekuid. Lihtsalt tee ära.
Ei ole see roveri V8 üldse halb mootor. Ja saab ta vee all ka kenasti käima. Loomulikult kui vaeva näha.
Seda enam on Toyotal päris aeglased ülekanded võrreldes Land Roveriga ning Land Roveri vahekast LT230 on kasutusel ka näiteks inglaste Mouse'l(YellowTractor), kus on mootoriks hoopis Chevy LS1/2. Seega ei ütleks, et väga nõrk see vahekast on.
Paranda kui eksin aga eelised oleks järgmisederik kirjutas:Muusosas võib teema algatajale jõudu soovida, sest ma tõesti ei kujuta ette, kuidas natuke võimsama mootoriga aga samade rehvide ja muu tehnilise lahendusega oleks võimalik olulist läbivuse eelist saavutada.
karu kirjutas:Paranda kui eksin aga eelised oleks järgmisederik kirjutas:Muusosas võib teema algatajale jõudu soovida, sest ma tõesti ei kujuta ette, kuidas natuke võimsama mootoriga aga samade rehvide ja muu tehnilise lahendusega oleks võimalik olulist läbivuse eelist saavutada.
natuke suurem jõud ja vääne 142KW 320N versus 63kw 188N
Pöördesse läheb mootor oluliselt kiiremini ja reaalne wheelspeed on suurem
Selle mootoriga komplektis oleva automaadiga näiteks eelised mäkke tõusul kus on pööret ja jõudu vaja mida antud 2,4 ja manuaaliga on raskem saavutada.
Järgmised asjad kuhu tahan jõuda on 140a genekas ja hüdropumb mis ka energiat tahavad
Erik, ma ei ürita selle teemaga absoluutselt mingit oma tõde taga ajada või midagi jubedalt suruda, pealegi olen selles autoehituse maailmas suht noor aga ma oskan numbreid ja parameetreid lugeda ning olen tundnud olemasoleva koosluse nõrkust ehk miks mitte. Ja ma saan ka aru pooltelgede vahetamise vajalikkusest ehk küll ma ka muud tehnikat vahetama hakkan aga läheneksin selles majandussituatsioonis asjale step by step.
Tean, olen seda muude autode ja baikidega tundnud, aga ega ka vedrustus pole igavene, ette vedrustuse valikut on raskem teha kui pärast sellega katsetada ning automaat peaks ikka võrreldes manuaaliga selle jõu sinna maapeale ühtlasemalt laotamaerik kirjutas:Esiteks, tähendab natuke rohkem jõudu oluliselt ebastabiilsemat jõu mahapanemist ja vähendab trastiliselt haaret.
Ei vaidle vastu kuid kui võrrelda seda olemasoleva kooslusega siis ikkagi nagu öö ja päev vahet, samas mis on korralik wheelspin??? ma ei taha ju selle autoga formula offroadi tegema hakata ehk kui ma saavutan suurema pöörde ja kiiremini kui praegu on mul juba võit käeserik kirjutas: Teiseks, automaatkast annab küll käigusujuvust ja kaotab käigu vahetamisest tuleneva veokao aga reaalsuses on sellel mootoril stockis ikka liiga vähe jõudu, et tekitada korraliku wheel spinni, kuni viimase käiguni välja.
Nõus, küll ma ka nendeni jõuan ja ka sildade vahetuseni, lihtsalt hakkan sealt pihta kuskohast rahakott lubab.erik kirjutas: Rehvid, vedrustus ja sillalukud annaks väga oluliselt rohkem.
Et sellekohapealt mul tekkis veel lisamõte, panna temperatuuri andurid mitte jahutussüsteemi vaid kuhugi ploki ja pea külge mis roolikeeramisest tingitud tähelepanu puudumise tõttu märkamatuks jääva temp kasvu puhul kõigepealt mingit sireeni annaks ja enne kriitilist piiri ise mootori seiskaks, see peaks ka natuke päästma parandamatute hävingute eest. Jah kui mootor aga seiskub keset mäge või keset pori, igal lahendusel on head ja vead.Landy kirjutas:Karu, selle mootori ja käigukasti puhul on vaid üks võtmesõna - see on korralik jahutus.